części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D3 08 ] Pechowe wspomaganie


klon_84

Post autor: klon_84 » 01 sie 2014, 12:04

no tam najpierw musze pisac e-mail, ale ta za 444euro moge zamowic dzis i jutro bede ja mial i to nie jest regenerowana

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sie 2014, 12:05

Ja mysle jednak ze jest regenerowana , moze byc fabrycznej regeneracji ZF , czyli tak jak nowa - niby :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

klon_84

Post autor: klon_84 » 01 sie 2014, 12:09


michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sie 2014, 12:11

Ale cena juz trochę wyższa - to jest juz orginał , według informacji na stronie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

klon_84

Post autor: klon_84 » 01 sie 2014, 12:29

to wychodzi lacznie zkosztami do polski ok 2500zl to tak taniej niz w polsce. Pozatym z USA juz sciagnolem orginalne klocki hamulcowe na przod do cramiki za 350 usd to wyszlo ok 1100zl, w polsce taki komplet musialbym wybulic 2500zl

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sie 2014, 12:32

Tylko ze jak poszły opiłki z pompy do magla to może być troche gorzej i sama wymiana pompy może za dużo nie pomóc - koledzy ostatnio na forum pisali ze płukaniu maglownicy tylko ze od D2
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

klon_84

Post autor: klon_84 » 01 sie 2014, 12:38

ale z tego co ja wiem te opilki da sie zauwazyc golym okiem w plynie w zbiorniczku od wspomagania ja sie przygladalem i nic takiego nie widzialem no chyba ze te opilki to jak bakterie i tylko pod mikroskopem pozatym zlewalem juz stray plyn do naczynia i tez dokladnie sie przygladalem i nic niepokojacego nie zauwazylem, Moze by wrzucic do zbiorniczka magnes i po 2 dniach wyjac moze by to pomoglo w diagnozie czy u mnie te opilki wystepuja?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sie 2014, 12:40

Myśle ze opiłków gołym okiem nie zauważysz , sugeruje tylko ze przed wymianą pompy cały układ wypłukać , przewody maglownice zbiorniczek . Zeby póżniej nie było zadnych wątpliwości
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

klon_84

Post autor: klon_84 » 01 sie 2014, 12:44

a jakie sa metody plukania takiego ukladu?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sie 2014, 12:50

http://www.a8team.pl/d3-04-wspomaganie- ... t13369.htm

Pocztaj ten temat - kolego Adam - SenatorS8 , opisuje jak to zrobił
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Radny A8 D3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 64
Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Radny A8 D3 » 15 wrz 2016, 10:35

Witam wszystkich. Posiadam audi a8d3 4.2 335 km i mam dziwny problem ze wspomaganiem. Dokładnie to tak. Od kad nocami zrobiło się chłodniej (tak poniżej +15 stopni) wspomaganie przestało działać. Co dziwne to raz jest a raz nie ma. Np. rano wstaje chce jechać do pracy odpalamy auto i brak wspomagania 😞 ale odrazu gaszenia i ponownie odpalamy i już jest wszystko ok i cały dzień jest ok . W Dodam, że w lato nigdy nie miałem czegoś takiego. Wyminilem płyn w całym układzie i nic nie pomogło. Co może być powodem ? Czy może to byś jakiś sterowanie no nie wiem przekaźnik czy coś takiego , a może coś całkiem innego. Proszę o wasze podpowiedzi ponieważ zbliża się zimą a jak teraz coś takiego się dzieje to co będzie przy minusowych temperaturach 😕
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 wrz 2016, 00:50

sprawdz bledy na servotronicu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

roguwa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2016, 22:57
Lokalizacja: Michałów-Reginów

Post autor: roguwa » 09 sty 2017, 09:48

Witam,

Panowie mam taki problem. Zakupiłem A8 D3 4,2 tdi . Po jakimś czasie padło wspomaganie. Po wyjęciu pompy okazało się że uszkodzony jest wałek łączący pompe z silnikiem. Wałek był "wyślizgany" od strony pompy. Okazało się również że pompa była już wcześniej regenerowana. Jak jjuż pompa była wyjęta, została oddana do sprawdzenia i ponownej regeneracji. Zalane oryginalnym płynem do wspomagania. Po miesiącu wspomaganie znowu padło. :/ płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 sty 2017, 10:46

roguwawa pisze:Po miesiącu wspomaganie znowu padło. :/ płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego.
Opiłki w układzie zabiły pompę?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

roguwa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2016, 22:57
Lokalizacja: Michałów-Reginów

Post autor: roguwa » 09 sty 2017, 18:33

sprawa wygląda tak: Kolejny raz wyślizgało wałek przenoszący napęd z silnika na pompę + tuleje od strony pompy. czym to może być spowodowane ?? jakiś zawór się blokuje w maglu i wzrasta znacznie ciśnienie w układzie, niszcząc ten wałek ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl