części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Ustawienie Xenonów z samopoziomowaniem

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

[D2 ALL ] Ustawienie Xenonów z samopoziomowaniem

Post autor: Ara$ » 02 lut 2014, 15:41

Jak wygląda ustawianie xenonów fabrycznych z samopoziomowaniem. Czy wystarczy na stacji diagnostycznej po włączeniu świateł ustawić śrubokrętem w reflektorach czy trzeba coś w VAGu jeszcze ustawić.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 lut 2014, 15:46

Nie nie broń Boże. Musi być pełen bak paliwa, następnie za pomocą komputera wchodzisz w basic set. i ustawiasz kenon w pozycji środkowej (dopiero teraz możesz kręcić IMBUSEM, kluczem allena). Po ustawieniu zapisujesz i ok.

Procedura z ADAKO:

Kod: Zaznacz cały

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:

    Pojazd musi stać na równym podłożu
    Hamulec ręczny musi być zwolniony
    Zapłon musi być włączony
    Światła wyłączone
    Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[Idź!]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

Jeśli nie chce Ci zapisać ustawień, to masz różnicie ponad 0,6V pomiędzy czujnikami (już się o tym kiedyś rozpisywałem).
Obrazek

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 03 lut 2014, 12:39

no to do poprawki, co do napięć się wszystko jest dobrze - właśnie dlatego musze ustawić światła bo naprawiałem czujnik poziomowania z powodu złego napięcia

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 lut 2014, 12:52

Też miałem źle ustawione światła. Po kupnie auta w nocy się bajecznie jeździło, ale potem robiłem rozrząd i parę innych drobnostek. Po złożeniu do kupy miałem problem z poziomowaniem, doszedłem do kwestii tych napięć i sposobu adaptacji natomiast nie dostałem inf. od ASO, że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku.. Efekt był taki, że światła świeciły ciut za nisko, jeździć się dało ale... Po zastosowaniu się do zaleceń z ELSY jest jasność, światła w naszych 8 nie są złe (mam xenon plusa).

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 03 lut 2014, 13:52

krzychu22.p1i pisze:że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku
myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 03 lut 2014, 16:42

Ara$ pisze:
krzychu22.p1i pisze:że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku
myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie

tak będą swieciły wyżej i będą mogły oślepieac innych może <hmm> ja to mam uczulenie na to bo ponad połowa ludzi jeździ z zle ustawionymi światłami i mnie razą :P
dare to be great

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 03 lut 2014, 19:34

danielos8 pisze:
Ara$ pisze:
krzychu22.p1i pisze:że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku
myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie

tak będą swieciły wyżej i będą mogły oślepieac innych może <hmm> ja to mam uczulenie na to bo ponad połowa ludzi jeździ z zle ustawionymi światłami i mnie razą :P
o to mi chodziło, co do tego oślepiania tez mnie to wkur...

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 31 sty 2017, 14:27

Co jesli jeden z czujników jest uszkodzony?
Regulacja nr1 ustawia góra dół światła. A ta druga śruba nr2? Wychylenie lewo prawo? Mozna to regulowac na kilka dni bez czujnika i bez vaga ?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 sty 2017, 14:49

swiezak1111 pisze:Mozna to regulowac na kilka dni bez czujnika i bez vaga ?
można - po to one są. Tylko jak zapakujesz komplet "bagażu" to będziesz innym po oczach dawać ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6028
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 sty 2017, 14:51

Przy uszkodzeniu światła zjadą Ci w dół i nie będą się chciały adaptować.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 sty 2017, 14:54

dice111 pisze:Przy uszkodzeniu światła zjadą Ci w dół i nie będą się chciały adaptować.
ale wyregulujesz wtedy na śrubach...
to nie jest zwykły napęd...to

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 31 sty 2017, 18:47

Jedna pokrętłem reguluje wysokośc . A tym drugim ? Wydaje mi sie ze nic sie nie zmienia. Mam strasznie rozjechane na boki swiatla lewe wali mocno w lewo w las i prawe w prawo.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 31 sty 2017, 22:46

a drugą prawo lewo, podjedź blisko do ściany i kręć sam zobaczysz
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl