części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych

KrzysiekR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2013, 11:37
Lokalizacja: zachodniopomorskie

[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych

Post autor: KrzysiekR » 20 wrz 2017, 09:32

Witam

Nie mogę już wytrzymać z tymi hamulcami w D4. Są słabe i po jakimś czasie zaczynają bić na kierownicy. Mam 380mm przód dwutłoczkowe.
Nie wiecie czy jest możliwość wymiany zacisków, tarcz i oczywiście klocków hamulcowych przednich na inne np. z RS6 RS7 R8 itp. nie ceramikę.
Słyszałem, że też by pasowały od AMG tylko trzeba rozwiercać.
Przerabiał ktoś już problem tych hamulców w A8 może ktoś ma hamulce od S8 D4 do sprzedaży? Jaka cena? Interesuje mnie przód.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2019, 20:51 przez KrzysiekR, łącznie zmieniany 3 razy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 wrz 2017, 09:43

Prędzej czy później ten problem dotknie każdego użytownika 4.2 TDI z D4 - zestaw od S8 wydaje się rozsądnym rozwiązaniem , pozostaje kwestia znalezienia zestawu lub chociaż zacisków z adapterami . Możliwości tak naprawdę jest dużo .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 25 wrz 2017, 12:39

Ja w swojej S8 D4 mam seryjne hamulce bez ceramiki i z czystym sumieniem mogę polecić.Sprawują się bardzo dobrze,nie ma żadnego bicia a hamowanie z większych prędkości jest płynne i nie stanowi żadnego problemu.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 25 wrz 2017, 15:50

greg26, u siebie masz zacisk sześciotłoczkowy z duża tarczą i klockiem - to na pewno dobrze hamuje :)
w zwykłej A8 masz zacisk dwutłoczkowy i podobnie jak w D3 to bardzo słabe rozwiązanie

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 26 wrz 2017, 20:25

panton pisze:w zwykłej A8 masz zacisk dwutłoczkowy i podobnie jak w D3 to bardzo słabe rozwiązanie

zanim kupiłem eskę oglądałem w PL 3 sztuki D4 4.2tdi i faktycznie porównując je do eski to hamowały prawie tak samo jak w D3 czyli przeciętnie.Nie miałem nigdy styczności z ceramiką,ale koszt zakupu nowych tarcz z klockami nie napawa optymizmem.

Lolo2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 72
Rejestracja: 24 sie 2017, 20:07
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Lolo2 » 27 wrz 2017, 12:49

Niby ta ceramika ma wytrzymac 240 000km, ale slyszalem ze wystarczy kamyczek i po ceramice, szczegolnie trzeba uwazac na nasze polskie zaklejanie asfaltu smola i kamyczkami.

Jak mi krzykneli za komet ceramiki do wymiany 20 000euro to nie moglem ze smiechu.

Ja narazie na swoje chamulce jakos nie nazekam, jakos nie odczuwam aby to zle chamowalo, mozliwe ze mam malo doswiadczenia w tym...

JIMM

Post autor: JIMM » 11 lis 2017, 14:42

KOMPLET TARCZ ORAZ ZACISKÓW + KLOCKI + OSŁONY CHŁODZĄCE + WSZYSTKIE ŚRUBY
AUDI S8 / A8 4H D4 2010-2016

Obrazek
na aledrogo jest cały komplet za 37 tys w wawie.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 lis 2017, 02:38

Ceramika tania nie jest, nie ma się co oszukiwać.
Kupowanie używanej jest ryzykowne. Trzeba wiedzieć na co patrzeć bo tarcze jak popękane to mogą nadawać się tylko na śmietnik. Jak już używane to moim zdaniem najlepiej pojechać po to osobiście i sprawdzić wnikliwie na miejscu przez zakupem.

Zamiast ceramiki można oczywiście zamontować coś większego i bardziej wydajnego niż zestaw fabryczny. Do zwykłego A8 zestawy z S8 to dobre rozwiązanie, szczególnie w D4.
Ostatnio mam kilka takich tematów w różnych modelach AUDI czyli zmiana fabrycznych hamulców na inne, lepsze.
Właściwie w każdym przypadku to inne zestawy więc jest ciekawie :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Mariusz-zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 23 mar 2014, 21:09
Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra

Post autor: Mariusz-zg » 01 sty 2019, 20:21

Ja znalazłem rozwiązanie w przyzwoitej cenie :)
- Audi A8D4 4.2TDI quattro

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 12 lut 2019, 20:12

Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.

walus30

Post autor: walus30 » 13 lut 2019, 06:39

emdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Różnica w tarczy jest minimalna (380 do 400), różni się zacisk zapewne, chociaż ten co ja mam jest mega wielki, ceny tarcz prawie identyczne, więc można się bawić w zmiany, ale czy podczas normalnego użytkowania odczujesz wielką różnicę - wątpię. Chyba, że non stop latasz 200+ i masz ciągłe hamowania do zera ... <faktycznie> . Większość będzie krytykowała hamulce w D4, a mogę się założyć, że i tak ich nie wykorzystują w 100% używając głownie auto do codziennego poruszania. Ja zrobiłem w zeszłym roku prawie 40 tk na tych zestawach w różnych warunkach, połowa pewnie to autostrady i nie odczułem "słabych hamulców". Ale to oczywiście indywidualna kwestia i własne odczucia;)

Moim zdaniem obecne hamulce są Ok. Tył robiłem już 2 razy klocki, a przod nadal ori - i to jest pewnie kluczowe, że tak dobrze trzyma

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 13 lut 2019, 09:50

Ceramika używana do hazard.
Tylko nowa niestety

Mariusz-zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 23 mar 2014, 21:09
Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra

Post autor: Mariusz-zg » 15 lut 2019, 19:40

emdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Zdjęcia
- Audi A8D4 4.2TDI quattro

walus30

Post autor: walus30 » 15 lut 2019, 20:49

Mariusz-zg pisze:
emdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Zdjęcia
z ciekawości ,jaka jest średnica tarcz??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2019, 15:11

Mariusz-zg pisze:
emdzej pisze:Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
Zdjęcia
6-tłok Brembo z RS6?....
Znam ten zestaw - mam u siebie w D3 - będzie pan zadowolony <hihi>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl