raftor pisze:były jakieś objawy wczesniej?
Objawów nie było żadnych.
Jedynie co mnie borykało odkąd kopiłem auto to sporadyczne szarpnięcie podczas redukcji z 3-2.
Oraz raz na bardzo, rzadki czas podczas jazdy na 4 lub 5 biegu miałem takie szarpnięcie jak by wypadł zapłon.
Co jeszcze mnie zastanawiało to zanikanie podświetlania PRND432 na FIS. Takie mrugnięcie głównie na zimnym.
pb41ns pisze:skrzynia na stół erni, miałem kiedyś to samo, zero objawów a skrzynia skończyła żywot, no taki urok automatu
Dokładnie
Nastąpiło co nieuniknione, i spodziewał się, że mi też się przytrafi, prędzej czy później.
Zaczęło sie wczoraj, podczas dojeżdżania do krzyżówki stałem jako trzeci w kolejce.
Nagle autem szarpnęło.
Od jakichś 3 dni miałem poszarpywanie budą zaraz po odpaleniu. Trwało to może kilkadziesiąt sekund i przestawało.
Wracając do krzyżówki. Podjechałem jako pierwszy i czekałem na lukę.
Zdjąłem nogę z hamulca, gaz i auto stoi. Obroty w górę.
Przełączyłem na P znów na D i zero reakcji.
Zgasiłem, odpaliłęm, następnie D i udało się ruszyć.
Zatankowałem jeszcze auto, pojechałem do domu, następnie na warsztat po kompa.
Zrobiłem 10km w celu diagnozy bloków skrzyni.
Stanąłem na zatoczce. Poruszałem troszkę selektorem góra/dół i chciałem odjechać. Skrzynia szarpnęła i tryb awaryjny.
FOSS pisze:ulalala
I jak plan?... Naprawa czy następny swap na manual?
Zabawa w manual mnie nie kręci.
Jakoś nie jestem w stanie wrócić do trzech pedałów
9-go maja umówiony jestem do warsztatu.
Sprawa była krótka trza robić remont.