![]() |
![]() |
![]() |
[D3 07 4.2TDI ] Brak ustawień zawieszenia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 cze 2016, 15:28
- Lokalizacja: Żelechów
[D3 07 4.2TDI ] Brak ustawień zawieszenia
Witam. A8 mam prawi rok i do dzisiaj wszystko było ok. Rano wsiadam odpalam samochód a na zegarach pomarańczowa kontrolka zawieszenia i zielona świeci podczas jazdy w mmi dostępne tylko opcje automatycznie i komfort pozostałe nie aktywne.
VCDS pokazał coś takiego:
Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 553 H HW: 4E0 907 553 F
Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H06 4480
Software Coding: 0015510
Work Shop Code: WSC 55555 555 999999
VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 232
Mileage: 168480 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.02
Time: 14:16:25
VCDS pokazał coś takiego:
Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 553 H HW: 4E0 907 553 F
Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H06 4480
Software Coding: 0015510
Work Shop Code: WSC 55555 555 999999
VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 232
Mileage: 168480 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.02
Time: 14:16:25
Ostatnio zmieniony 03 sty 2018, 06:07 przez djxander, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 cze 2016, 15:28
- Lokalizacja: Żelechów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 paź 2014, 12:55
- Lokalizacja: Wrocław
Witam djxander
Po pierwsze sprawdzilbym bezpiecznik kompresora 40a
Po drugie przekaźnik znajduje się pod kierownica w górnym lewym rogu, obok niego jest też bezpiecznik kompresora.
Po trzecie kompresor na stole czy nie jest spalony.
A u Cb jest pewien standardowy problem czyli przekaźnik się skleja kompresor chodzi aż się spali, a na końcu pali się bezpiecznik. Pamiętaj bezpiecznik jest duży 40a.
Po pierwsze sprawdzilbym bezpiecznik kompresora 40a
Po drugie przekaźnik znajduje się pod kierownica w górnym lewym rogu, obok niego jest też bezpiecznik kompresora.
Po trzecie kompresor na stole czy nie jest spalony.
A u Cb jest pewien standardowy problem czyli przekaźnik się skleja kompresor chodzi aż się spali, a na końcu pali się bezpiecznik. Pamiętaj bezpiecznik jest duży 40a.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:54
- Lokalizacja: SIEDLCE
Słuchaj jak chcesz to możesz bpodjechać do mnie mam drugi komputer tyle że od zawieszenia sportowego ale da się sprawdzić czy elektryka działa prawidłowo.
[ Dodano: 2018-01-02, 19:35 ]
Mam też drugi kompresor jak by trzeba było.
[ Dodano: 2018-01-02, 19:41 ]
Możesz jeszcze wejście w test zawieszenia i sprawdźić podzespoły zawieszenia.
[ Dodano: 2018-01-02, 19:35 ]
Mam też drugi kompresor jak by trzeba było.
[ Dodano: 2018-01-02, 19:41 ]
Możesz jeszcze wejście w test zawieszenia i sprawdźić podzespoły zawieszenia.
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
To nie golf panowie! Odłączenie aku eni kasuje błędów, zresztą nawet w golfie. Zrób test zawieszenia komputerem diagnostycznym. Usterka jest w obwodzie zasilania. Sprawdź czy ten moduł ma normalnie zasilanie, jest za schowkiem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 cze 2016, 15:28
- Lokalizacja: Żelechów
Teraz próbowałem zaprogramować zawieszenie ale przy wpisywaniu kodu security access pojawia się błąd controller refused the key i tak kilka razy próbowałem.
Druga sprawa to przód stoi na ok 422mm a tył na ok 384mm czyli przód jest za wysoki a tył trochę za niski według tego co wyczytałem w instrukcji.
Druga sprawa to przód stoi na ok 422mm a tył na ok 384mm czyli przód jest za wysoki a tył trochę za niski według tego co wyczytałem w instrukcji.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jeżeli mówisz o adaptacji to w wielu przypadkach adaptacji nie da się wykonać.djxander pisze:Teraz próbowałem zaprogramować zawieszenie ale przy wpisywaniu kodu security access pojawia się błąd controller refused the key i tak kilka razy próbowałem.
Jeżeli zawieszenie jest niesprawne, a tu wydaje się być niesprawne, to sterownik nie przejdzie do adaptacji zawieszenia.
Co więcej...
Wielokrotne próby kasowania błędów i adaptacji robione "na siłę" potrafią doprowadzić do uszkodzenia sterownika, uszkodzenia takiego w którym nie będzie już możliwe wykonanie poprawnej adaptacji zawieszenia.
Niestety miałem i takie przypadki gdzie ktoś przede mną uwalił sterownik na amen

Taki stan wymaga diagnostyki a pewnie i również wykonania adaptacji ale tą oczywiście można będzie wykonać jak zawieszenie będzie sprawne.djxander pisze:Druga sprawa to przód stoi na ok 422mm a tył na ok 384mm czyli przód jest za wysoki a tył trochę za niski według tego co wyczytałem w instrukcji.
Weź to kiedyś do mnie przyprowadź to go zrobię bo tam u was chyba nikt nie ma zbytnio pomysłu co dalej.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2018, 01:11 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-