A6 C5 Avant 2.4 ALF by Michal_ST
Podłączyłem w końcu po ludzku podciśnienie. Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
Tłumik końcowy na wykończeniu i poprzepalane łączniki elastyczne.
Może nie chodzi jak czołg ale mało brakuje.
Ogólnie auto ostatnio zrobiło się mułowate w dolnym zakresie obrotów nie wiem dlaczego może odma jest zabita syfem.
Tłumik końcowy na wykończeniu i poprzepalane łączniki elastyczne.
Może nie chodzi jak czołg ale mało brakuje.
Ogólnie auto ostatnio zrobiło się mułowate w dolnym zakresie obrotów nie wiem dlaczego może odma jest zabita syfem.
Do niczego. Na zimnym silniku to normalne. To jest tzw. ssanie, które po ok. 0,5min schodzi na wolne obroty 650-800.Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
Ja u siebie wydech robię, laczniki, rury, strumienice. Tez juz "popierdywal"..
Sprawdź czy podciśnienia są ok. Czy gruszka podciśnienia chodzi, jak przeplywka? Jak będzie uwalona to tez w dole lipa będzie.
to nie jest zwykły napęd...to
Podciśnienia sprawdzałem przedwczoraj. Przy dodaniu a potem odpuszczeniu słuchać taki syk zbliżony dźwiękiem do blow off. Przepływomierz wymieniłem fakt faktem używka ale był u mnie na teście. Przewody WN wymienione w ubiegłym roku (magneti marelli) i świece Boscha. Filtr powietrza będę wymieniał bo robię to co 20000km. Szukałem nieszczelności w dolocie ale nie widać. Po podpieciu komputera jest błąd jakiejś solenoidy nie bardzo wiem jak to wygląda <mysli>
danishow, Przepraszam za poślizg ale nie mam dostępu do laptopa i nie mam jak podłączyć (brak czasu).
Wymienione wahacze - problem nie znikł wraz coś stuka przy ruszaniu sam już nie wiem co to może być niby amortyzatory są sprawne. Końcówki drążka nowe. Nie wiem mam dosyć zabawy w detektywa.
Co do Zlotu to moje auto może i być najbrzydsze liczy się to że mogę być wśród Was Nie będę się zadreczał tym że to złe lub coś innego. Myślę że palcami nikt nie będzie wytykał
Wymienione wahacze - problem nie znikł wraz coś stuka przy ruszaniu sam już nie wiem co to może być niby amortyzatory są sprawne. Końcówki drążka nowe. Nie wiem mam dosyć zabawy w detektywa.
Co do Zlotu to moje auto może i być najbrzydsze liczy się to że mogę być wśród Was Nie będę się zadreczał tym że to złe lub coś innego. Myślę że palcami nikt nie będzie wytykał
Błędy które odczytałem :danishow pisze:Chodzi o jakiś zawór, podaj dokładny opis błędu !
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 F
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 05102
Shop #: WSC 00000
14 Znalezione:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-10 - - - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17649 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Open Circuit
P1241 - 35-10 - - - Intermittent
17650 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Open Circuit
P1242 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
Readiness: N/A