części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Reduktor vs 2 reduktory gazu

Sir HT
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2014, 13:50
Lokalizacja: Łódź

[D2 ALL ] Reduktor vs 2 reduktory gazu

Post autor: Sir HT » 03 lip 2017, 10:38

Mam pytanie - sprawdzałem ostatnio jedno s8 d2 z 2001 z ogłoszeń allegro z już zrobionym gazem.
Zenit, wtryski Hanna, założone w 2015. Sprzedający podkreśla, ze jest na jednym reduktorze a nie na dwóch.
Czy to dobrze?
To jest informacja na plus czy przestroga? <bezradny>
Nie wiem ile tego gazu było w butli ale przy mocniejszym bucie, przełączał się na benzynę.





Na przyszłość pamiętaj o Tagach
Ostatnio zmieniony 04 lip 2017, 07:12 przez Sir HT, łącznie zmieniany 1 raz.

methanex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 14 cze 2016, 19:49
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: methanex » 03 lip 2017, 11:19

W mojej A8 nie S8 , też jest jeden reduktor. Jeżdżę ponad rok czasu i bez zarzutu. Zależy kto montuje gaz. U sąsiada w X5 V8 na wysokich obrotach spala gaz i benzynę. Kto inny montował i widać dosyć spora różnice w instalacji. Inna średnica przewodów , rurek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 lip 2017, 11:25

Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 03 lip 2017, 12:55

Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold.
Four rings to rule them all

Sir HT
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2014, 13:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Sir HT » 03 lip 2017, 13:36

Czyli wszystko idzie "jakby co" wymienić i dopasować pod swoje preferencje. To dobrze, bo szczerze nieco irytujące było pipanie przy kazdym mocniejszym kickdownie.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 lip 2017, 13:40

martin_rs4 pisze:Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam <okok>
Bo w sumie to 2 reduktory ,,sklejone"
gtfan pisze:Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold.
To prawda chociaż ja miałem golda i ciśnieniowo wyrabiał ale termicznie zamarzał. więc można uznać że nie nadawał się.

Co do twina to mam go obecnie i mogę go polecać bo w zupełności wyrabia (oczywiście z wielozaworem butli extra)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 lip 2017, 21:01

sa tez inne reduktory jak Gunther czy BRC Genius Max ktore dobrze dostrojone rowniez sobie radza.

Ja jednak bede polecal KME TWIN nie tylko ze wzgledu na wydajnosc ale rowniez i cene ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 03 lip 2017, 22:10

przede wszystkim dowiedz się jaki reduktor a potem poczytaj lpgforum bo jest tam parę s8 czy s6.
xyz

Sir HT
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2014, 13:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Sir HT » 04 lip 2017, 08:25

Reduktor KME Titan
Wielozawór Tomasetto
Wtryski Hana H2000

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lip 2017, 15:17

Masz twin'a. Czyli 2 w 1. Jest dobrze.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 lip 2017, 09:35

Polecam pojedynczy reduktor MAGIC JET Big Power przerabiałem na własnej skórze w w V8 5,0 Mercedes) dobrze podłączony obieg cieczy i jest świetny
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl