[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych
[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych
Witam
Nie mogę już wytrzymać z tymi hamulcami w D4. Są słabe i po jakimś czasie zaczynają bić na kierownicy. Mam 380mm przód dwutłoczkowe.
Nie wiecie czy jest możliwość wymiany zacisków, tarcz i oczywiście klocków hamulcowych przednich na inne np. z RS6 RS7 R8 itp. nie ceramikę.
Słyszałem, że też by pasowały od AMG tylko trzeba rozwiercać.
Przerabiał ktoś już problem tych hamulców w A8 może ktoś ma hamulce od S8 D4 do sprzedaży? Jaka cena? Interesuje mnie przód.
Nie mogę już wytrzymać z tymi hamulcami w D4. Są słabe i po jakimś czasie zaczynają bić na kierownicy. Mam 380mm przód dwutłoczkowe.
Nie wiecie czy jest możliwość wymiany zacisków, tarcz i oczywiście klocków hamulcowych przednich na inne np. z RS6 RS7 R8 itp. nie ceramikę.
Słyszałem, że też by pasowały od AMG tylko trzeba rozwiercać.
Przerabiał ktoś już problem tych hamulców w A8 może ktoś ma hamulce od S8 D4 do sprzedaży? Jaka cena? Interesuje mnie przód.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2019, 20:51 przez KrzysiekR, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Prędzej czy później ten problem dotknie każdego użytownika 4.2 TDI z D4 - zestaw od S8 wydaje się rozsądnym rozwiązaniem , pozostaje kwestia znalezienia zestawu lub chociaż zacisków z adapterami . Możliwości tak naprawdę jest dużo .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
panton pisze:w zwykłej A8 masz zacisk dwutłoczkowy i podobnie jak w D3 to bardzo słabe rozwiązanie
zanim kupiłem eskę oglądałem w PL 3 sztuki D4 4.2tdi i faktycznie porównując je do eski to hamowały prawie tak samo jak w D3 czyli przeciętnie.Nie miałem nigdy styczności z ceramiką,ale koszt zakupu nowych tarcz z klockami nie napawa optymizmem.
Niby ta ceramika ma wytrzymac 240 000km, ale slyszalem ze wystarczy kamyczek i po ceramice, szczegolnie trzeba uwazac na nasze polskie zaklejanie asfaltu smola i kamyczkami.
Jak mi krzykneli za komet ceramiki do wymiany 20 000euro to nie moglem ze smiechu.
Ja narazie na swoje chamulce jakos nie nazekam, jakos nie odczuwam aby to zle chamowalo, mozliwe ze mam malo doswiadczenia w tym...
Jak mi krzykneli za komet ceramiki do wymiany 20 000euro to nie moglem ze smiechu.
Ja narazie na swoje chamulce jakos nie nazekam, jakos nie odczuwam aby to zle chamowalo, mozliwe ze mam malo doswiadczenia w tym...
Ceramika tania nie jest, nie ma się co oszukiwać.
Kupowanie używanej jest ryzykowne. Trzeba wiedzieć na co patrzeć bo tarcze jak popękane to mogą nadawać się tylko na śmietnik. Jak już używane to moim zdaniem najlepiej pojechać po to osobiście i sprawdzić wnikliwie na miejscu przez zakupem.
Zamiast ceramiki można oczywiście zamontować coś większego i bardziej wydajnego niż zestaw fabryczny. Do zwykłego A8 zestawy z S8 to dobre rozwiązanie, szczególnie w D4.
Ostatnio mam kilka takich tematów w różnych modelach AUDI czyli zmiana fabrycznych hamulców na inne, lepsze.
Właściwie w każdym przypadku to inne zestawy więc jest ciekawie
Kupowanie używanej jest ryzykowne. Trzeba wiedzieć na co patrzeć bo tarcze jak popękane to mogą nadawać się tylko na śmietnik. Jak już używane to moim zdaniem najlepiej pojechać po to osobiście i sprawdzić wnikliwie na miejscu przez zakupem.
Zamiast ceramiki można oczywiście zamontować coś większego i bardziej wydajnego niż zestaw fabryczny. Do zwykłego A8 zestawy z S8 to dobre rozwiązanie, szczególnie w D4.
Ostatnio mam kilka takich tematów w różnych modelach AUDI czyli zmiana fabrycznych hamulców na inne, lepsze.
Właściwie w każdym przypadku to inne zestawy więc jest ciekawie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 23 mar 2014, 21:09
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
Różnica w tarczy jest minimalna (380 do 400), różni się zacisk zapewne, chociaż ten co ja mam jest mega wielki, ceny tarcz prawie identyczne, więc można się bawić w zmiany, ale czy podczas normalnego użytkowania odczujesz wielką różnicę - wątpię. Chyba, że non stop latasz 200+ i masz ciągłe hamowania do zera ... . Większość będzie krytykowała hamulce w D4, a mogę się założyć, że i tak ich nie wykorzystują w 100% używając głownie auto do codziennego poruszania. Ja zrobiłem w zeszłym roku prawie 40 tk na tych zestawach w różnych warunkach, połowa pewnie to autostrady i nie odczułem "słabych hamulców". Ale to oczywiście indywidualna kwestia i własne odczucia;)emdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Moim zdaniem obecne hamulce są Ok. Tył robiłem już 2 razy klocki, a przod nadal ori - i to jest pewnie kluczowe, że tak dobrze trzyma
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 23 mar 2014, 21:09
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
Zdjęciaemdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
6-tłok Brembo z RS6?....Mariusz-zg pisze:Zdjęciaemdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Znam ten zestaw - mam u siebie w D3 - będzie pan zadowolony
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-