[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
No to lecimy z tematem:
dolot do turbiny i do przepustnicy:
Przeniesiony swirll pot w ustronne miejsce zeby bylo ciszej w budzie:
znalazlo sie tez miejsce na wtryski gazowe (zrobie im jakis ladny stelazyk - bedzie jak fabryka:
przyszly katalizatory zeby mozna bylo legalnie walic do Niemiec:
Oraz UKP-PRO ( http://www.reveltronics.com/pl/produkty ... ladowy-ukp )
i wyswietlacz miesci sie w popielniczce, a klapka sie zamyka:
dolot do turbiny i do przepustnicy:
Przeniesiony swirll pot w ustronne miejsce zeby bylo ciszej w budzie:
znalazlo sie tez miejsce na wtryski gazowe (zrobie im jakis ladny stelazyk - bedzie jak fabryka:
przyszly katalizatory zeby mozna bylo legalnie walic do Niemiec:
Oraz UKP-PRO ( http://www.reveltronics.com/pl/produkty ... ladowy-ukp )
i wyswietlacz miesci sie w popielniczce, a klapka sie zamyka:
Każdy się interesuje. Tu nie ma co pisać bo to co wrzucacie to poezja chce to słyszeć przy starcie do odcinki będzie jakiś blowof?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
450KM / 660Nm na 0,8 bara.
Trzyma boost do końca (nie tak jak przy biturbo było).
Na razie nie dmuchamy więcej bo jest problem z sondami.
Przy single turbo są wstawione obok siebie. I faluje. Trzeba jedną wyłączyć.
A że to ori sterownik to nie jest takie proste. Aktualnie sterownik jest przeprogramowywany.
Trzyma boost do końca (nie tak jak przy biturbo było).
Na razie nie dmuchamy więcej bo jest problem z sondami.
Przy single turbo są wstawione obok siebie. I faluje. Trzeba jedną wyłączyć.
A że to ori sterownik to nie jest takie proste. Aktualnie sterownik jest przeprogramowywany.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
To właśnie dla LPG kupiłem A8 właśnie z tym silnikiem tj. BFM.j3drek pisze:Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/
S8 wcale nie było wiele droższe.
To właśnie dla LPG władowałem kasę w ten projekt.
Na tym etapie taniej by wyszło kupić RS6 C6.
Dlatego bez LPG to to nie ma większego sensu...
Mój cel to było zrobić szybką limuzynę na miarę S8 D4 ale bardziej ekonomiczną jeśli chodzi o cenę na 100km... no i tańszą w zakupie... S8 D4 na chwile obecną kosztuje jeszcze raz tyle co wydałem.
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i chodzi o BRC jako firmę... że np. lepiej by było PRINSa albo STAG...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
A kiedy zobaczymy jakieś video ze zwijania asfaltu??
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W ubiegłym tygodniu przed Częstochową zwijali... korki jak skurczysyn... i w Katowicach na wlocie od Częstochowy od tygodnia albo dwóch zwijają... korek mega.... mało ci jeszczedrago_o pisze:A kiedy zobaczymy jakieś video ze zwijania asfaltu??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale nie robią tego w tak widowiskowy sposób jak można takim potworkiem to zrobić Walce i frezarki do asfaltu już mi się opatrzyły
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG