Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Koło zapasowe w sprayu

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Koło zapasowe w sprayu

Post autor: Gunner » 22 gru 2016, 18:53

Witam

Jaki środek tego typu polecacie ? Jako, że nie wożę koła zapasowego to pomyślałem, że kupię chociaż coś takiego bo lepsze to niż nic :P Nie mam tras dalekich od domu więc nawet flak to nie problem ale nie raz się taka trasa zdarzy i może być lipa.

Zastanawiam się nad tym:

http://allegro.pl/slime-najlepsze-kolo- ... 31716.html

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 gru 2016, 19:45

Jak Ci rozerwie oponę to czym połatasz ? Wszystkie tego typu preparaty, czy zestawy naprawcze, które dodają w salonach zamiast koła można se o kant dupy potłuc. Nic nie zastąpi zapasówki, nawet dojazdówka już lepsza. Jak masz toroida w wannie to wrzuć po prostu pełnowymiarówkę do bagażnika (D3 ma spory).
Black Cars Matters

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 22 gru 2016, 20:11

Tak wiem normalne koło najlepsze, ale kilku znajomym się zdarzyło, że musieli użyć tego sprayu i jakoś zdało egzamin, dlatego pytam. A w bagażniku wożę nie raz rzeczy o takiej wielkości, że koło może przeszkadzać.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 22 gru 2016, 21:10

Czosnek z TVN'u robił test i ZTCP najlepiej wypadł tam MANNOL 9906. Tyle że testowali to na jakimś kurduplu, a A8 łyknie se w koło trochę luftu, więc wypadałoby dokupić do tego jakiś kompresor pod zapalniczkę.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 22 gru 2016, 21:33

Czytałem, że do większego koła jeden taki pojemnik nie wystarczy i lepiej mieć dwa, prawda to ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2016, 21:44

Ja mam takie kolo w sprayu ale nie wiem jakiej firmy za to na pewno mam dodatkowe ubezpieczenie assistsnce ktore gwarantuje mi naprawe na miejscu badz w warsztacie. Ale na dalekie trasy w szczegolnisci zagraniczne kupie dojazdowke, choc i tak mam w razie W assistance na EU z wozkiem inwalidzkim do 1000km ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 23 gru 2016, 08:05

martin_rs4 pisze:Ja mam takie kolo w sprayu ale nie wiem jakiej firmy za to na pewno mam dodatkowe ubezpieczenie assistsnce ktore gwarantuje mi naprawe na miejscu badz w warsztacie.
ja tak samo do tego kompresor pod zapaliczke oryginalny audi.
do 100km od domu :)

A jak będę się gdzieś wybierał to niestety ale trezba będzie coś do bagażnika wsadzić na zapas

ernesto

Post autor: ernesto » 24 gru 2016, 07:56

Ja byłem zmuszony zastosować taki środek, poszło dwie sztuki i trzymało dobrze.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 gru 2016, 12:39

Takim uszczelniaczem "naprawiłem" koło w starej przyczepie do traktora (poszła 1 puszka i obracaliśmy koło). Tylko tam jest jeszcze dętka, opona 20" w każdym razie rolnicza i gruba. 2 powodzie nie dały jej rady :)

Benji1985
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:42
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Benji1985 » 24 gru 2016, 13:11

Tylko po takiej akcji ze "szprejem" jak pojedziesz do wulkanizatora i zobaczy <boisie> ten syf w oponie powie: Panie tego się nie da naprawić <bezradny> .Po prostu nie będzie mu się opłacać babrać w syfie za 20 PLN .

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 gru 2016, 13:49

Benji1985 pisze:nie będzie mu się opłacać babrać w syfie za 20 PLN
To faktycznie upierdliwa robota, za normalne łatanie bierzemy 25 Eurasów a jak ktoś z takim lepikiem przyjedzie to min. 40 albo wymiana na nową.

cl3hna
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 19 sty 2015, 10:19
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: cl3hna » 15 paź 2017, 10:19

Jako, że 90% swoich tras spędzam pomiędzy Radomiem a Warszawą zacząłem się zastanawiać nad takim "kołem w spray" albo zestawem naprawczym. Poczytałem pare artykułów, m.in. ten: http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,4mnhd i trafiłem na takie słowa:
Preparaty uszczelniające w spreju nie dość, że nie gwarantują skutecznej naprawy przebitej opony, to jeszcze mogą być źródłem wielu kłopotów. Nie wolno ichstosować w autach z czujnikami ciśnienia powietrza w kołach, o czym nie ma nawet słowa w instrukcjach.
Pytanko piersze: czy ktoś może wypowiedzieć się w kwestii czujników ciśnienia a użyciem takiego spray'u?
Parę osób pisało o dedykowanych kompresorach albo zestawach naprawczych, możecie podzielić się nazwami tych zestawów?

Chodzi o to, że koło zajmuje mi strasznie dużo miejsca, jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.

I ostatnie pytanie: Czy po wyjęciu koła zapasowe z bagażnika trzeba będzie podłączyć się pod oprogramowanie diagnostyczne, zeby usunąć wskazania dla koła zapasowego? <bezradny>

Dzięki za wszelka pomoc ;)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 paź 2017, 10:08

cl3hna pisze: jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.
ja tez i wykupiłem mini ac gdzie do 100km w razie złapania gumi mi pomogą.
Też mam spray ale na szczęście jeszzce go nie musiałem używać, i mam też oryginalny mały kompresorek podłączony do zapalniczki, dopompowywałem nim raz koła po zmiania na zimowe i fajnie daje sobie rade :)
cl3hna pisze:I ostatnie pytanie: Czy po wyjęciu koła zapasowe z bagażnika trzeba będzie podłączyć się pod oprogramowanie diagnostyczne, zeby usunąć wskazania dla koła zapasowego?
podobno można jeździć bez zapasowego i system nie czepia się

cl3hna
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 19 sty 2015, 10:19
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: cl3hna » 22 paź 2017, 19:53

A dla czujników to będzie bezpieczne?

Można jeździć bez zapasowego...w komputerze poprostu brakuje odczytu z tego koła ale sam FIS niczegego nie komunikuje ;)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 23 paź 2017, 17:16

cl3hna pisze:Chodzi o to, że koło zajmuje mi strasznie dużo miejsca, jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.
szefie wykup asistance opony jak jest awaria dzwonisz i masz gdzies pan przyjezdza robi co trzeba i jedziesz dalej ew laweta i ostawia cie w jakims zakladzie trudniacym sie wulkanizacja , sam amm takie kolo zapasowe w sprayu na szczescie nie musialem sprawdzac czy dziala
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl