Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Wyjazd do kraju na Wielakonoc byl udany tylko za krotki ale i tak moja srebrna strzala odwiedzila spa dla czterech kolek i udalo sie;
zamontowac bluetooth ( laczy sie z telefonem tylko zasieg w srodku auta slaby i jeszcze musze przeniesc kontakty ale nie wiem jak)
plukanie oleju i zalanie nowym Motulem 5w 30
plukanie plynu chlodzacego i oczywiscie nowy wlany ale nie wiem jaki
wymienione kolo pasowe napinacz i pasek PK bo wygladalo slabo i ponoc jak sie rozwali to moze narobic problemow ( tak sie zastanawiam czy to o tym pisal kolega drago_o, pare postow wczesniej )
wymieniono jeszcze sterownik akumulatora na ten z literka C i jak narazie jak by lepiej trzymal akumulator i nie zacina sie przy odpalaniu
i jeszcze jakies koncowki w zawieszeniu przednim
Tak wiec jestem zadowolony i czekam na nowe zawiasy do klapy bagaznika i bedzie klapa chulala jak sie nalezy
zamontowac bluetooth ( laczy sie z telefonem tylko zasieg w srodku auta slaby i jeszcze musze przeniesc kontakty ale nie wiem jak)
plukanie oleju i zalanie nowym Motulem 5w 30
plukanie plynu chlodzacego i oczywiscie nowy wlany ale nie wiem jaki
wymienione kolo pasowe napinacz i pasek PK bo wygladalo slabo i ponoc jak sie rozwali to moze narobic problemow ( tak sie zastanawiam czy to o tym pisal kolega drago_o, pare postow wczesniej )
wymieniono jeszcze sterownik akumulatora na ten z literka C i jak narazie jak by lepiej trzymal akumulator i nie zacina sie przy odpalaniu
i jeszcze jakies koncowki w zawieszeniu przednim
Tak wiec jestem zadowolony i czekam na nowe zawiasy do klapy bagaznika i bedzie klapa chulala jak sie nalezy
jak ci się łączy z bt to masz zasięg z anteny zewnętrznej więc jak ma być słaby?eed pisze:luetooth ( laczy sie z telefonem tylko zasieg w srodku auta slaby i jeszcze musze przeniesc kontakty ale nie wiem jak)
w środku masz jedynie połączenie bt po którym lata sobie twój głos jak gadasz
cała komunikacja radiowa telco jest realizowana przez moduły i anteny auta
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no nie no trzech na razto nie da rady złącza antenowe są dwaPczester pisze:maciu,
A jak u mnie przy module BT jest błąd właśnie ANTENY? A wszystkie są podłączone (ta od BT ta od dachu też i nawet ostatnio tą od stacji dokującej podłączyłem).
jak masz stacje dokującą do tej słuchawki ori to antena BT jest tam
w nowszych modułach jest taka krótka przyłączana do modułu
ten błąd to jak i gdzie widzisz? VAG/MMI?
to może ktoś już modził i zamiast oryginalnej anteny gsm masz podłączoneeed pisze:maciu, a widzisz Macku to nie wiedzialem, ale czasami na MMI tam gdzie pokazuje zasieg jest pusto nie pokazuje ani jednej kreski a jak otworze drzwi albo okno to zasieg sie polepsza.
cos w środku? normalnie w trybie rsap powinien korzystać z anteny na dachu
jakie masz ikonki po połączeniu?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/KPcMqbmojAI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
4.0 w swoim naturalnym środowisku
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
ulalalaernesto pisze: https://www.youtube.com/embed/KPcMqbmojAI
I jak plan?... Naprawa czy następny swap na manual?
No nie bądź złośliwydrago_o pisze:4.0 w swoim naturalnym środowisku
Jaka diagnoza?... Co się wydarzyło?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wytarlo się trochę tego ołówka co napędza pompę wody i trochę gniazda w pompie. Części zamówione i auto czeka na kanale.
Jak w przysłowiu. Kto naprawia tanio ten naprawia dwa razy jakieś 2 lata temu naprawiłem to za 3.50zł dorabiać nowy wałek napędowy a dzisiaj wróciło że zdwojoną siłą
Jak w przysłowiu. Kto naprawia tanio ten naprawia dwa razy jakieś 2 lata temu naprawiłem to za 3.50zł dorabiać nowy wałek napędowy a dzisiaj wróciło że zdwojoną siłą
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czyli niestety zgodnie z przewidywaniamidrago_o pisze:Wytarlo się trochę tego ołówka co napędza pompę wody i trochę gniazda w pompie.
No to rzeczywiście tanio. A jak wytrzymało 2 lata to już mega tanio byłodrago_o pisze:jakieś 2 lata temu naprawiłem to za 3.50zł dorabiać nowy wałek napędowy a dzisiaj wróciło że zdwojoną siłą
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wiem, przeszedłem sam siebie ale jak na 2 lata to było całkiem spoko nie sądziłem że tyle wytrzyma a w dodatku już zapomniałem o tym
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Objawów nie było żadnych.raftor pisze:były jakieś objawy wczesniej?
Jedynie co mnie borykało odkąd kopiłem auto to sporadyczne szarpnięcie podczas redukcji z 3-2.
Oraz raz na bardzo, rzadki czas podczas jazdy na 4 lub 5 biegu miałem takie szarpnięcie jak by wypadł zapłon.
Co jeszcze mnie zastanawiało to zanikanie podświetlania PRND432 na FIS. Takie mrugnięcie głównie na zimnym.
Dokładniepb41ns pisze:skrzynia na stół erni, miałem kiedyś to samo, zero objawów a skrzynia skończyła żywot, no taki urok automatu
Nastąpiło co nieuniknione, i spodziewał się, że mi też się przytrafi, prędzej czy później.
Zaczęło sie wczoraj, podczas dojeżdżania do krzyżówki stałem jako trzeci w kolejce.
Nagle autem szarpnęło.
Od jakichś 3 dni miałem poszarpywanie budą zaraz po odpaleniu. Trwało to może kilkadziesiąt sekund i przestawało.
Wracając do krzyżówki. Podjechałem jako pierwszy i czekałem na lukę.
Zdjąłem nogę z hamulca, gaz i auto stoi. Obroty w górę.
Przełączyłem na P znów na D i zero reakcji.
Zgasiłem, odpaliłęm, następnie D i udało się ruszyć.
Zatankowałem jeszcze auto, pojechałem do domu, następnie na warsztat po kompa.
Zrobiłem 10km w celu diagnozy bloków skrzyni.
Stanąłem na zatoczce. Poruszałem troszkę selektorem góra/dół i chciałem odjechać. Skrzynia szarpnęła i tryb awaryjny.
Zabawa w manual mnie nie kręci.FOSS pisze:ulalala
I jak plan?... Naprawa czy następny swap na manual?
Jakoś nie jestem w stanie wrócić do trzech pedałów
9-go maja umówiony jestem do warsztatu.
Sprawa była krótka trza robić remont.