części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 mar 2017, 09:19

KarolW pisze:
pepi pisze:po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony :]
barracudy?
dokładnie <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 09 mar 2017, 12:38

Po za wtryskami, sterownik Prins, reduktor KME TWIN?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 mar 2017, 12:58

martin_rs4 pisze:lpg tech, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 mar 2017, 11:19

ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam :]
już od 2006 roku z jednym małym wyjątkiem który przeklinałem <boisie>
mowa o lpgtechu <papa>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 mar 2017, 11:31

ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam
O ile dobrze pamietam mowa i agisie ? <hmm> ;)
Ja juz wiem na pewno jedno. Wszystko lepsze od BRC :D <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 mar 2017, 21:54

wiesz Brc nie jest aż takie złe -mowa o tym normalnym nie obecnym tanim ...
jakby to poprawnie zamontować i dobrać odpowiednio podzespoły to czemu nie
te 100 tys bez dotykania było by możliwe
Te nasze krajowe składaki nie wiem jak będzie z baracudami
ale hany padły mi w przedziale 50-65 tys w trzech autach przy dobrej filtracji i raczej ok tankowaniu .
Brc albo ludzie chwalą albo narzekają <bezradny>

Motostacja

Post autor: Motostacja » 13 mar 2017, 16:44

A co jest Panowie nie tak z BRC?

Miałem 3 auta z LPG.

A6 c5 2.8 ze stagiem 300
A8 d3 4.2 LPG tech
A8 d3 4.2 BRC

Ze stagiem były problemy jednak z perspektywy czasu juz wiem że wtryski były za słabe.

LPG tech to prawie to samo co STAG jednak ma słabsze możliwości regulacji no i mi waliło checka czasami mimo ze wszystko sprawne i 100 razy regulowane

BRC obecnie check jeszcze sie nie zapalił i autko jedzie okej.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 mar 2017, 18:47

Z brc generalnie nie ma nic zlego jak jest nowe <faktycznie> natomiast jak sie zacznie sypac to nie dosyc, ze czesci mega drogie to w dodatku nie ma wielu fschowcow, ktorzy by byli sobie w stanie z ta instalacja poradzic <bezradny>
Przynajmniej ja mam tskie negstywne odczucie przez ponad 3 lata uzytkowania brc. Wydalem ponad 2k na nowe graty jak wtryski czy reduktor, ktory w niedlugim czasie po okresie gwarancyjnym zaczal puszczac bąki podcisnieniem. Koszt reduktora jedyne 1000zl. Jeden wtrysk 240zl

Teraz za kme twin (co jest o wiele wydajniejszy) zaplacilem nieco po ad 400zl a za jeden wtrsyk barracude ok 70zl..a auto chodzi o niebo lepiej.

Ostatnio trasa Łodz - Wroclaw srednia predkosc ok 150km/h (czyli tak 170-200) I srednie spalanie lpg 16L
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 mar 2017, 21:05

ja miałem brc :]
i wywaliłem potem był tech ale były problemy
ale i tak było lepiej na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo :]
Obecny zestaw mi wystarcza nic się nie dziej

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 mar 2017, 22:17

pepi pisze:na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo
hahah, zupełnie jak u mnie :D
to nie jest zwykły napęd...to

Motostacja

Post autor: Motostacja » 15 mar 2017, 09:06

No u mnie instalacja ma 1.5 roku okolo 30 tys najechane na lpg.

Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc?

Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem.

Mi lpg tech chodzil ok ale wywalalo checka mimo srtojenia

To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe.

Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2017, 09:59

raftor pisze:Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc?
żaden, dlatego ja jakiś czas śmigałem z brc na kme twin, tylko trzeba z czujnikiem temperatury wody kombinować....
raftor pisze:Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg.
czyli że wtryski się nie zużywają? <faktycznie> fakt jakość gazu i filtry mają wiele do żywotności wtrysków, dlatego ja u siebie mam 4 filtry FL (dwa duży z wymiennymi wkładami i dwa mniejsze jednorazowe). Od przybytku głowa nie boli a i problemu z ciśnieniem (spadkiem) też nie ma ;)

niestety jak zaczęły i wtryski siadać (rozszczelniały się - typowa usterka w brc) to jak przekalkulowałem sobie że za 1 wtrysk brc mam 3 x barracude <hmm> to sam wiesz...

Tu nie chodzi o oszczędności w głównej mierze, ale "skoro nie widać różnicy ..." <cicho>
raftor pisze:To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe.
ja mam aktualnie zenith pro obd + barracudy + kme twin
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2017, 07:40

raftor pisze:Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem.
- tutaj można to nie forum lpg :]
te podzespoły które masz kosztowały w przedziale 2,5-3 tys <hihi>
a reszta to :]
Wspaniały lpg tech powoduje zapalanie checka nie możliwe <brawo>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2017, 09:34

Psioczycie na to BRC i psioczycie i powiem szczerze że nie wiem czemu :)

Ja swoją instalację mam już z 7 lat i przelatałem na niej jakieś 250kkm i jeszcze działa :)
Wprawdzie na przestrzeni tych kilku lat zmieniłem już 5 wtryskiwaczy a w ubiegłym roku definitywnie wywaliłem obydwa reduktory GeniusMAX i zastąpiłem jednym KME TWIN ale biorąc pod uwagę oszczędności na paliwie przy takim przebiegu to naprawdę nie widzę w tym żadnej szkody.
Wtryskiwacze kosztują chyba nie więcej niż 300pln/szt. a reduktor KME TWIN nie więcej niż 500 czyli razem łącznie, oprócz standardowych wymian filtrów i regulacji, przez te 7 lat wydałem na nią nie więcej niż 2kpln <faktycznie>
Osobiście nie widzę powodów do narzekania <hihi>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 11:04

FOSS pisze:Osobiście nie widzę powodów do narzekania
ja będę narzekał bo jednorazowo wywaliłem ponad 2k na scheiß BRC (1000 reduktor i 1200zl wtryski) i po okresie 2 lat padł mi reduktor i 2 wtryski się rozszczelniły <onie> poza tym nie było speca w rejonie który umiał by ustawić ją prawidłowo, a latać po PL mi się nie widziało <bezradny>

Teraz mam 3x taniej, wygodniej, sprawniej ale przede wszystkim estetyczniej ! <hihi>

jedyne co mi po BRC zostało to elektrozawór przed reduktorem :D
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl