[D2 FL ALL ] Półosie i przeguby wewnętrzne
Jeśli sworznie w wahaczach są w 100% dobre, to możesz wymienić same tuleje.
Jeśli chodzi o przegub wału, to tak - podobno można wymienić. Znalazłem informacje, że na przód pasuje od Scorio:
Ruville - 75251S
Maxgear - 26-1005MG
Metelli 16-1005MET
Ceny ok. 100-130zł.
Fajnie jakby to ktoś potwierdził. U mnie też jest do wymiany...
Jeśli chodzi o przegub wału, to tak - podobno można wymienić. Znalazłem informacje, że na przód pasuje od Scorio:
Ruville - 75251S
Maxgear - 26-1005MG
Metelli 16-1005MET
Ceny ok. 100-130zł.
Fajnie jakby to ktoś potwierdził. U mnie też jest do wymiany...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Stuki ustały, problem tkwił w skrzyni. Pomógł reset tiptronica, tzn. odłączyłem obie klemy na noc i nic nie stuka podczas wbijania biegów oraz przy redukcji.
Miałem słaby akumulator który raz się rozładowal , oraz alternator został oddany do regeneracji.
Wymieniłem aku w tamtym roku i w tamtym tygodniu zrobiłem trik z klemami. POmogło
Nie wiem, może skrzynia i przepływka jakieś blędy złapała przez ten stary akumulaator ?
Miałem słaby akumulator który raz się rozładowal , oraz alternator został oddany do regeneracji.
Wymieniłem aku w tamtym roku i w tamtym tygodniu zrobiłem trik z klemami. POmogło
Nie wiem, może skrzynia i przepływka jakieś blędy złapała przez ten stary akumulaator ?
identyczny dzwiek mam na prawym przegubie przegladajac alleszrot znalazłem kilka połosiek, ale nie jestem w stanie ich ocenić na żywo w mojej okolicy jako tako brak szrotow z a8 d2 Jednakże pojawia się mały problem a mianowicie na tych poloskach sa rozne numery a z wygladu sie nie roznia czy kazda podejdzie czy musze szukac konkretnie po numerze czesci?mkbewe pisze:jakiś luz zawsze będzie ale jak masz taki jak ja np:methanex pisze:Jak złapię za półoś to czuć , że jest luz na tym przegubie wewnętrznym ( w środku niego) . Przegub sam siedzi sztywno.
to już szrot
do tego wyczuwalne są wibracje mniej wiecej w przedziale od 80 do 130 km/h oraz dzwoni przy jezdzie po dziurach
kilka dni temu przerabiałem temat wew przegubów szukaj używek , niestety ja musiałem kupić 4 szt. jedna była w stanie igła z audi a6 c5 reszta takie sobie, ale i tak wyszło taniej jak nowa z aso , po rozebraniu jedna została moja a tam gdzie biło czyli od kierowcy poszła do wymiany . zostało lekkie bicie ale do jazdy , następny trop to magiel ma chyba luzy bo raz bije ale lekko a raz nie , takie lekkie wibracje na przedniej ośce . w moim aucie tez na skrzyni jak się porusza po stronie pasażera też stuka ale luzu nie ma, chyba tak "tipy" mają , bo na dwóch skrzyniach sprawdzane i każda od pasażera ma stuki .
No wiec tak. Wymienilem poloske bo tamta juz byla jak grzechotka dla dziecka. Poloska uzywka ale stan bdb. Bicia nie ustaly. Nadal mi cos dzwoni a na podnosniku za cholere nie widac co. Odrzucam tez wal bo kupilem uzywke w dobrym stanie wywazenie plus nowa podpora i poziomowany. Widziale tez dzisiaj ze przedni wahacz dolny prawy jest slaby a mozna powiedziec ze wrecz umarl nie telepie jak wciskam hamulec jednakze jak wstawiam w piec to tez nie telepie. Nie ma wiekszego znaczenia na zakretach. Sam juz nie wiem co tam moze byc