[D2 preFL ALL ] Błąd Air Control Valve
[D2 preFL ALL ] Błąd Air Control Valve
Wyskoczył mi błąd Air Contol Valve (N212): Electrical Malfunction P1283, rozumiem że jest to przepustnica? Nic o takim błędzie nie znalazłem, co to może być, ostatnio zmieniałem sterownik silnika na s'kowy
to dodatkowy zaworek puszczający więcej powietrza niż krokowiec potrafi przy starcie
http://workshop-manuals.com/audi/a8_sed ... page_2530/
http://workshop-manuals.com/audi/a8_sed ... page_2530/
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Nie moze byc z AHC bo AHC wlasnie nie posiada wtryskiwaczy z powietrzem a AKH tak(normy Euro maja inne,AKH wyzsza)
Czy te zmiany dadza tobie wymierny efekt-watpie.Moze i na hamowni tak ale sadze ze gra niewarta zachodu.Pamietaj S-ka najbardziej rozni sie glowica,nie bez kozery amerykance mowia powerhead
Czy te zmiany dadza tobie wymierny efekt-watpie.Moze i na hamowni tak ale sadze ze gra niewarta zachodu.Pamietaj S-ka najbardziej rozni sie glowica,nie bez kozery amerykance mowia powerhead
Najpierw 01-Engine, później Coding - 07, w pole Software coding wpisujesz 04273 jak nie masz ESP, lub 04373 jak masz ESP. Klikasz Do it. Wyłączasz i włączasz zapłon. Łączysz się ponownie ze sterownikiem silnika i sprawdzasz czy Software coding się zmieniło. Jak nie, to lipa i musisz żyć z błędem, albo zamontować sterownik od AHC.
05 na początku to jest kodowanie dla aut z wtryskiwaczami air shrouded, a 04 dla tych bez.
05 na początku to jest kodowanie dla aut z wtryskiwaczami air shrouded, a 04 dla tych bez.
Four rings to rule them all
S8 były wypuszczane ze skrzyniami 5hp24. Komunikacja między ECU a sterownikiem skrzyni była realizowana tam po szynie CAN. Sterownik od skrzyni 4hp24 nie ma szyny CAN, więc nie potrafi się 'dogadać' z ECU od S8.matii000 pisze:Jeżeli chodzi o kodowanie wyskakuje mi jeszcze jeden błąd 18034 - powertrain data bus: Missing message from TCU 1626
Four rings to rule them all