części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 Avant 2.4 ALF by Michal_ST

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 05 lip 2017, 02:23

Nie mam niestety navi. Ale nie można mieć wszystkiego :)
Powoli do przodu działam.
W piątek przegląd pewnie wyłapie trochę nie doskonałości te moje Daily :D

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 07 lip 2017, 10:24

Przyjmę tanio kierownicę trójramienną. Ktoś coś posiada?? :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 11 lip 2017, 19:40

Koledzy czy ktoś kiedyś zmieniał D2S na D1S ??
Mam wypalone gniazdo D2S i jest niewymienialne :(

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 12 lip 2017, 18:33

Blenda pomalowana w czarny półmat. Taki mały lift czy wygląda lepiej?? PS. Ta pordzewiała wycieraczka też pomalowana.
Obrazek

Pozostaje kwestia przyciemnienia szyby :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 19 lip 2017, 16:25

Podłączyłem w końcu po ludzku podciśnienie. Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
Tłumik końcowy na wykończeniu i poprzepalane łączniki elastyczne.
Może nie chodzi jak czołg ale mało brakuje.
Ogólnie auto ostatnio zrobiło się mułowate w dolnym zakresie obrotów nie wiem dlaczego może odma jest zabita syfem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2017, 22:59

Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
Do niczego. Na zimnym silniku to normalne. To jest tzw. ssanie, które po ok. 0,5min schodzi na wolne obroty 650-800.

Ja u siebie wydech robię, laczniki, rury, strumienice. Tez juz "popierdywal"..

Sprawdź czy podciśnienia są ok. Czy gruszka podciśnienia chodzi, jak przeplywka? Jak będzie uwalona to tez w dole lipa będzie.
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 20 lip 2017, 05:05

Podciśnienia sprawdzałem przedwczoraj. Przy dodaniu a potem odpuszczeniu słuchać taki syk zbliżony dźwiękiem do blow off. Przepływomierz wymieniłem fakt faktem używka ale był u mnie na teście. Przewody WN wymienione w ubiegłym roku (magneti marelli) i świece Boscha. Filtr powietrza będę wymieniał bo robię to co 20000km. Szukałem nieszczelności w dolocie ale nie widać. Po podpieciu komputera jest błąd jakiejś solenoidy nie bardzo wiem jak to wygląda <mysli>

ernesto

Post autor: ernesto » 20 lip 2017, 07:17

Michal_ST pisze: Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
To jest zasada działania ssania.

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 20 lip 2017, 19:01

Dzięki wam koledzy za rozjaśnienie. Ale główny problem pozostaje nierozwiązany :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 lip 2017, 22:50

Michal_ST pisze:Po podpieciu komputera jest błąd jakiejś solenoidy nie bardzo wiem jak to wygląda
Chodzi o jakiś zawór, podaj dokładny opis błędu !

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 22 lip 2017, 13:18

Jak auto odbiorę od mechanika to podłączę jeszcze raz i zapisze błędy :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 23 lip 2017, 20:44

Auto odebrane pozostało kupić łączniki elastyczne i tylne zawieszenie tuleje belki mocowania amortyzatorów :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 29 lip 2017, 23:25

danishow, Przepraszam za poślizg ale nie mam dostępu do laptopa i nie mam jak podłączyć (brak czasu).

Wymienione wahacze - problem nie znikł wraz coś stuka przy ruszaniu sam już nie wiem co to może być niby amortyzatory są sprawne. Końcówki drążka nowe. Nie wiem mam dosyć zabawy w detektywa.

Co do Zlotu to moje auto może i być najbrzydsze liczy się to że mogę być wśród Was :) Nie będę się zadreczał tym że to złe lub coś innego. Myślę że palcami nikt nie będzie wytykał :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 31 lip 2017, 20:25

danishow pisze:Chodzi o jakiś zawór, podaj dokładny opis błędu !
Błędy które odczytałem :
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 F
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 05102
Shop #: WSC 00000
14 Znalezione:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-10 - - - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17649 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Open Circuit
P1241 - 35-10 - - - Intermittent
17650 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Open Circuit
P1242 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 31 lip 2017, 21:13

Sprawdź w podszybiu czy nie ma tam wody, zajrzyj też do skrzynki ze sterownikiem po lewej stronie ...wygląda na to że przekaźnik/przekaźniki świrują albo któryś z podanych wyżej elementów ma zwarcie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl