części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 Avant 2.4 ALF by Michal_ST

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 15 kwie 2017, 00:54

Pilne poszukuje osoby która ma pojęcie mechaniczne i byłaby w stanie określić co mam dokładnie zrobić w aucie bo moje jeżdżenie po mechanikach i takie gadanie nie jestem pewien mnie nie satysfakcjonuje.
Dziś byłem na SKP Pan po obadaniu zawieszenia auta stwierdził że tylko jeden wahacz jest do wymiany a więcej mi nie powie bo to trzeba ręcznie sprawdzać przy mechaniku.

Panowie załamuje ręce bo moja wiedza z mechaniki jest równa zeru <bezradny>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 kwie 2017, 14:03

tu pan z skp miał racje, aby w pełni zdiagnozować zawieche najlepiej jest ją rozkręcić i z osobna zbadać luz, na aucie często nie idzie tego wykryć pomimo że na szarpakach nic nie pokazuje
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 kwie 2017, 15:38

pb41ns pisze:na aucie często nie idzie tego wykryć pomimo że na szarpakach nic nie pokazuje
Dokładnie tak jest, u siebie też szukałem i szukałem aż w końcu rozebrałem zawieszenie i znalazłem winowajcę.

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 15 kwie 2017, 16:19

Tylko tyle mi powiedział że jest dolny wahacz przy łączniku stabilizatora chyba że źle go zrozumiałem. Amortyzatory i belka tył wyszło ok ale mam dziwne wrażenie bujania samochodu przy wyższych prędkościach po pasie.
W czym może tkwić problem??

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 kwie 2017, 18:10

luz luz luz i jeszcze raz luz w układzie zawieszenia, z tyłu pewno też zawiechy nigdy nikt nie dotykał a gumu nie są wieczne
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 15 kwie 2017, 19:28

Jak ci dupa pływa to masz do wymiany te duże wahacze w tylnim zawieszeniu (może same gumy są dostępne) a później zbieżność.

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 16 kwie 2017, 15:35

pb41ns, zdiagnozowałem w tylnim zawieszeniu uszkodzone górne mocowanie prawego amortyzatoru.

AMSTAFF, Mam FWD napęd także zwykła belka.

Ogumienie chyba też ma coś do tego.
Plan jest założyć 235/40/18 czy poprawi się stabilność??

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 kwie 2017, 15:39

Jesli bedziesz miec luzy to nie. , lub trefne opony
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 16 kwie 2017, 20:50

Felgi i opony będą nowe. Mocowania kupuje na obie strony bo nie wiem czy drugie się nie posypie. Przy ruszaniu słychać tykanie w zawieszeniu z lewej strony.

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 16 kwie 2017, 22:54

I czy ktoś byłby mi w stanie z forum patrząc na auto na zdjeciachokreślić koszty lakierowania elementów??

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 kwie 2017, 09:27

za jeden element ok 200-300 u mnie biorą
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 kwie 2017, 09:51

Ze szpachlowaniem i obróbką czy bez? Tu u mnie 350zl za samo lakierowanie elementu natomiast dodatkowe "naprawy" kosztuja dodatkowo <blee>
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 kwie 2017, 10:12

tak ze szpachlowaniem, tylko to nie żaden serwis, w serwisie natomiast WV tak jak mówisz
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2017, 10:26 przez pb41ns, łącznie zmieniany 3 razy.
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 kwie 2017, 10:18

Michal_ST pisze:pb41ns, zdiagnozowałem w tylnim zawieszeniu uszkodzone górne mocowanie prawego amortyzatoru.

AMSTAFF, Mam FWD napęd także zwykła belka.

Ogumienie chyba też ma coś do tego.
Plan jest założyć 235/40/18 czy poprawi się stabilność??
w belce też są tuleje których u ciebie napewno nikt nie zmieniał a one też nie są wieczne
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 kwie 2017, 10:27

pb41ns pisze:tak ze szpachlowaniem, tylko to nie żaden serwis, w serwisie natomiast WV tak jak mówisz
No co Tyyy ja mowie o zwykłym "Kaziu ze stodoły" a nie serwise.

To jak macie takie ceny z pelna obróbką to dobre ceny <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl