części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 2.8PB ] Zakup D2 2.8Q lub 4.2Q technicznie, eksploa

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
SanEscobarA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2017, 21:45
Lokalizacja: OP

Post autor: SanEscobarA8 » 02 gru 2017, 14:00

Hmm... no nic, jak coś jeszcze istotnego mi napiszecie co powinienem wiedzieć lub na co się przygotować przy zakupie oraz eksploatacji to byłbym wdzięczny :D

Pytanie jest jeszcze takie - jest ktoś w promieniu 100km od Opola by np. spotkać się, przekazać jakąś wiedzę, przejechać się takim 4.2 lub 2.8 ? :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2017, 14:37

SanEscobarA8,

z tego co przeczytałem to już na początku tego tematu jesteś przekonany do zakupu V6 2.8, więc po co ciągnąć porównanie z V8 4.2 ?? <bezradny>

to są dwa inne światy, dwa zupełnie inne auta poza wyglądem zewnętrznym.

V6 były zazwyczaj ubogie w manualu i dużo było inwalidów. Jeśli już szukasz V6 to tylko w quattro i z automatem, ale i tak z wyposażeniem może być słabo (chyba, że aż tak na wyposażeniu Ci nie zależy)...

20K...może na dobrego FL starczy, ponieważ bardzo mało jest tych aut, zadbane natomiast się cenią. Z PreFL będzie łatwiej...

700zł na wymianę oleju filtrów, świec itp.. do V6 powinno starczyć.

Ogólnie powiem tak... Jeśli jeździsz dużo samochodem, nie zależy Ci na prędkości, czy mocy, bogatym (jak na tamte lata) wyposażeniu oraz nie posiadasz zasobnego portfela... to zapomnij o V8....V6 będzie idealne. ;)
mixenus pisze:
SanEscobarA8 pisze: Co do silnika to 4.2 V8 odpada - po tym jak wszedłem w dział techniczny i zobaczyłem, że 90% postów dotyczy napraw w 4.2 V8 = silniki są usterkowe.
Stare V8 4.2 to najmniej usterkowy silnik audi z tego okresu.
dokładnie jak mixenus pisze. Większość tych postów jest dlatego, że ludzie pokupowali 8semki w stanach agonalnych bo poprzedni właściciel przy pierwszej konfrontacji z rzeczywistością eksploatacyjną V8 z reguły zajeżdżał ją do końca i sprzedawał albo "lał moto doktora" i szybko się pozbywał...

proste...jak dbasz, tak masz.. Ja latam V8 od ponad 5 lat mam nalatane ponad 400kkm i silnik czuje się znakomicie ;) .... niestety utrzymanie go w dobrej kondycji też kosztuje <cicho>

polecam poczytać https://www.a8team.pl/ile-kosztuje-utrz ... t22404.htm
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 gru 2017, 16:43

SanEscobarA8 pisze:Co do silnika to 4.2 V8 odpada - po tym jak wszedłem w dział techniczny i zobaczyłem, że 90% postów dotyczy napraw w 4.2 V8 = silniki są usterkowe.
Usterkowe nie sa. Ale koszta z wiadomych wzgledow sa wieksze niz przy V6. Wycieki w obu Vkach sie pojawiaja, takze to nic nowego, ze jak zrobisz to za chwile pojawi sie inny.
SanEscobarA8 pisze:Co do odpowiedzi odnośnie elektryki - szukam 16-18 letniego "sztrucla" :D Nie no żarcik - są jakieś TYPOWE/powtarzające się usterki elektryki ?
Czesciowo moga sie pojawic poprzez wilgoc i zapchane odplywy, otwierajacy sie szyber sam z siebie itp. Elektryczna roleta tylna lubi sie zawieszac. Wypalone FISy, czy wysw radia. maty foteli (blad airbag). Modul tempomatu (zimne luty). Urywajace sie linki elektr zaglowkow. Brak lampek, czy wyswietl otwatych drzwi itp (mikrostyki w zamkach).
preston81 pisze: byly 2x 3,3 tdi - na zlocie zadnej
W Zakopanem byla jedna 3.3 TDI ;p
preston81 pisze:no tak nie do konca te lucasy 323 tez hamowały ok ale trzeba czesto do nich zaglądać albo poświecic troszke kasy i zrobic je jak nowe i nie bedzie zle , z tym ze to lepiej ta kase wydac na swapa z d3
One hamuja dobrze tylko raz, jak lecisz 200km/h i ktos Ci nagle wjezdza z prawego na lewy co w PL non-stop sie dzieje potrzeba cos lepszego, bo albo je pokrzywisz albo juz nie dohamujesz.
preston81 pisze:co do hamulcy w s8 nie moge powiedziec ze podzielam twoje zdanie poniewaz uwazam ze hamuja lepiej niz te z d3 i za chiny nie rezygnowalbym z brembo
Mowisz o 360, czy 385 ? Mozemy sie 'shamowac' D2 i porownac kto szybciej sie zatrzyma.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2017, 16:58 przez dice111, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2017, 16:56

dice111 pisze:
preston81 pisze:byly 2x 3,3 tdi - na zlocie zadnej
W Zakopanem byla jedna 3.3 TDI ;p
Potwierdzam była.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2017, 17:04 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 02 gru 2017, 18:07

dice111 pisze:Mowisz o 360, czy 385 ? Mozemy sie 'shamowac' D2 i porownac kto szybciej sie zatrzyma.
mowie o 360 takich jakie mam w swojej A8


...po usuwać, wystarczy edytować
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią

SanEscobarA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2017, 21:45
Lokalizacja: OP

Post autor: SanEscobarA8 » 02 gru 2017, 18:44

Cinek - masz rację <okok>

Zostańmy przy 2.8 V6, popatrzyłem jak się kształtują ceny D3 i pomyślałem, że 2.8 V6 będzie dobre na start z A8'kami, poznam markę, nie zrujnuję portfela nawet jak trafi się "podpicowany do sprzedaży" silnik więc chyba to będzie najlepsze.

W przyszłości wezmę D3 z 4.2 MPi :D

Co do wyposażenia to zależy mi na nawigacji oraz welurowych fotelach - tylko tyle. Szyberdach byłby spoko ale nie wymagam :D

To co, jest ktoś z 2.8 w okolicy by się spotkać ? :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2017, 19:04

Co do wyposażenia to zależy mi na nawigacji oraz welurowych fotelach - tylko tyle.
Tylko lub aż <faktycznie> jesli zalezy Ci na nawigacji to odłóż sobie 1K na RNSE. Beziedziesz miec wyswietlacz 7" oraz aktualne mapy z mozliwoscia aktualizacji.

https://www.a8team.pl/d2-fl-wymiana-rad ... t24599.htm

RNSD ktore jest w D2 ostatnia aktualizacje map mialo na 2014rok.

Co do wluru..no coz...rzadkosc ale w V6 szybciej do trafienia niz w V8, natomiast na allegro czy olx mozna dostac.
to nie jest zwykły napęd...to

SanEscobarA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2017, 21:45
Lokalizacja: OP

Post autor: SanEscobarA8 » 02 gru 2017, 19:15

Cinek - nie chcę bawić się w przekładki, wolę full oryginał, mimo, że nie będzie map - i tak korzystam z google maps. Po prostu podoba mi się navi zamiast radia zwykłego wewnątrz.

Kwestia jest taka, że jak nie będzie navi a będzie welur i zadbane auto to też wezmę xD

Mimo to będę szukał tego czego chcę, jak nie będzie żadnego ruchu na rynku A8'mek to będę rozważał inne opcje :D

EDIT:

W tym linku co podesłałeś całkiem nieźle to wygląda - nawet pomyślałem o swapie zwykłego radia na RNSE, zobaczymy xD

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 02 gru 2017, 21:59

SanEscobarA8 pisze:zależy mi na nawigacji oraz welurowych fotelach - tylko tyle
Jeżeli chodzi o fotele to w A8 D2 jest ciężko trafić z tapicerką materiałową - było 10 rodzajów skórzanych, ale już tylko trzy rodzaje żakardowo-satynowych oraz trzy rodzaje welurowych (czarna, granatowa i popielata) - większość A8 D2 fabrycznie wypuszczano w "skórach".

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 02 gru 2017, 22:01

W 2.8 to chyba akurat welur górował.
Zresztą, obecnie żadne problem, żeby na aukcjach internetowych za grosze kupić szmaciane fotele.

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 02 gru 2017, 22:05

Z silnikami 2.8 częściej można spotkać koła o średnicy 16 cali ... ;)
Jeżeli chodzi o welury w 2.8 to potwierdzam - zdecydowanie częściej można spotkać welur w V6.

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl