![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Bilans przekładki automatu na manual
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tak - w dużej mierze rozwiąże to Twoje problemy z brakiem dostępności niektórych części do przekładki
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Zatem sprawa jest jasna. Na pewno jakaś skorupa będzie kupiona. Wyciągne co chcę a resztę na części - może w jakiejś tam części zarobi na swapa. Reszta na złom - podejrzewam że aluminium przyjmią z pocałowaniem rączki 
Jeśli chodzi o skrzynię quattro oraz dyfer - wolę już kupić samo to, bez całej A6.

Jeśli chodzi o skrzynię quattro oraz dyfer - wolę już kupić samo to, bez całej A6.
I`m the LPG master
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Oczywiscie zakup A6 quattro dla samej skrzyni i mostu jest bez sensu , jesli tą a8 będzie w godnym stanie to pare groszy mozna zarobić jeszcze
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Wywalenie jednego przekaźnika i zrobienie zwory na 2 pinach gniazda po nim. Przeciągnięcie 2-żyłowego przewodu od czujnika wstecznego na skrzyni pod nogi pasażera i wpięcie tego w kolejne 2 piny po wywalonym przekaźniku. Tyle trzeba z wiązki przerabiać.Bugalon pisze: 3. Pobawić się trochę z wiązkami jeśli nie chce się ich wymieniać
Raptem czujnik na pedał sprzęgła dołożyć i podłączyć go elektrycznie szeregowo, a pneumatycznie równolegle z czujnikiem na pedale hamulca.Bugalon pisze: 5. Uruchomić tempomat (jeśli się go ma) bo trochę elementów dołożyć trzeba
Nie ma takiej potrzeby.Bugalon pisze: 8. Przekodować zegary (o ile w ogole się da)
Four rings to rule them all
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
w TDI są też skrzynie z wyjściem na układ chłodzenia - więc nie ma tutaj problemu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
np. EKM
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Kurcze, wprawdzie jestem zagorzałym zwolennikiem automata i jeżeli życie mnie nie zmusi to manuala nie planuję sobie kupować, to jednak wątek czytałem z zainteresowaniem.gtfan pisze:Dokładnie, więcej jak 140-150km/h nie jeżdżę, a do takich prędkości wystarczy skrzynia bez chłodzenia.
Do tego momentu.
Bo myślałem, że przekładka na manual to pewne ulepszenie, dla was samych sposób na uwolnienie się od automatycznej skrzyni biegów.... "i żyli długo i szczęśliwie"... ale jeżeli po przekładce otrzymujemy finalnie auto którym lepiej nie jeździć z większymi prędkościami to nie rozumiem idei

Zrobiłeś operację... zmieniłeś pacjentowi wątrobę na inną, zdrowszą ale przy okazji wyciąłeś mu jedno płuco

Zdecydowanie bym kontynuował w tym kierunku albo po prostu kupić skrzynkę z wyjściem na układ chłodzenia.gtfan pisze:Ale stworzenie customowych węży nie wydaje mi się niewykonalne. Trochę rzeźbienia będzie, ale wszystko da się dorobić![]()
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Jak robić coś to robić jak należy, zatem bunajmniej u mnie jak dojdzie do skutku, będzie wrzucona skrzynia z chłodzeniem, tym bardziej że takie istnieją. Wiadomo, że większe prędkości ciężej jest gdziekolwiek odsiągnąć, ale zawsze jak bym wkroczył na autostradę to już miałbym w głowie ogranicznik że więcej nie można 

I`m the LPG master