[D3 04 4.2MPI ] Alufelgi 20 " jakie opony
Ja mam doświadczenia... raczej niemiłekkrzysi0 pisze:Ktoś, coś jakieś doświadczenia z RunFlatem?
RunFlat na 20" to będzie twardo.
Trochę mi wstyd bo nie pamiętam już które wreszcie auto zakupiłeś ale jeżeli się nie pomyliłem to na twoje szczęście masz zawieszenie komfortowe więc łaskawsze dla siedzenia.
Jeżeli się pomyliłem i masz zawieszenie sportowe to moim zdaniem zakłożenie RunFlat-ów nie wniesie nic przyjemnego do jazdy tym autem.
Noi niestety wciąż nie wszystkie warsztaty wulkanizacyjne dają sobie radę z oponami typu RunFlat... szczególnie na tak niskim profilu.
Poza tym, żeby nie było że tylko na nich psy wieszam, oponki typu RunFlat są super bo naprawdę, po przebiciu opony, dają możliwość dalszej jazdy kompletnie bez ciśnienia w oponie nawet przez kilkadziesiąt kilometrów.
Kiedyś pracując w BMW mieliśmy taki event poświęcony tym oponom i trochę jazd testowych na nich wykonałem.
Na oponie bez powietrza da radę kręcić szybkie ciasne ósemki pomiędzy słupkami... i opona to wytrzymuje i auto zachowuje jako taką sterowność.
Komfort kontra gwarancja mobilności.... oto twój dylemat
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tak, zawias mam komfort
Czyli jak rozumiem to twardo = szybciej zużywające się zawieszenie?
Co do zakładu to mam w okolicy bardzo polecany i chwalą się, że umieją run flaty robić
No właśnie mam dylemat bo 275 to też kawał laczka, pewnie trochę bardziej będzie szarpać kierownicą... Ale z drugiej strony bez zapasu to słabo, mimo ubezpieczenia na opony.
Aktualnie mam letnie 255/45R18
Czyli jak rozumiem to twardo = szybciej zużywające się zawieszenie?
Co do zakładu to mam w okolicy bardzo polecany i chwalą się, że umieją run flaty robić
No właśnie mam dylemat bo 275 to też kawał laczka, pewnie trochę bardziej będzie szarpać kierownicą... Ale z drugiej strony bez zapasu to słabo, mimo ubezpieczenia na opony.
Aktualnie mam letnie 255/45R18
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Twardoooo, miałem 275/35 + zawias sport 1BE/BD i potwierdzam (D2).FOSS pisze: RunFlat na 20" to będzie twardo.
Zmienią zdanie jak we 3 będą naciągać 275 na 9".kkrzysi0 pisze:mam w okolicy bardzo polecany i chwalą się, że umieją run flaty robić
Miałem goodyear excellence rsc i marka jako taka ok. Dobrze trzymały się drogi. Niestety na temat eagle f1 się nie wypowiem bo nie użytkowałem.
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
u mnie przy 9J et46 dystans 25 tył-przód 20mati_a8 pisze:Witam
Czy przy założeniu felg multispoke 9J ET46 z oponami 275/35/20 bedą pasowały dystanse tył 25 przód 20 ? Czy będzie już za szeroko ?
Z oponami 275/35/20 było jakby za szeroko,zdecydowałem sie na dystans 20-15mm.
Na mój gust,to max
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Efekt końcowy zależy jednak od kilku elementów tj. rodzaj opony (R czy ZR) oraz rodzaj zawiasu (fabryczne komfortowe czy fabryczne sportowe czy dodatkowo zglebione).olimpus104 pisze:u mnie przy 9J et46 dystans 25 tył-przód 20mati_a8 pisze:Witam
Czy przy założeniu felg multispoke 9J ET46 z oponami 275/35/20 bedą pasowały dystanse tył 25 przód 20 ? Czy będzie już za szeroko ?
Z oponami 275/35/20 było jakby za szeroko,zdecydowałem sie na dystans 20-15mm.
Na mój gust,to max
Przy dystansach 20/25 grają rolę nawet małe niuanse
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-