D - Trójka 4.0 TDi Janek
Niezły kibel
A jakie szkody ogółem?...
Może sam dół dostaniesz jeżeli góra wciąż jest sprawna chociaż trudny to może być temat.
Miesiąc temu szukałem namiętnie 4.2 BAT do A6C6... i taka kupa straszna że finalnie wsadziłem tam BBK z S4B6
A jakie szkody ogółem?...
Może sam dół dostaniesz jeżeli góra wciąż jest sprawna chociaż trudny to może być temat.
Miesiąc temu szukałem namiętnie 4.2 BAT do A6C6... i taka kupa straszna że finalnie wsadziłem tam BBK z S4B6
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Po co remont i po co nowy silnik. Wkładaj nowy tłok, nowy wtrysk (bo to pewnie on jest winien) i składaj do kupy. Jakiś czas temu też tak robiłem w 3-letnim mietku, w ASO chcieli od razu nowy silnik zakładać a ja wymieniłem tylko tłok i parę uszczelek.JanekS13 pisze:Teraz mam zagwustkę czy robić remont , czy kupować drugi silnik
Ogólnie sprawa wygląda tak.
Słaba kompresja wyszła ogólnie na wszystkich cylindrach , ale równa oprócz tego jednego felernego .
Plan jest taki sprawdzimy cały blok czy cylindry nie są jajowate jak będzie ok to wymieniamy jeden tłok i wszystkie pierścienie , bo gładzie są w igle .
Remont dmuchawek
Inspekcja wtrysków
remont alternatora bo jest na widoku
remont rozrusznika ----//------
A i teraz dla wiedzących ----- Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA .
Słaba kompresja wyszła ogólnie na wszystkich cylindrach , ale równa oprócz tego jednego felernego .
Plan jest taki sprawdzimy cały blok czy cylindry nie są jajowate jak będzie ok to wymieniamy jeden tłok i wszystkie pierścienie , bo gładzie są w igle .
Remont dmuchawek
Inspekcja wtrysków
remont alternatora bo jest na widoku
remont rozrusznika ----//------
A i teraz dla wiedzących ----- Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA .
Duzo osob usuwa ale moim zdabiem bedzie slabo sie zbieral od dolu. Najlepiej wyczyscic jesli sa sprawne lub przerobka na metalowe.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Może przypadek losowy a może dobrze ukryta usterka... teraz można tylko gdybać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no właśnie też jestem w szoku .krzychu22.p1i pisze:Tak nagle po 6m-ach od kupna to wyszło? Nie było wcześniejszych objawów?JanekS13 pisze:Auto z pełną historią serwisową ( książka do końca ) . Jedyny właściciel w Polsce od 03.2006 r . Ostatnio wymieniony rozrząd przy 300 tys .
Auto między czasie było na serwisie 2 razy
-wymiana całego prawie zawieszenia przedniego
-inspekcją z wymianami oleju przed wyjazdem na urlop
Nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy aż do dnia USTERKI na dojeździe do skrzyzowania nagle zaczął szkubać . Na początku myślałem że skrzynia się wysrała ale po wrzuceniu N i przegazowania okazło się że to silnik szkubie