Co ja w nich robię i z czego żyję to nie ma tu nic do rzeczy i raczej nie o tym jest ten wątek.panton pisze:Nie widziałem przy W12 takich (tematów) tasiemców jak przy V8 i nastawniki.FOSS pisze:W benzynowych porównaj 4.2V8 oraz 6.0W12
Damian ja rozumiem Twoje sympatie do BFMa.......... w końcu w nim się tyle dzieje, że zawsze jest coś do dłubania a z tego żyjesz.
Napisałeś, że są tylko dwa godne polecenia 4.2bvn i 6.0bht a statystyki tego forum pokazują, że zdecydowanie popularniejszym i zdecydowanie częściel polecanym od 6.0bht jest jednak 4.2bfm - ot tylko tyle i nie ma co sobie dopowiadać jakichś dodatkowych historii.
6.0W12 jest droższe w serwisowaniu i raczej ciężko z tym polemizować.
Brak tak mnogiej liczby tematów na forum jak o 4.2V8 nie wynika z tego, że W12 jest takie super ale raczej z tego, że jest zdecydowanie rzadsze.
Taki mały przykład...
Gdyby spojrzeć na historie serwisową w ASO obu tych samochodów, a oglądałem ich już sporo, to o ile w W12 wielokrotny wymont./zamont. silnika o niczym szczególnym jeszcze nie świadczy i jest całkiem normalne o tyle przy 4.2V8 raczej rzadko jest to spotykane.
I jakbyś nie zauważył to ja wcale nie twierdzę, że W12 jest złe i że należy go omijać szerokim łukiem ale skoro mówimy o statystykach to cóż, klasyczne 4.2V8 popularnością bije go na głowę