
Pytanie jest jeszcze takie - jest ktoś w promieniu 100km od Opola by np. spotkać się, przekazać jakąś wiedzę, przejechać się takim 4.2 lub 2.8 ?

![]() |
![]() |
![]() |
dokładnie jak mixenus pisze. Większość tych postów jest dlatego, że ludzie pokupowali 8semki w stanach agonalnych bo poprzedni właściciel przy pierwszej konfrontacji z rzeczywistością eksploatacyjną V8 z reguły zajeżdżał ją do końca i sprzedawał albo "lał moto doktora" i szybko się pozbywał...mixenus pisze:Stare V8 4.2 to najmniej usterkowy silnik audi z tego okresu.SanEscobarA8 pisze: Co do silnika to 4.2 V8 odpada - po tym jak wszedłem w dział techniczny i zobaczyłem, że 90% postów dotyczy napraw w 4.2 V8 = silniki są usterkowe.
Usterkowe nie sa. Ale koszta z wiadomych wzgledow sa wieksze niz przy V6. Wycieki w obu Vkach sie pojawiaja, takze to nic nowego, ze jak zrobisz to za chwile pojawi sie inny.SanEscobarA8 pisze:Co do silnika to 4.2 V8 odpada - po tym jak wszedłem w dział techniczny i zobaczyłem, że 90% postów dotyczy napraw w 4.2 V8 = silniki są usterkowe.
Czesciowo moga sie pojawic poprzez wilgoc i zapchane odplywy, otwierajacy sie szyber sam z siebie itp. Elektryczna roleta tylna lubi sie zawieszac. Wypalone FISy, czy wysw radia. maty foteli (blad airbag). Modul tempomatu (zimne luty). Urywajace sie linki elektr zaglowkow. Brak lampek, czy wyswietl otwatych drzwi itp (mikrostyki w zamkach).SanEscobarA8 pisze:Co do odpowiedzi odnośnie elektryki - szukam 16-18 letniego "sztrucla"Nie no żarcik - są jakieś TYPOWE/powtarzające się usterki elektryki ?
W Zakopanem byla jedna 3.3 TDI ;ppreston81 pisze: byly 2x 3,3 tdi - na zlocie zadnej
One hamuja dobrze tylko raz, jak lecisz 200km/h i ktos Ci nagle wjezdza z prawego na lewy co w PL non-stop sie dzieje potrzeba cos lepszego, bo albo je pokrzywisz albo juz nie dohamujesz.preston81 pisze:no tak nie do konca te lucasy 323 tez hamowały ok ale trzeba czesto do nich zaglądać albo poświecic troszke kasy i zrobic je jak nowe i nie bedzie zle , z tym ze to lepiej ta kase wydac na swapa z d3
Mowisz o 360, czy 385 ? Mozemy sie 'shamowac' D2 i porownac kto szybciej sie zatrzyma.preston81 pisze:co do hamulcy w s8 nie moge powiedziec ze podzielam twoje zdanie poniewaz uwazam ze hamuja lepiej niz te z d3 i za chiny nie rezygnowalbym z brembo
Potwierdzam była.dice111 pisze:W Zakopanem byla jedna 3.3 TDI ;ppreston81 pisze:byly 2x 3,3 tdi - na zlocie zadnej
mowie o 360 takich jakie mam w swojej A8dice111 pisze:Mowisz o 360, czy 385 ? Mozemy sie 'shamowac' D2 i porownac kto szybciej sie zatrzyma.
Tylko lub ażCo do wyposażenia to zależy mi na nawigacji oraz welurowych fotelach - tylko tyle.
Jeżeli chodzi o fotele to w A8 D2 jest ciężko trafić z tapicerką materiałową - było 10 rodzajów skórzanych, ale już tylko trzy rodzaje żakardowo-satynowych oraz trzy rodzaje welurowych (czarna, granatowa i popielata) - większość A8 D2 fabrycznie wypuszczano w "skórach".SanEscobarA8 pisze:zależy mi na nawigacji oraz welurowych fotelach - tylko tyle