Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 09 4.2TDI ] 1080 Nm 460 km

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

[D3 09 4.2TDI ] 1080 Nm 460 km

Post autor: Glac » 01 kwie 2017, 23:05

Dziś ładne liczby hamownia wypluła ;)
Dieselek zaczął się zbierać

Obrazek

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 kwie 2017, 23:11

Widzę że grubo poszliście... 460KM i 1080Nm to trochę sporo <faktycznie>

Co z filtrami DPF?... chyba już nie ma :)

Jakieś modyfikacje softu skrzyni?

Osobiście wydaje mi się to trochę przesadzone - kopyto na pewno ma dobre ale na fabrycznych gratach to raczej długo nie wydoli :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 02 kwie 2017, 09:31

DPF out
Dziś kopyto ma niesamowite, jutro pewnie obniżymy trochę w obawie o graty ;)

[ Dodano: 2017-04-02, 09:31 ]
FOSS, Wybacz odrobinę fantazji w Photoshopie - w końcu prima aprilis ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 kwie 2017, 11:06

Glac pisze:FOSS, Wybacz odrobinę fantazji w Photoshopie - w końcu prima aprilis ;)
Spoko <hihi>
Naprawdę myślałem, że tak wystrojone :D
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 kwie 2017, 11:24

Widziałem 4.2 na 1200NM zrobione, miał niecałe 700KM (nie pamiętam dokładnie ale coś 680 ileś). Ale tam było LPG i program, coś mówił o innym sprzegle. Podejrzewam ze skrzynia wzmacniana ale o to nie pytałem. Wiem, że właściciel w tym sezonie planuje mokry NOS ;)

P.s. sorry Glac, wprowadziłem Cię w błąd z 900, mój błąd był bo koleś ma też inne fury i chyba pomieszalem :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 kwie 2017, 11:32

drago_o pisze:Widziałem 4.2 na 1200NM zrobione, miał niecałe 700KM (nie pamiętam dokładnie ale coś 680 ileś). Ale tam było LPG i program, coś mówił o innym sprzegle. Podejrzewam ze skrzynia wzmacniana ale o to nie pytałem. Wiem, że właściciel w tym sezonie planuje mokry NOS ;)
Panie, prima aprilis był wczoraj :D

Ty piszesz o 4.2TDI czy 4.2PB?...
bo tu jakieś 1200Nm a zaraz później LPG i NOS :D

Tydzień temu wyjechało ode mnie po naprawie RS6C6+ 5.0V10BiT i tam 1200Nm nie było a na suchym z miejsca rwie kapcie przy pełnym bucie :D
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 kwie 2017, 11:36

TDI Panie ;) i tak, LPG + plan mokrego NOS'a :D

Samo LPG daje kolosalne go kopa. Dużo efektywniejsze spalanie. Pisałem już gdzieś o tym na forum. Z samej instalacji można 30% przyrostu mocy i momentu osiągnąć :)

A do TDI to chyba tylko mokry NOS można, tak zawsze myślałem :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 kwie 2017, 11:43

drago_o pisze:TDI Panie ;) i tak, LPG + plan mokrego NOS'a :D

Samo LPG daje kolosalne go kopa. Dużo efektywniejsze spalanie. Pisałem już gdzieś o tym na forum. Z samej instalacji można 30% przyrostu mocy i momentu osiągnąć :)
Coolery fabryczne puchną :D
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 kwie 2017, 11:49

Nie wiem czy są fabryczne ;P sporo działo się pod maska, ale myślę że większość zamętu to było właśnie LPG.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl