Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 4.2PB/LPG ] LPG do regulacji ? Silnik AUW

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 paź 2017, 17:59

Noo przepływka smietnik. U mnie na takich wartosciach tez jaja sie dzialy. Po wymianie na nową niedosyć ze praca silnika sie poprawila to bardzo znaczaco rowniez i skrzyni.

Tak wiec Michał kupuj nowa Boscha. Nowa powinna miec cos 256g/s jak dobrze pamietam.
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 paź 2017, 19:29

moja dziala w drugą stronę <bezradny>
pokazuje za wielkie wartości

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 25 paź 2017, 20:33

Zrobiłem drugi test

I jest więcej, ale idzie jakoś nie równomiernie przy wyższych obrotach.


Obrazek

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 lis 2017, 09:38

Po pierwsze - jak logujesz sondy i ich pracę to wrzuc obok blok z obciążeniem silnika bo nie wiadomo, czy gazujesz auto na postoju czy jednak po postoju ruszasz i jedziesz (uchylenia przepustnicy sugerowaly mi ze pierwszy log sond robiles na postoju)

Logi pokazują generalnie kilka możliwości:

1. Sondy przed katami wyglądają na sprawne (ładnie oscylują)
2. Katy też wyglądają na sprawne. Sondy za katami pokazują prawie cały czas wysokie wartości (nie licząć oczywiście stanów przejściowych)
3. Sondy za katami też wyglądają na sprawne. Pokazują wartości wysokie ale jak jest stan przejściowy to tez oscylują

Żeby potwierdzić to co wyżej napisałem trzeba by trochę z laptopem posiedzieć, pojezdzic i zobaczyć jak to się zachowuje w poszczególnym zakresie obciążeń (których nie widać w Twoich logach)

Problemem jest dla mnie różnica w składzie mieszanek miedzy jedna a druga głowica podczas obciążenia (jak sądzę). Na postoju wszystko działa jak należy, jak ruszasz (do 2k rpm) to głowica prawa idzie mega na bogato, a głowica lewa idzie na maksymalnej biedzie. To wskazuje albo na brak kompensacji LPG między listwami (jeśli logi były robione na gazie) albo na jakieś duże nieszczelności w dolocie za przepustnicą. Możliwa przyczyna to również padnięty mocno jeden z wtryskiwaczy (gazowych).

Dodatkowo korekty długoterminowe masz wręcz kosmiczne (jest mega za bogato na obu czapkach). Ewidentnie samochód jest przelany (nie dziwie się ze masz duże spalanie). Przyczyn tego trzeba szukac najpierw w układzie LPG według mnie a potem w zasilaniu benzyną.

Według mnie zrób tak:

1. Odłącz LPG jak Marcin pisał (zakręć butle), poluznij opaski, żeby ciśnienie lpg z układu fazy lotnej spuscic.
2. Wejdz w VAGa, skasuj błędy w silniku.
3. Pojezdzij z godzine na samej benzynie
4. Zrób logi jeszcze raz dokładnie w takim samym zakresie obrotów i obciążeń jak robiłeś poprzednio
5. Jeśli korekty długoterminowe będą w okolicy 3-5% to problem masz z instalacją LPG i jej regulacją, jeśli te korekty polecą na 10-12% jak masz teraz to ewidentnie problem jest gdzies w układzie paliwowym (regulator ciśnienia paliwa najpewniej)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lis 2017, 15:32

a nie lepiej jest skasować babole i patrzyć na czasy wtrysku ?
I przejść na lpg i obaczyć co się dzieje czy był rozjazd i czy na lpg się pogłębił ?
Fejsem od lpg

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 lis 2017, 15:37

Mozna Pepi ale trzeba by miec najpierw interfejs do BRC a jak sam wiesz to nie sa panie tanie rzeczy i nie kazdy to umie obsluzyc.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 20 gru 2017, 20:24

Więc ostatnio wymieniłem filtr powietrza który na prawdę miał dosyć oraz świece.

LOG 031 032
http://log.malonetuning.com/chart/34478 ... bDlmxdAQAA

LOG 033 034
http://log.malonetuning.com/chart/34480 ... xew4xfAQAA

LOG 010 011
http://log.malonetuning.com/chart/34479 ... HDqmd6AQAA

[ Dodano: 2017-12-20, 20:24 ]
Wczoraj po 1,5 h trasie na benzynie zrobiłem logi. Od ostatniego czasu została wyczyszczona przepustnica i wyeliminowano nieszczelność pod jej uszczelką

Logi robione na PB

Grupa 002 010 011
http://log.malonetuning.com/chart/36273 ... Z3oBAAA%3D

Grupa 002 031 032
http://log.malonetuning.com/chart/36274 ... AAAA%3D%3D

Grupa 002 033 010
http://log.malonetuning.com/chart/36275 ... RHcBAAA%3D

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 gru 2017, 06:58

Ja dziekuje, czy Ty nie możesz zrobić porządnych logow? Patrzenie w logi z postoju lub krótkiego przejazdu do 2k rpm to jakiś dramat jest. Weź to auto na jakiś prosty odcinek drogi, zapnij 3 bieg na tipie i ciągnij do odcięcia bo tak to nie widać jak silnik odpowiada przy różnych obciążeniach ......

Korekty się poprawily, obie glowice pracują mniej więcej na takim samym składzie (tylko przy jeździe do 2k rpm to można powiedzieć tyle co nic)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2017, 23:10

Bugalon pisze:Ja dziekuje, czy Ty nie możesz zrobić porządnych logow? Patrzenie w logi z postoju lub krótkiego przejazdu do 2k rpm to jakiś dramat jest. Weź to auto na jakiś prosty odcinek drogi, zapnij 3 bieg na tipie i ciągnij do odcięcia bo tak to nie widać jak silnik odpowiada przy różnych obciążeniach ......
też już mu tak tłumaczyłem, ale jakoś opornie mu idzie <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 03 sty 2018, 18:22

Bugalon pisze:4. Zrób logi jeszcze raz dokładnie w takim samym zakresie obrotów i obciążeń jak robiłeś poprzednio
Po prostu tym sieę zasugerowałem, ale spoko zrobie, na pełnym bucie zapiętą 3 lub 4 na tipie :)

[ Dodano: 2018-01-03, 18:22 ]
Więc tak, zrobiłem logi niestety warunki drogowe były takie (sraka w mieście i kibel na autostradzie), że nie było gdzie robić do odcięcia :/
Auto odpalone na PB jeżdżone po mieście też na pb

PB
Grupa 002 010 011
http://log.malonetuning.com/chart/15773 ... w5QAAAA%3D


Grupa 002 031 032
http://log.malonetuning.com/chart/15784 ... AAAA%3D%3D


Grupa 002 033 010
http://log.malonetuning.com/chart/15790 ... wrwAAAA%3D



Po czym auto przełączyłem na LPG i ponowiłem logi

LPG
Grupa 002 010 011
http://log.malonetuning.com/chart/15799 ... AAAA%3D%3D


Grupa 002 031 032
http://log.malonetuning.com/chart/15804 ... AAAA%3D%3D


Grupa 002 033 010
http://log.malonetuning.com/chart/15808 ... wrwAAAA%3D


Zobaczyłem dużo minusów w blokach i ponowiłem loga

Grupa 002 033 010
http://log.malonetuning.com/chart/15814 ... wrwAAAA%3D




dzień przed testami zapalił się check (wcześniej jeździłem na pb,a później lpg)

vcds wypluł

Oroda,03,Styczen,2018,16:39:35:58745
Wersja VCDS: AKP 17.8.0 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: PRZEKIER.NIEUDANE!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003

3 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:

16814 - Zespó3 2; system katalizatora
P0430 - 35-10 - za ma3a skutecznooa - Sporadyczny
16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-10 - za ma3a skutecznooa - Sporadyczny
17535 - Zespó3 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny

Kody gotowooci: 0000 0000


I nie wiem z czym to związane, ale czasami na ciepłym jak zapale, to jakby miał problem z utrzymaniem obrotów, rzadko zdarzy mu się zgasnąć.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2019, 18:38 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 03 sty 2018, 20:26

Lechu pisze:Więc tak, zrobiłem logi niestety warunki drogowe były takie (sraka w mieście i kibel na autostradzie), że nie było gdzie robić do odcięcia
Auto odpalone na PB jeżdżone po mieście też na pb
:) mówiłem ci daj znać przejade się z kompem nie musisz na to patrzeć , zgwałce ci butem twoje A8 i bedziesz mial piekne logi :D w jakim miescie jezdziłeś skórzewie ? :D masz zajebiste drogi obok i mniej wiecej wiesz kiedy jest syf :)

btw odeslalem cie pol roku temu do nowickiego od lpg byles ? mysle ze nie bo zawsze wiesz lepiej :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 03 sty 2018, 20:40

NIe ma mnie w Pz
preston81 pisze:btw odeslalem cie pol roku temu do nowickiego od lpg byles ? mysle ze nie bo zawsze wiesz lepiej :)
Sam stwierdził ,że nie ma sensu, dopóki na PB nie będzie wzorowo .

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 03 sty 2018, 20:50

no to stary rob te logi na obwodnicy , koledzy ci powiedza co w trawie piszczy ograniesz lpg i na duszy bedzie lzej zapewniam
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl