Unknown Chocolate
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk
Obecnie ósemka ma na liczniku 316 000 km.
Ogólnie po pół roku użytkowania samochodu jestem z niego bardzo zadowolony.
Nie było sytuacji w której by nie odpalił, bądź mnie nie dowiózł gdzieś.
Raz udało mi się wybrać nawet na polowanie. Przy pewnej prędkości trafiłem lisa na autostradzie uszkadzając jak poniżej:
Dopiero, ze to był lis dowiedziałem się po tym ( UWAGA DRASTYCZNE ):
Obecnie lata na zimowym setapie 18" a chińskie rotory odpoczywają.
Sezon zimowy zaczął się dla mnie wcześniej bo w październiku poprzez rozwalenie jednej z opon.
Niestety na takich oponach 275/30/21 trzeba umieć jeździć, a ja nie zawsze miałem czas jechać "powoli".
Ostatnio z pomocą Szeryfa ósemka dostała rozrząd Contiego oraz zestaw wahaczy Meyle.
Z bajerów, które zawsze chciałem mieć to zamontowałem takie światełka (tylko nie potwarzy!) :
Filmik:
i najlepsze na koniec, od kilku tygodni nie działało mi podświetlenie tablicy co było irytujące i zwracało uwagę w nie odpowiedni sposób.
W końcu wziąłem się za rozebranie tapicerki klapy i było to prostsze niż myślałem. Co by jednak nie było łatwo 3 z 4 śrubek od podświetlenia się poddały i ukręciły. Wtedy sobie przypomniałem dlaczego wcześniej nie chciało mi się tego sprawdzać
Mała pierdoła a cieszy:
Wstawione są te gotowce ledowe, a nie zadne rurki led.
Świeci ekstra. Mogę z powodzeniem oświetlać pas dla samolotów.
Ogólnie po pół roku użytkowania samochodu jestem z niego bardzo zadowolony.
Nie było sytuacji w której by nie odpalił, bądź mnie nie dowiózł gdzieś.
Raz udało mi się wybrać nawet na polowanie. Przy pewnej prędkości trafiłem lisa na autostradzie uszkadzając jak poniżej:
Dopiero, ze to był lis dowiedziałem się po tym ( UWAGA DRASTYCZNE ):
Obecnie lata na zimowym setapie 18" a chińskie rotory odpoczywają.
Sezon zimowy zaczął się dla mnie wcześniej bo w październiku poprzez rozwalenie jednej z opon.
Niestety na takich oponach 275/30/21 trzeba umieć jeździć, a ja nie zawsze miałem czas jechać "powoli".
Ostatnio z pomocą Szeryfa ósemka dostała rozrząd Contiego oraz zestaw wahaczy Meyle.
Z bajerów, które zawsze chciałem mieć to zamontowałem takie światełka (tylko nie potwarzy!) :
Filmik:
Kod: Zaznacz cały
https://youtu.be/L2PHpcHJJh4
i najlepsze na koniec, od kilku tygodni nie działało mi podświetlenie tablicy co było irytujące i zwracało uwagę w nie odpowiedni sposób.
W końcu wziąłem się za rozebranie tapicerki klapy i było to prostsze niż myślałem. Co by jednak nie było łatwo 3 z 4 śrubek od podświetlenia się poddały i ukręciły. Wtedy sobie przypomniałem dlaczego wcześniej nie chciało mi się tego sprawdzać
Mała pierdoła a cieszy:
Wstawione są te gotowce ledowe, a nie zadne rurki led.
Świeci ekstra. Mogę z powodzeniem oświetlać pas dla samolotów.
DR?... Nie Posyłają od razu do więźniaDymian pisze:A za te stroboskopy na przodzie nie zabierają czasem DR?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Przypadkowo włącza się tylko w korkach?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
myślę ze i tak mało kto by to zobaczył
dlatego do kompletu idzie już:
Zeby tez było mnie słychać:D przecież to tylko alarm się uruchomił
Żeby nie było ze tylko zachwalam furę.
Mam problem z zamkiem w drzwiami LT. Problem jest taki, ze mój się popsuł, a innego nie mogę dostać i jeżdżę z rozbebeszonymi drzwiami.
Wzmacniacz B&O powiedział "papa", zakupiłem inna używkę, jutro jadę ściągnąć CP. Mam nadzieje ze to pomoże.
Najgorsze jest to, ze po wymianie wahaczy coś się cholernie tłucze z przodu nadal.
Byłem na dwóch SKP i na żadnej nie znaleźli żadnego luzu w zawieszeniu. Profilaktycznie zaopatrzyłem się w gumy na stabilizator.
dlatego do kompletu idzie już:
Kod: Zaznacz cały
https://www.youtube.com/watch?v=moxLzmejzp8
Żeby nie było ze tylko zachwalam furę.
Mam problem z zamkiem w drzwiami LT. Problem jest taki, ze mój się popsuł, a innego nie mogę dostać i jeżdżę z rozbebeszonymi drzwiami.
Wzmacniacz B&O powiedział "papa", zakupiłem inna używkę, jutro jadę ściągnąć CP. Mam nadzieje ze to pomoże.
Najgorsze jest to, ze po wymianie wahaczy coś się cholernie tłucze z przodu nadal.
Byłem na dwóch SKP i na żadnej nie znaleźli żadnego luzu w zawieszeniu. Profilaktycznie zaopatrzyłem się w gumy na stabilizator.
Unknown pisze:myślę ze i tak mało kto by to zobaczył
dlatego do kompletu idzie już:
Zeby tez było mnie słychać:D przecież to tylko alarm się uruchomiłKod: Zaznacz cały
https://www.youtube.com/watch?v=moxLzmejzp8
Żeby nie było ze tylko zachwalam furę.
Mam problem z zamkiem w drzwiami LT. Problem jest taki, ze mój się popsuł, a innego nie mogę dostać i jeżdżę z rozbebeszonymi drzwiami.
Wzmacniacz B&O powiedział "papa", zakupiłem inna używkę, jutro jadę ściągnąć CP. Mam nadzieje ze to pomoże.
Najgorsze jest to, ze po wymianie wahaczy coś się cholernie tłucze z przodu nadal.
Byłem na dwóch SKP i na żadnej nie znaleźli żadnego luzu w zawieszeniu. Profilaktycznie zaopatrzyłem się w gumy na stabilizator.
Daj znać czy gumy pomogły u mnie identyczna sytuacja zastanawiam się czy to nie magiel
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
U mnie to samo i zazwyczaj słychać na ostrych dziurach, zawieszenie tez mam całe sprawdzone niby wszędzie bez luzów, zastanawiałem się tez nad mocowaniem amora od góry czy to może guma tam się nie wyrobiła ( u mnie odzywa się bardziej strona od kierowcy chociaż od pasażera tez tylko jakby ciszej )
Coś w ten deseń (wiem ze nie takie auto ale odgłosy podobne jak u mnie)
Coś w ten deseń (wiem ze nie takie auto ale odgłosy podobne jak u mnie)
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
Mogę śmiało powiedzieć, że w moim przypadku to były gumy na stabilizatorze.
W końcu jest błoga cisza, nic nie trzeszczy i nie stuka.
Głośność stuku sugerowałaby raczej sworznie, przypominało dźwiękiem metalowa kulkę w metalowej puszce przywieszonej pod autem.
Założyłem poliuretany z Olkusza. Wlazły bez problemów, a wymiana jest banalnie prosta.
Auto do góry, bądź kanał:
Ściągamy osłonę. Odkręcamy śruby kluczem 16 od łączników po obu stronach
Odkręcamy po dwie śruby na stronę typu splin (nie pamiętam rozmiaru)
Stabilizator na stół i pozbywamy się starych gum. Polecam dobrze wyczyścić powierzchnie stabilizatora jak i samych uszu (mocowań) tak, aby nie zostały resztki starej gumy..
Poli wsunęły się bez żadnych oporów na swoje miejsce.
Co do wrażeń to oprócz tego, że jest w końcu cicho i nic się nie tłucze to nie mam żadnych negatywnych odczuć.
Trochę wcześniej zostawiłem auto w firmie vagsystem.com z Wrocławia na wymianę sterownika MMI na taki z wejściem FBAS oraz montaż tunera tv DVB-T.
Ogólnie nie jestem zadowolony ani z systemu ani specjalnie z usługi.
TV nawet w mieście stojąc w korku potrafi zrywać zasięg. O oglądaniu jeżdżąc można zapomnieć całkowicie.
TVN czy Polsat to raz udało mi się złapać, że można było coś zobaczyć.
Odtwarza filmy, mp3 itd. niby fajnie ale by wejść w MP3 bądź filmy trzeba włączyć za każdym razem TV, przełączyć ze trzy razy opcje i dojdziemy dopiero do folderów USB. Mało funkcjonalne.
Na FISie oczywiście zamiast utworu wyświetla się stacja TV, z której to przełączaliśmy się na USB. Już emulator zmieniarki za 600zł z firmy hadron jest o niebo lepszy, mimo, ze tylko można słuchać MP3.
Subiektywnie oceniając:
Urządzenie jest nie warte tych pieniędzy.
Co do usługi...już byłem 2 razy na poprawkach i czeka mnie kolejna...
W końcu jest błoga cisza, nic nie trzeszczy i nie stuka.
Głośność stuku sugerowałaby raczej sworznie, przypominało dźwiękiem metalowa kulkę w metalowej puszce przywieszonej pod autem.
Założyłem poliuretany z Olkusza. Wlazły bez problemów, a wymiana jest banalnie prosta.
Auto do góry, bądź kanał:
Ściągamy osłonę. Odkręcamy śruby kluczem 16 od łączników po obu stronach
Odkręcamy po dwie śruby na stronę typu splin (nie pamiętam rozmiaru)
Stabilizator na stół i pozbywamy się starych gum. Polecam dobrze wyczyścić powierzchnie stabilizatora jak i samych uszu (mocowań) tak, aby nie zostały resztki starej gumy..
Poli wsunęły się bez żadnych oporów na swoje miejsce.
Co do wrażeń to oprócz tego, że jest w końcu cicho i nic się nie tłucze to nie mam żadnych negatywnych odczuć.
Trochę wcześniej zostawiłem auto w firmie vagsystem.com z Wrocławia na wymianę sterownika MMI na taki z wejściem FBAS oraz montaż tunera tv DVB-T.
Ogólnie nie jestem zadowolony ani z systemu ani specjalnie z usługi.
TV nawet w mieście stojąc w korku potrafi zrywać zasięg. O oglądaniu jeżdżąc można zapomnieć całkowicie.
TVN czy Polsat to raz udało mi się złapać, że można było coś zobaczyć.
Odtwarza filmy, mp3 itd. niby fajnie ale by wejść w MP3 bądź filmy trzeba włączyć za każdym razem TV, przełączyć ze trzy razy opcje i dojdziemy dopiero do folderów USB. Mało funkcjonalne.
Na FISie oczywiście zamiast utworu wyświetla się stacja TV, z której to przełączaliśmy się na USB. Już emulator zmieniarki za 600zł z firmy hadron jest o niebo lepszy, mimo, ze tylko można słuchać MP3.
Subiektywnie oceniając:
Urządzenie jest nie warte tych pieniędzy.
Co do usługi...już byłem 2 razy na poprawkach i czeka mnie kolejna...
to są dokładnie te:pioter pisze:Masz gdzieś numer - nazwę tych poliuretanów żeby było wiadomo co zamawiać ?
Kod: Zaznacz cały
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleje-przedniego-drazka-reakcyjnego-audi-a8-d3-2szt.html
https://orzesze.com.pl/i,swiadek-zareag ... 13014.htmlUnknown pisze:myślę ze i tak mało kto by to zobaczył
http://www.zinfo.pl/artykuly/9351
itp. itd...
pozdrowienia sprzed latUnknown pisze:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020