Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Ktoś pomoże ogarnąć klimę ?

maromko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 30 mar 2016, 00:28
Lokalizacja: Melton Mowbray

Post autor: maromko » 19 gru 2016, 16:01

Panowie mam również problem z
00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
zamieniłem grzałki stronami (prawa - lewa) aby upewnić się ze to wina grzałki ale błąd powraca informując o uszkodzonej grzałce z lewej strony.
Czy możliwe ze uszkodzona jest wiązka lub coś innego?
Czy wiązkę mogę sprawdzić miernikiem? Jak tak które piny sprawdzać?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 sty 2017, 20:32

Do grzałek jest temat jak je naprawić :) ale to musi poczekać będę to ogarniał poźniej:


Wracajc do mojego problemu to w końcu udało mi się znaleźć czas na wyciągnięcie nagrzewnicy i jej wyczyszczenie :)
Po wyjęciu sprawdziłem ją tak że wlałem w nią gorącą wodę i nagrzewnica była gorąca tylko od strony wejścia wyjścia co by się zgadzało z tym że środkowa kratka nie grzała.

W każdym bądź razie problem ciągłego zimnego nadmuchu ze środkowych kratek rozwiązany i naprawiony <okok>

Do pełni szczęścia brakuje mi wspomnianych nagrzewnic tylnych nóg, w zassadzie to 1 sztuki.
No i pozbycie się błędów niektórych silniczków sterujących klapami :)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 16 sty 2017, 21:45

Jak wyjmowałeś nagrzewnice?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 sty 2017, 23:18

Wywalasz osłonę nad kolanami,
2 śrubki pod osłona z boku
1 pod dekorem z lewej i 1 z prawej strony kierownicy
1 od spodu osłony przy tunelu środkowym.
Wywalasz kawałek kanału chłodzącego który widać po zdjęciu osłony, trzyma się na wcisk + 1 spinka przy bezpieczniki.
Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
Odkrecasz 2 obejmy od wejścia i wyjścia z nagrzewnicy (chyba klucz 7)
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek. :)

Nagrzewnice wysuniesz w bok i potem zostaje jej przetkanie.
Aa i płyn spuscic trzeba przed rozliczeniem nagrzewnicy.
No i jakieś naczynie bo mimo to i tak troszkę wyleci z nagrzewnicy

Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami :)

W sobotę będę sprawdzał jeszcze czy mam 100% sucho to jak nie zapomne to zrobię jakieś zdjęcia.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 sty 2017, 12:16

Może działam na swoją niekorzyść ale...
kto będzie chciał to robić sam to pewnie i tak sam się za to zabierze a kto będzie chciał to oddać mi to pewnie i tak do mnie czy do innego mechanika pojedzie więc....
mkbewe pisze:Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
...
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek. :)
Tego co powyżej robić nie trzeba :)

Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony pasażera montujesz ją z powrotem :)
mkbewe pisze:Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami :)
Nikt nie mówił, że będzie łatwo :)
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, 21:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 18 sty 2017, 18:55

FOSS pisze:Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony kierowcy montujesz ją z powrotem
szczerze ? nie wpadłem na to, heh :)

klapy klimatyzacj:

Obrazek


które mogą być odpowiedzialne za boczne nawiewy ?

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 sty 2017, 17:44

Mi jednak działa wszystko więc nie będę jej robił :P

Mam tylko błąd o adaptacji czy nastawach juz nie pamietam, dawno vagowałem auto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl