![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Witam , czytam czytam i czytam i nadal mam mętlik w głowie..Mam a8 .3,7 2001 rok. Chodzi idealnie. Ale rano na zimnym zaklepie przez ok 3 sek ..Jest to głośne ale zaraz ustaje. Czytam że nastawnik że ślizgi ..ale co dokładnie?? Nie mam mechanika który sam ogarnie..Musze mu wskazać co ma wymienić i on to zrobi dla tego nie chcę wymieniać wszystkiego bo mnie zabije fundusz a jeszcze rozrząd czeka..Podpiąłem pod kompa i wyskoczyły takie błędy.
https://naforum.zapodaj.net/bf3ac62e87dd.jpg.html
Bardzo proszę o pomoc poradę cokolwiek lub namiar na kogoś ogarniętego.Jestem ze śląska. Dzięki z góry i pozdrawiam
https://naforum.zapodaj.net/bf3ac62e87dd.jpg.html
Bardzo proszę o pomoc poradę cokolwiek lub namiar na kogoś ogarniętego.Jestem ze śląska. Dzięki z góry i pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
milyes, Załóż temat w dziale technicznym bo błędy nie dotyczą nastawnika.
W 3.7 nastawniki tylko oem w grubej kasie.
Błędy dotyczą ustawienia lpg - masz ubogo (2 pierwsze błędy)
3 jest od głupoty ekologicznej - może wężyk podciśnienia spadł.
2 ostatnie katalizatory, spadek wydajności. Być może po regulacji lpg nie będzie wywalać a jak nie to sondy do wymiany.
Jak coś tam zaklepie sekundkę z rana to nie szukaj problemów. Gorzej jak zacznie na wolnych obrotach.
W 3.7 nastawniki tylko oem w grubej kasie.
Błędy dotyczą ustawienia lpg - masz ubogo (2 pierwsze błędy)
3 jest od głupoty ekologicznej - może wężyk podciśnienia spadł.
2 ostatnie katalizatory, spadek wydajności. Być może po regulacji lpg nie będzie wywalać a jak nie to sondy do wymiany.
Jak coś tam zaklepie sekundkę z rana to nie szukaj problemów. Gorzej jak zacznie na wolnych obrotach.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mam dwa pytania w kwestii nastawników. Czy zmiana oleju z 5w40 na 5w50 może uciszyć nastawniki? U mnie słychać grzechot przez około 1-2s. Jak to jest z tymi zaworkami zwrotnymi pod kolektorem ssącym odpowiadają za trzymanie oleju również w nastawnikach, czy tylko w popychaczach zaworów? Ktoś w ogóle zauważył jakąś poprawę po zamianie zaworków?
Nastawniki same w sobie maja zaworki zwrotne, a te pod kolektorem odpowiadają za to aby olej nie splynal z magistrali do miski. Ja wymienilem i różnicy nie widzialem.
Jak tylko na zimnym stuka 1-2sec to zostaw na razie.
Jak tylko na zimnym stuka 1-2sec to zostaw na razie.

Ostatnio zmieniony 01 sty 2017, 22:58 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
ja mam nowe nastawniki z aso i nie dokucza mi klekotanie , chrobotanie itp , jak mialem stare nastawniki to problem byl i narastal az do momentu ze nawet trzebabylo dodac hazu by stukanie zniknelo , trzeba wymienic nastawniki i tyle ale najpierw logi dynamiczne jesli jest ok mozna zajrzec pod czapki zeby zobaczyc cz slizgi sa na swoim miejscu jak sa to nalezy miec to w pompie (jesli logi sa ok )
bądź sobą, wariatów też lubią