![]() |
![]() |
![]() |
D - Trójka 4.0 TDi Janek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Niezły kibel
A jakie szkody ogółem?...
Może sam dół dostaniesz jeżeli góra wciąż jest sprawna
chociaż trudny to może być temat.
Miesiąc temu szukałem namiętnie 4.2 BAT do A6C6... i taka kupa straszna że finalnie wsadziłem tam BBK z S4B6

A jakie szkody ogółem?...
Może sam dół dostaniesz jeżeli góra wciąż jest sprawna

Miesiąc temu szukałem namiętnie 4.2 BAT do A6C6... i taka kupa straszna że finalnie wsadziłem tam BBK z S4B6

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Po co remont i po co nowy silnik. Wkładaj nowy tłok, nowy wtrysk (bo to pewnie on jest winien) i składaj do kupy. Jakiś czas temu też tak robiłem w 3-letnim mietku, w ASO chcieli od razu nowy silnik zakładać a ja wymieniłem tylko tłok i parę uszczelek.JanekS13 pisze:Teraz mam zagwustkę czy robić remont , czy kupować drugi silnik
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
Ogólnie sprawa wygląda tak.
Słaba kompresja wyszła ogólnie na wszystkich cylindrach , ale równa oprócz tego jednego felernego .
Plan jest taki sprawdzimy cały blok czy cylindry nie są jajowate
jak będzie ok to wymieniamy jeden tłok i wszystkie pierścienie , bo gładzie są w igle .
Remont dmuchawek
Inspekcja wtrysków
remont alternatora bo jest na widoku
remont rozrusznika ----//------
A i teraz dla wiedzących ----- Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA .
Słaba kompresja wyszła ogólnie na wszystkich cylindrach , ale równa oprócz tego jednego felernego .
Plan jest taki sprawdzimy cały blok czy cylindry nie są jajowate

Remont dmuchawek

Inspekcja wtrysków

remont alternatora bo jest na widoku

remont rozrusznika ----//------
A i teraz dla wiedzących ----- Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA .
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Duzo osob usuwa ale moim zdabiem bedzie slabo sie zbieral od dolu. Najlepiej wyczyscic jesli sa sprawne lub przerobka na metalowe.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Może przypadek losowy a może dobrze ukryta usterka... teraz można tylko gdybać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
no właśnie też jestem w szoku .krzychu22.p1i pisze:Tak nagle po 6m-ach od kupna to wyszło? Nie było wcześniejszych objawów?JanekS13 pisze:Auto z pełną historią serwisową ( książka do końca ) . Jedyny właściciel w Polsce od 03.2006 r . Ostatnio wymieniony rozrząd przy 300 tys .
Auto między czasie było na serwisie 2 razy
-wymiana całego prawie zawieszenia przedniego
-inspekcją z wymianami oleju przed wyjazdem na urlop
Nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy aż do dnia USTERKI na dojeździe do skrzyzowania nagle zaczął szkubać


-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Super Klubowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
- Lokalizacja: Rybnik