części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 16 mar 2017, 20:03

martin_rs4 pisze:
FOSS pisze:Osobiście nie widzę powodów do narzekania
ja będę narzekał bo jednorazowo wywaliłem ponad 2k na scheiß BRC (1000 reduktor i 1200zl wtryski) i po okresie 2 lat padł mi reduktor i 2 wtryski się rozszczelniły <onie> poza tym nie było speca w rejonie który umiał by ustawić ją prawidłowo, a latać po PL mi się nie widziało <bezradny>

Teraz mam 3x taniej, wygodniej, sprawniej ale przede wszystkim estetyczniej ! <hihi>

jedyne co mi po BRC zostało to elektrozawór przed reduktorem :D
Czyli na czym teraz jeździsz?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 20:08

KarolW pisze:Czyli na czym teraz jeździsz?
zenith pro obd + barracudy + kme twin

a wygląda tak

Obrazek
Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 mar 2017, 20:26

ja bym troszkę inaczej to dał reduktor obrócił
jeden z zbiorniczka drugi z nagrzewnicy to by widać tak nie było
tych przewodów i odwrotnie zasilanie dał lpg
Pomyśl nad dobrymi filtrami bo te które masz :]

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 19 mar 2017, 20:44

martin_rs4 pisze:
KarolW pisze:Czyli na czym teraz jeździsz?
zenith pro obd + barracudy + kme twin

Ja Panowie w czwartek odebrałem od gazownika swoja 8-mkę i dostała prawie identyczny zestaw. Wtryski zamiast barracudy - hercules. Według kolegi/instalatora zenith pro - najbardziej efektywny sterownik (bardzo dobrze się go stroi i pięknie się "adaptuje"). Reduktor kme również górna półka, jeden z najbardziej stabilnych na rynku. Wcześniej miałem go już zamontowanego w Cayenne S 4,5 (340 KM) oraz w GLK 350 (273 KM) wszędzie dawał radę i był bezawaryjny.
Mam nadzieję że powyższy zestaw również troszkę pochodzi ;)
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 mar 2017, 21:52

Pomyśl nad dobrymi filtrami bo te które masz
....to co z nimi? Dwa filtry ori KME z wymiennym wkladem z włókna szklanego + dodatkowo dwa filtry Czaja jednorazowe przed samymi listwqmi ... co można takim razie innego?

Miałem brać to kupowalem ori brc po 50zl / szt. A i tez nie potrzebnie bo te kme niczym się nie różnią prócz mniejszej o 20zl ceny. ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 mar 2017, 07:53

oj moim zdanie dobre są filtry które mają odstojniki grawitacyjne a te które masz nawet 4 :]
Ostatnio coś jest dolewane do naszego krajowego lpg i filtry zapychają są do wymiany nawet po 1-2 tankowaniach .
Reduktory wytrzymują więcej ale też bywają problemy z nimi .
A koledze pogratulować będzie testował nowe wtryskiwacze :]
i oby było dobrze

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 mar 2017, 08:29

pepi pisze:dobre są filtry które mają odstojniki grawitacyjne
no ok, też prawda, tylko te filtry (a raczej ich obudowa) zajmuje sporo miejsca i ciężko je dobrze ulokować aby były niewidoczne.. no i jeden tylko filtr, przy super jakości gazu u nas w tym super kraju, będzie moim zdaniem niewystarczający <bezradny> odwołując się do tego
pepi pisze:Ostatnio coś jest dolewane do naszego krajowego lpg i filtry zapychają są do wymiany nawet po 1-2 tankowaniach .
to nie jest zwykły napęd...to

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 20 mar 2017, 10:49

Mam nadzieję że owe Herculesy będą dobrze działać....W razie czego mam na 50 tyś. km gwarancję i po prostu jak klękną wcześniej to mi je wymienią w ramach rekojmi - tym.bardziej że zakładałem u kolegi. Czasami to co nowe na rynku jest lepsze niż to co już długo. Takim przypadkiem są wtryski HAny (pomarańczowe), które zajechały mi się po 10 tys. km w A6 a wcześniej były wychwalane pod niebiosa ze względu na chociażby krótkie czasy/niezawodność
było A6 2.4
jest A8 4.2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2017, 07:39

polowiak pisze:.W razie czego mam na 50 tyś. km gwarancję i po prostu jak klękną wcześniej to mi je wymienią w ramach rekojmi - tym.bardziej że zakładałem u kolegi.
-podpytaj się o co chodzi 99% wtrysków jest zepsute z winy zabrudzenia a to ...

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 21 mar 2017, 12:41

Zgodzę się z tym że wtryski się "psują" od zanieczyszczeń z gazu. Już kilka kompletów przerobiłem...dlatego wg. mnie punktowe wtryski nie maja racji bytu przy instalacjach sekwencyjnych - tylko listwy w jakimś stopniu przerobią syfiasty gaz. Z autopsji wiem że czasami jak się zatankuje jakiś syfiasty gaz to samochód nie chce na nim jechać...trzeba kilkakrotnie przełączać żeby przerobił cały syf zalegający w zbiorniku. Według mnie najlepiej nie wyjeżdżać do końca rezerwy gazu bo zaciąga więcej zanieczyszczeń ze zbiornika.
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 mar 2017, 22:08

polowiak pisze:Zgodzę się z tym że wtryski się "psują" od zanieczyszczeń z gazu. Już kilka kompletów przerobiłem...dlatego wg. mnie punktowe wtryski nie maja racji bytu przy instalacjach sekwencyjnych - tylko listwy w jakimś stopniu przerobią syfiasty gaz. Z autopsji wiem że czasami jak się zatankuje jakiś syfiasty gaz to samochód nie chce na nim jechać...trzeba kilkakrotnie przełączać żeby przerobił cały syf zalegający w zbiorniku. Według mnie najlepiej nie wyjeżdżać do końca rezerwy gazu bo zaciąga więcej zanieczyszczeń ze zbiornika.
Te, weź no przestań takie bajki pisać bo jeszcze ktoś w to uwierzy <faktycznie>

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 22 mar 2017, 11:36

Dlaczego bajki?
Wiadomo że filtry powinny wyłapywać jakieś frakcje zanieczyszczeń, ale zanieczyszczeń chemicznych ni chu chu nie wyłapią, jak np. zw. siarki rozpuszczonej w gazie. Kiedyś miałem taką sytuacje po zatankowaniu lpg na jednym z Orlenów. Myślałem że będę musiał zawrócić spowrotem na ORLEN bo mi coś rozj...e pod maską tak szarpał. Dopiero za którymś razem poszedł. Miałem tak przy Cayenne S 4,5. Zresztą w A6 2,4 też tak kilka razy mi się zdarzyło, że nie chciał na gazie jechać od razu po zatankowaniu. Wtryski na listwach szybciej są w stanie przerobić właśnie taki zanieczyszczony gaz. Jak mi nie wierzysz pogadaj z gazownikami...

[ Dodano: 2017-03-22, 11:36 ]
A tak trochę z innej beczki...dlaczego Katy się częściej sypią przy LPG? Temperatura to jedno a związki siarki to 2. Jak urząd jeździ i bada jakość paliw/gazu to przede wszystkim wykonuje badania na zawartość siarki, czy nie jest przekroczona. Zw. siarki w odpowiednim stężeniu i temp. dosłownie zeżerają metal czyt. korodują ze względu na swój kwaśny odczyn. Także Panowie bajki piszę...
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 mar 2017, 19:10

polowiak pisze:Jak mi nie wierzysz pogadaj z gazownikami...
Właśnie z jednym piszesz ;)
polowiak pisze:dlaczego Katy się częściej sypią przy LPG?
Źle ustawiona instalacja gazowa, najczęściej za ubogo, rzadziej za bogato ...co ostatecznie powoduje szybsze uszkodzenie katalizatorów.

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 22 mar 2017, 21:02

no to super się składa ;) Tak więc doskonale wiesz że na trwałość katalizatora składa się wiele czynników i nie tylko mieszanka paliwowa ma na to wpływ - jest jednym z czynników...
Ale nie wierzę że nie miałeś przypadku z trefnym gazem, na którym samochód nie chciał jechać...tym bardziej że jesteś z branży a taki gaz może się trafić wszędzie i nie mówię tutaj o stacjach NO NAME tylko np o Orlenie...
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 mar 2017, 21:07

Tak, raz miałem taką sytuację. Zatankowawszy na autostradowej stacji w Polsce auto straciło połowę mocy i spalanie również było dwukrotne <boisie>. Przejechałem wolnym tempem 200km, dotankowałem i już było OK ...ale przyznaję, to się zdarza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl