![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] czy pokrywy zaworowe od D3 bedą pasować do D2
[D2 FL ALL ] czy pokrywy zaworowe od D3 bedą pasować do D2
witam chciałem zapytać czy mozliwe jest założenie pokryw zaworowych od silnika a8 d3 do silnika z d2- AQF i AQH , czy możliwe jest że te elementy pasują p&p ??
[ Dodano: 2017-11-21, 22:08 ]
ktos cos wie?
[ Dodano: 2017-11-21, 22:08 ]
ktos cos wie?
bądź sobą, wariatów też lubią
Ja nie próbowałem ale uszczelka dekla jest identyczna dla obu dekli więc jest prawdopodobne, że da się założyć ten od D3 do D2.
Do tego cewki od D3 i już będzie new design
Do tego cewki od D3 i już będzie new design

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
nie trzeba kupowac zadnych adapterkow , ja chce kupic same dekle jesli pasuja ... Foss mozesz sprawdzic to masz tam jakies d2 zwloki z s8 i masz dekle z d3
(kupowales ostatnio) mozesz looknac ?
jeszcze zapytam jakie uszczelki dac po d dekle z gory mowie ze nie chce gassler'a oraz reinz'a jest cos jeszcze na rynku?

jeszcze zapytam jakie uszczelki dac po d dekle z gory mowie ze nie chce gassler'a oraz reinz'a jest cos jeszcze na rynku?
bądź sobą, wariatów też lubią
Nie mogępreston81 pisze:Foss mozesz sprawdzic to masz tam jakies d2 zwloki z s8 i masz dekle z d3(kupowales ostatnio) mozesz looknac ?

A szczerze to nie mogę bo wprawdzie silnik AVP mam jakiś na palecie ale dekli które rzekomo kupowałem jeszcze nie mam. Rozmawialiśmy z kolegą, że zrobimy niedługo jakiegoś spota w Warszawie i przy okazji wymienimy się fantami, graty za bilety NBP

Także w tej chwili nie mam i na tą chwilę nie rozbieram, żadnego BFM więc nie mam żadnego luźnego dekla.
Ale, jak już wspominałem wcześniej, uszczelka pod dekiel jest identyczna dla D2 i D3 więc podejrzewam, że dekle da się założyć zamiennie.
Ja używam Reinz, a jak nie to OE ASO.preston81 pisze:jeszcze zapytam jakie uszczelki dac po d dekle z gory mowie ze nie chce gassler'a oraz reinz'a jest cos jeszcze na rynku?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Zgodnie z wytycznymi producenta. Ogólnie to żadnego silikonu, nigdy.preston81 pisze:a dajesz silikonu czy nie ?
Jest tylko 5 punktów na które nanosi się dosłownie kropkę silikonu i nic więcej.
Tak jak napisałem wcześniej - nie mam w tej chwili zdemontowanych dekli z D3 aby móc je położyć obok siebie i porównać.preston81 pisze:chodzi mi o to tez bys przyrównał te dekle względem siebie tj czy będzie 1 od 2 wyzszy ? bo cewki d3 ma znacznie dluzsze
Mam kilka D3 na parkingu ale na razie w żadnej nie zdejmuję dekli a dekle które zamówiłem u kolegi raftor są zamówione ale jeszcze ich nie odebrałem bo tak też się umówiliśmy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
jak bys sie rozmyslil z ich zakupu to ja je wezme 
masło maślane czyli dajesz silikonu
ja mialem zakladane bez i po roku zaczyna mi zawsze z lewej strony przeciekac.... poci sie, na leb dostaje z tym .... jak mozesz sie poddzielic informacja gdzie i ile dajesz tego silikonu tym razem chcialbym sobie to sam zrobic i w S i w A8 btw jaki silikon jesli juz trzeba go uzyc? i jak u ciebie dlugo takie uszczelnienie wytrzymuje chyba ze to normalne ze rok czy tez +/- 30-35k km i kupa

FOSS pisze:Zgodnie z wytycznymi producenta. Ogólnie to żadnego silikonu, nigdy.
Jest tylko 5 punktów na które nanosi się dosłownie kropkę silikonu i nic więcej.
masło maślane czyli dajesz silikonu

ja mialem zakladane bez i po roku zaczyna mi zawsze z lewej strony przeciekac.... poci sie, na leb dostaje z tym .... jak mozesz sie poddzielic informacja gdzie i ile dajesz tego silikonu tym razem chcialbym sobie to sam zrobic i w S i w A8 btw jaki silikon jesli juz trzeba go uzyc? i jak u ciebie dlugo takie uszczelnienie wytrzymuje chyba ze to normalne ze rok czy tez +/- 30-35k km i kupa
bądź sobą, wariatów też lubią
Weź... bo do ciebie pojadępreston81 pisze:masło maślane czyli dajesz silikonu![]()

Tak jak pisałem wcześniej, 1 kroplę.preston81 pisze:jak mozesz sie poddzielic informacja gdzie i ile dajesz tego silikonu
5 punków uszczelki - 4 narożniki tam gdzie uszczelka ma zagięcie oraz 1 przy nastawniku
Jak weźmiesz uszczelkę do ręki to nawet zobaczysz te punkty.
Żadnego smarowania uszczelki po całości, po połowie, z tyłu, z boku i z podskoku

Ja używam Reinz'a.preston81 pisze:btw jaki silikon jesli juz trzeba go uzyc?
Nie wiem, nie prowadziłem w tym zakresie badań ale... przez te kilka lat co się tym zajmuję to miałem jedno auto gdzie musiałem po sobie poprawiać.preston81 pisze:jak u ciebie dlugo takie uszczelnienie wytrzymuje chyba ze to normalne ze rok czy tez +/- 30-35k km i kupa
Wróciło zresztą dosyć szybko więc winę zwalam raczej tylko na mój błąd w sztuce.
Poirytowany sytuacją zamówiłem wszystkie uszczelnienia nowe w ASO i zrobiłem to ponownie w ramach gwarancji.
Na razie nie wróciło.
Poza tym jednym inne chyba nie ciekną bo nikt nie zgłaszał.
Zresztą u siebie też kilka razy rwałem te dekle jak się bawiłem w ostre wałki rozrządu - nic nie cieknie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-