części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 ] Pneumartyka D3 - awaryjność


wrinkledfred
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 15 sie 2011, 12:35
Lokalizacja: Radom

[D3 03 ] Pneumartyka D3 - awaryjność

Post autor: wrinkledfred » 03 lip 2017, 15:51

Panowie ,
Tj. w temacie mam pytanie odnośnie zawieszenia pneumatycznego w A8 D3, a dokładniej jaka jest realna awaryjność . Kolega który miał D3 4.2 benzynę twierdzi że to była masakra cały czas problemy ( regenerował amortyzatory - nie kupował nowych )
Czy na prawdę jest to tak awaryjne zawieszenie ?
Teraz ma q7 i twierdzi że to już trochę inne zawieszenie że większe miechy pod innym kontem dlatego już się tak nie psuje
(dodam że d3 z roku 2002 a q7 ma z 2010 )


Pytam bo bardzo rozważam zakup D3 4.2 i pewnie LPG lub 3.0 TDI ale nie chciałbym aby zawieszenie doprowadziło mnie do ruiny

Chciałbym też zapytać czy są różnice w zawieszeniu pomiędzy 3.0 tdi a 4.2 benzyna ?
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 12:35 przez wrinkledfred, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 03 lip 2017, 16:46

Jak kupił złom z pól mln nalotem to co się dziwić ? Q7 ma 8 lat młodsze, więc nie dziwne.
Przednie regenerują, tylne nie - więc zostaje kupić nowe, bądź używki, chociaż chińczyki chyba już zaczęły klepać tylne miechy.
Co się tam ma psuć ? Najgorsze są nieszczelności, bo upierdliwe do diagnostyki. Kompresor kupisz WABCO (to samo co OE) za 1k PLN, amory zregenerujesz tez za 1k PLN, albo wiele taniej kupisz sam miech i se to zrobisz sam. Poza tym ew. czujniki i to tyle.
Druga sprawa - Q7 wychodziły tez ze zwykłym, standardowym zawieszeniem, A8 nie, ale nic nie stoi na przeszkodzie by mu takie zamontować, są do tego już kity.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Anepu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 paź 2013, 23:40
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Anepu » 03 lip 2017, 17:45

Ja przez 5 lat użytkowania nigdy nie miałem problemów z amortyzatorami jedyne co to oddawałem do regeneracji kompresor. Teraz mam drugą D3 i zobaczymy jak będzie się sprawować.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 lip 2017, 20:30

Moim zdaniem pneumatyka w D3 sprawuje się bardzo dobrze.

Przez ostatnie 230kkm oraz 6 lat użytkowania i 6 lat jeżdżenia na glebie regenerowałem 2 przednie amortyzatory i nic więcej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 03 lip 2017, 21:31

FOSS pisze:Moim zdaniem pneumatyka w D3 sprawuje się bardzo dobrze.

Przez ostatnie 230kkm oraz 6 lat użytkowania i 6 lat jeżdżenia na glebie regenerowałem 2 przednie amortyzatory i nic więcej.

gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 lip 2017, 21:58

JanekS13 pisze:gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów
Firma LIMAK
Brzeg Dolny k/Wrocławia

Polecam.
Robiłem tam obydwa swoje i kilkanaście cudzych z aut klientów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 03 lip 2017, 22:06

FOSS pisze:
JanekS13 pisze:gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów
Firma LIMAK
Brzeg Dolny k/Wrocławia

Polecam.
Robiłem tam obydwa swoje i kilkanaście cudzych z aut klientów.
wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr

wrinkledfred
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 15 sie 2011, 12:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: wrinkledfred » 03 lip 2017, 22:07

no proszę ,
a ten znajomy tak mi odradza , mówi że silnik 4.2 benza + gaz ok ale pneumat strasznie awaryjny

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 lip 2017, 22:25

JanekS13 pisze:wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr
Wysyłałem same kompletne amorki, bez górnego mocowania.
wrinkledfred pisze:no proszę ,
a ten znajomy tak mi odradza , mówi że silnik 4.2 benza + gaz ok ale pneumat strasznie awaryjny
Być może kupił z częściowo niesprawną już pneumatyką a później jeszcze trafiał do warsztatów które miały marne pojęcie nt. serwisowania tego auta.

Przy zakupie warto wnikliwie sprawdzić auto ale powtórzę... pneumatyka w D3 sprawuje się całkiem dobrze i nie jest kosmicznie droga w eksploatacji.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 03 lip 2017, 22:27

Ja jezdze 7 lat i około 230 kkm i jeden wystrzal z lewego przodu.Ale to troche z mojej winy bo ja w trybie dynamic wjeb..em sie na nie oznakowana wysepke przy ok 90 km/h:-)
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 lip 2017, 22:27

Janek - jak stuka to nie naprawią
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 03 lip 2017, 22:31

michalwruszak pisze:Janek - jak stuka to nie naprawią
zaś koszta Jak żyć Jak żyć hahahah

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 04 lip 2017, 10:41

JanekS13 pisze:wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr
Lepiej stwierdzić dokładnie co stuka, ale jak będziesz przejazdem w Katowicach i masz 2godz. to mozemy podmienić sam amortyzator i będziesz pewny na 100%, wymiana amora w miechu to zabieg na 15 min. <jezyk2>

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 06 lip 2017, 10:32

Panowie, a jakie objawy są zużycia amortyzatorów przód? Czy tylko puszczające ciśnienie czy coś więcej?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 06 lip 2017, 10:36

kkrzysi0 pisze:Panowie, a jakie objawy są zużycia amortyzatorów przód? Czy tylko puszczające ciśnienie czy coś więcej?
Jeśli chodzi o miecha to zrobi pssss i gleba jest na maxa praktycznie jazda jest nie mozliwa, ale dojechać kawałek da rade, jeśli chodzi o amortyzator który jest wewnątrz miecha to moze przestać tłumić albo elektryczna regulacja sztywności moze nawalić podobno jeszcze stukają , ale nie wiem co moze tam stukać ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl