Panowie mam również problem z
00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
zamieniłem grzałki stronami (prawa - lewa) aby upewnić się ze to wina grzałki ale błąd powraca informując o uszkodzonej grzałce z lewej strony.
Czy możliwe ze uszkodzona jest wiązka lub coś innego?
Czy wiązkę mogę sprawdzić miernikiem? Jak tak które piny sprawdzać?
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Ktoś pomoże ogarnąć klimę ?
Do grzałek jest temat jak je naprawić
ale to musi poczekać będę to ogarniał poźniej:
Wracajc do mojego problemu to w końcu udało mi się znaleźć czas na wyciągnięcie nagrzewnicy i jej wyczyszczenie
Po wyjęciu sprawdziłem ją tak że wlałem w nią gorącą wodę i nagrzewnica była gorąca tylko od strony wejścia wyjścia co by się zgadzało z tym że środkowa kratka nie grzała.
W każdym bądź razie problem ciągłego zimnego nadmuchu ze środkowych kratek rozwiązany i naprawiony
Do pełni szczęścia brakuje mi wspomnianych nagrzewnic tylnych nóg, w zassadzie to 1 sztuki.
No i pozbycie się błędów niektórych silniczków sterujących klapami

Wracajc do mojego problemu to w końcu udało mi się znaleźć czas na wyciągnięcie nagrzewnicy i jej wyczyszczenie

Po wyjęciu sprawdziłem ją tak że wlałem w nią gorącą wodę i nagrzewnica była gorąca tylko od strony wejścia wyjścia co by się zgadzało z tym że środkowa kratka nie grzała.
W każdym bądź razie problem ciągłego zimnego nadmuchu ze środkowych kratek rozwiązany i naprawiony

Do pełni szczęścia brakuje mi wspomnianych nagrzewnic tylnych nóg, w zassadzie to 1 sztuki.
No i pozbycie się błędów niektórych silniczków sterujących klapami

Wywalasz osłonę nad kolanami,
2 śrubki pod osłona z boku
1 pod dekorem z lewej i 1 z prawej strony kierownicy
1 od spodu osłony przy tunelu środkowym.
Wywalasz kawałek kanału chłodzącego który widać po zdjęciu osłony, trzyma się na wcisk + 1 spinka przy bezpieczniki.
Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
Odkrecasz 2 obejmy od wejścia i wyjścia z nagrzewnicy (chyba klucz 7)
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek.
Nagrzewnice wysuniesz w bok i potem zostaje jej przetkanie.
Aa i płyn spuscic trzeba przed rozliczeniem nagrzewnicy.
No i jakieś naczynie bo mimo to i tak troszkę wyleci z nagrzewnicy
Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami
W sobotę będę sprawdzał jeszcze czy mam 100% sucho to jak nie zapomne to zrobię jakieś zdjęcia.
2 śrubki pod osłona z boku
1 pod dekorem z lewej i 1 z prawej strony kierownicy
1 od spodu osłony przy tunelu środkowym.
Wywalasz kawałek kanału chłodzącego który widać po zdjęciu osłony, trzyma się na wcisk + 1 spinka przy bezpieczniki.
Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
Odkrecasz 2 obejmy od wejścia i wyjścia z nagrzewnicy (chyba klucz 7)
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek.

Nagrzewnice wysuniesz w bok i potem zostaje jej przetkanie.
Aa i płyn spuscic trzeba przed rozliczeniem nagrzewnicy.
No i jakieś naczynie bo mimo to i tak troszkę wyleci z nagrzewnicy
Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami

W sobotę będę sprawdzał jeszcze czy mam 100% sucho to jak nie zapomne to zrobię jakieś zdjęcia.
Może działam na swoją niekorzyść ale...
kto będzie chciał to robić sam to pewnie i tak sam się za to zabierze a kto będzie chciał to oddać mi to pewnie i tak do mnie czy do innego mechanika pojedzie więc....
Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony pasażera montujesz ją z powrotem

kto będzie chciał to robić sam to pewnie i tak sam się za to zabierze a kto będzie chciał to oddać mi to pewnie i tak do mnie czy do innego mechanika pojedzie więc....
Tego co powyżej robić nie trzebamkbewe pisze:Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
...
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek.![]()

Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony pasażera montujesz ją z powrotem

Nikt nie mówił, że będzie łatwomkbewe pisze:Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami![]()

Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, 21:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-