[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
Tylko, że pomiędzy manualem FWD a automatem w quattro jest jakieś 70-80kg różnicy..VAGowner pisze:Skrzynię CYB w manualu wyciągnąłem i zmieniłem na sprawną razem z synem, pomagając sobie dwoma podnośnikami samochodowymi z kanału.gtfan pisze:Też bym teraz razem z silnikiem wyjeżdżał. A do rwania samej skrzyni od dołu bez jakiegokolwiek podnośnika do skrzyń bym nawet nie podchodził
Four rings to rule them all
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
panowie a ja mam taki przypadek, jadąc normalnie skrzynia zmienia mi biegi i po zmianie biegu mija kilka sekund zanim spadną obroty, napewno jest tak podczas jazdy czyli na 3 i 4. w sumie praktycznie to nie przeszkadza jeżdzę juz tak ileś tyś km i nic sie nie zmienia . olej był wymieniony i jest bez zmian
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
W 4HP24 ? \w tych którymi miałem okazję jechać lockup na 3 zapina tylko w trybie sterowania ręcznego na 4 biegu zawsze zapinał po czasie, czy zimny czy ciepły. 5HP to inna bajka w tej kwestii. Ale może są i inne wersje sterowników niż spotkane przeze mnie.CINEK pisze:jest to normalne przy obecnych temperaturach gdzie olej potrzebuje więcej czasu aby się nagrzać.Ukaniu pisze:Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd.
W temperaturach powyżej +6-7 stopni lock up powinien od razu zapinać na 3m biegu.
Kot też jest Quattro
Marcin weź pod uwagę że FL a PreFL inaczej chodzą.
U Ciebie może 3 wejdzie już na zapietym sprzegle Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.
Z 4 jest podobnie.
Wiele zależy od położenia nogi na gazie, powierzchni drogi czy jest równo czy pod górę itp oraz jakie se korekty paliwowe.
Jak będzie problem w korektach to też później będzie zapinal sprzęgło.
U Ciebie może 3 wejdzie już na zapietym sprzegle Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.
Z 4 jest podobnie.
Wiele zależy od położenia nogi na gazie, powierzchni drogi czy jest równo czy pod górę itp oraz jakie se korekty paliwowe.
Jak będzie problem w korektach to też później będzie zapinal sprzęgło.
U mnie jest dokładnie tak jak tu piszesz. Wrzuca 3 potem zapina lock up'a. Jak jest zimno jak obecnie to zanim sie nie nagrzeje, lock up jest luzny i obroty sa podwyzszone na 3-4-5 biegu. Dopiero po chwili jak zapnie obtory spadaja. Ale ta sytuacja wystepuje tylko w zime..Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.
to nie jest zwykły napęd...to