[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
Śmiga śmiga... ale nie tak bezawaryjnie...
raz strzelił intercooler - trzeba było pospawać
raz wąż olejowy zasilający turbo
kilka razy był poprawiany/udoskonalany dolot bo co chwile się rozszczelniał...
P.S. Ostatnio miałem okazje przejechać się M5 2012r. 560hp...
nie powaliło mnie na kolana. generalnie jest szybsze ale różnica jest tak niewielka, że bez stopera/drift boxa ciężko stwierdzić po samych wrażeniach... a nawet bym powiedział, że u mnie jak się turbo nadmucha to wrażenia lepsze ;P ale tam za to zbiera od dołu... ale tył napęd i zrywa trakcje co chwile.
raz strzelił intercooler - trzeba było pospawać
raz wąż olejowy zasilający turbo
kilka razy był poprawiany/udoskonalany dolot bo co chwile się rozszczelniał...
P.S. Ostatnio miałem okazje przejechać się M5 2012r. 560hp...
nie powaliło mnie na kolana. generalnie jest szybsze ale różnica jest tak niewielka, że bez stopera/drift boxa ciężko stwierdzić po samych wrażeniach... a nawet bym powiedział, że u mnie jak się turbo nadmucha to wrażenia lepsze ;P ale tam za to zbiera od dołu... ale tył napęd i zrywa trakcje co chwile.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no to może jakies zdjęcie skromnie albo film
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
niedługo wrzucę fure w "nasze auta" tylko trochę musze podszykować, a nie ma czasu
poszukuje speca od ori ecu co by mi przeprogramował komputer, żeby korzystał tylko z jeden sondy szerokpasmowej. jak wiadmo w bfm są dwie. a w układzie single turbo wydech się łączy przy turbinie i nie ma jak zrobić na dwie. teraz są wpięte gdzieś 50cm za turbiną jedna obok drugiej. i to nie działa i muszę mieć odpięte. a chciałbym mieć korektę paliwa po sondzie. jakby ktoś kogoś znał, będę wdzięczny za kontakt.
[ Dodano: 2017-11-10, 08:55 ]
Dawno nic nie wrzucałem bo nie ma czasu... Syna się dorobiłem i "przyjemności poszły w odstawkę".
Ale widzę, że co jakiś czas ktoś się interesuje tematem więc wrzucę coś nowego.
Otóż okazuję się, że wszystko co przerabiane jest zazwyczaj mniej trwałe...
Jednym z przykładów niech będzie spawany kolektor wydechowy...
Mimo, że z Kwasówki i to 3.2mm ścianka to 2 razy pękł... a jak wiadomo, żeby w BFM wyciągnąć kolektor to silnik out...
Żeby uniknąć przyszłości problemów związanych z uturbieniem które zmuszają do wyciągania silnika postanowiłem zmienić miejsce turbiny.
Oczywiście nie ma wiele do wyboru, a każda opcja ma swoje wady...
Obecnie wszystko będzie od góry... a cały dół - w tym kolektory wydechowe seryjne.
Tak na szybko przyłożone wygląda to tak. Oczywiście będzie owinięte bandażem i odizolowane - aczkolwiek i tak będzie ciepło...
poszukuje speca od ori ecu co by mi przeprogramował komputer, żeby korzystał tylko z jeden sondy szerokpasmowej. jak wiadmo w bfm są dwie. a w układzie single turbo wydech się łączy przy turbinie i nie ma jak zrobić na dwie. teraz są wpięte gdzieś 50cm za turbiną jedna obok drugiej. i to nie działa i muszę mieć odpięte. a chciałbym mieć korektę paliwa po sondzie. jakby ktoś kogoś znał, będę wdzięczny za kontakt.
[ Dodano: 2017-11-10, 08:55 ]
Dawno nic nie wrzucałem bo nie ma czasu... Syna się dorobiłem i "przyjemności poszły w odstawkę".
Ale widzę, że co jakiś czas ktoś się interesuje tematem więc wrzucę coś nowego.
Otóż okazuję się, że wszystko co przerabiane jest zazwyczaj mniej trwałe...
Jednym z przykładów niech będzie spawany kolektor wydechowy...
Mimo, że z Kwasówki i to 3.2mm ścianka to 2 razy pękł... a jak wiadomo, żeby w BFM wyciągnąć kolektor to silnik out...
Żeby uniknąć przyszłości problemów związanych z uturbieniem które zmuszają do wyciągania silnika postanowiłem zmienić miejsce turbiny.
Oczywiście nie ma wiele do wyboru, a każda opcja ma swoje wady...
Obecnie wszystko będzie od góry... a cały dół - w tym kolektory wydechowe seryjne.
Tak na szybko przyłożone wygląda to tak. Oczywiście będzie owinięte bandażem i odizolowane - aczkolwiek i tak będzie ciepło...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Łoo panie... wydech i turbo na górze?... i wydech centralnie nad dolotem?SENTENZA pisze:Obecnie wszystko będzie od góry... a cały dół - w tym kolektory wydechowe seryjne.
Tak na szybko przyłożone wygląda to tak. Oczywiście będzie owinięte bandażem i odizolowane - aczkolwiek i tak będzie ciepło...
A jak później z dostępem do cewek i świec?... i dekla z głowicy?... albo do wtrysków, listwy wtryskowej i jej wiązki?...
Do wszystkiego rozpinać wydech i turbo?
No ale cóż, wszędzie jest ciasno.
A nie da się tego upchnąć za przednią prawą lampą?... skoro i tak puszki filtra powietrza tam nie ma.
Piec od webasto, jak masz, można przenieść i pompę powietrza wtórnego, o ile wciąż jeszcze jest, też gdzieś przełożyć i w tym prawym przednim narożniku robi się trochę miejca. Stroną gorącą od dołu podejść?...
Czy fantazjuję i nie ma tam aż tyle miejsca aby dobrze z rurami podejść?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Niestety jest lipa... podłóżnica przeszkadza żeby wyjść spalinami do turbo od dołu...
Także wywalenie websato spowoduje tylko to, żę turbiną będzie można zejść niżej, a ale dolot i wydech i tak górą...
wiązka będzie szła nad wiec do niej dojście będzie...
Do cewek dekli itp. trzeba będzie demontować turbo... ale nie będzie to jakiś wielki problem...
Bardziej chodzi o to czy się maska nie stopi...
Jednak EGT mailem na poziomie 1100...
A inspiracje zaczerpnąłem z tego oto BMW...
P.S. RS6 C7 też ma wszystko na górze... obie turbinki... wszystko pokręcone ale działa
BMW M6 4.4V8 turbo tak samo.
P.S.2 mam teraz touarega 4.2 MPI 310hp.... i nie jedzie... mół jak nie wiem... dobre 1.9 tdi i nie mam szans...
Także wywalenie websato spowoduje tylko to, żę turbiną będzie można zejść niżej, a ale dolot i wydech i tak górą...
wiązka będzie szła nad wiec do niej dojście będzie...
Do cewek dekli itp. trzeba będzie demontować turbo... ale nie będzie to jakiś wielki problem...
Bardziej chodzi o to czy się maska nie stopi...
Jednak EGT mailem na poziomie 1100...
A inspiracje zaczerpnąłem z tego oto BMW...
P.S. RS6 C7 też ma wszystko na górze... obie turbinki... wszystko pokręcone ale działa
BMW M6 4.4V8 turbo tak samo.
P.S.2 mam teraz touarega 4.2 MPI 310hp.... i nie jedzie... mół jak nie wiem... dobre 1.9 tdi i nie mam szans...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...