![]() |
![]() |
![]() |
TEO MOTORS
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Teo Motors wykonało naprawę poprawnie , tak uważam, za pół roku będę mógł napisać jakieś konkrety, w tej chwili chodzi ok ale co można powiedzieć po przejechaniu 350 km.
Mnie najbardziej boli sposób podejścia do klienta jak do krowy którą można wydoić, w ch.ja cięcie, czyli fakt że nie wiadomo ile co kosztowało i czy rzeczywiście zostało wymienione .
Uważam że koszt naprawy został zawyżony ale jak wiadomo nie ma jak tego sprawdzić .
Napiszę tak:
Polecam Teo Motors jeżeli nie liczysz się z kosztami .
Mnie najbardziej boli sposób podejścia do klienta jak do krowy którą można wydoić, w ch.ja cięcie, czyli fakt że nie wiadomo ile co kosztowało i czy rzeczywiście zostało wymienione .
Uważam że koszt naprawy został zawyżony ale jak wiadomo nie ma jak tego sprawdzić .
Napiszę tak:
Polecam Teo Motors jeżeli nie liczysz się z kosztami .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
http://www.a8team.pl/d3-all-remont-skrzyni-vt21970.htmmaciu pisze:a co ci nie grało w skrzyni?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
- Lokalizacja: Sopot
Hehehe
Całkowity remont skrzyni 12300 złotych plus 2 wizyty gwarancyjne z hotelami etc. jakieś 3000-4000 tyś. plus koszt płyty zaworowej 1000 PLN z olejem uszczelkami etc. Remont "kapitalny" ... co po remoncie:
1. Z 5 na 4 jak było uderzenie tak jest.
2. 3 na 4 powyżej 4 tys obrotów dziwnie się zachowuje, ciężko to opisać trzeba poczuć prowadząc samochód. Zjebali mi całą zabawę z wyprzedzania z 3 ego biegu. Tego wcześniej nie było.
3. Zmiana biegu z 3 na 4 na zimnym nie może się odbywać przy 2 tys obrotów. Czasami jest puknięcie tylnego dyfra czasami nie ma. O co chodzi ? Czarna magia. Pan Teodor stwierdził, że tak nie powinno być. I tyle.
4. Płyta zaworowa - katastrofa. Musiałem kupić używkę i wymienić. I teraz jest dopiero lepiej.
5. Terminowość ? Nie mają tego pojęcia w słowniku.
6. Uwzględnia gwarancje - to na plus.
Na szczęście po wymianie płyty zaworowej można jeździć i się nie wkur.... tak mocno. Kolega był w tym samym czasie (również z forum) i jego skrzynia chodzi kopiuj wklej. Zależy jak czapka stanie. Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok. Syfa nie zapudrujesz. Autem od naprawy zrobiłem 50 tys km w rok. Jeździ dalej. Dodam, że jestem wyczulony na każde niedomagania auta. Do nowych DSG też się przyczepie !

Całkowity remont skrzyni 12300 złotych plus 2 wizyty gwarancyjne z hotelami etc. jakieś 3000-4000 tyś. plus koszt płyty zaworowej 1000 PLN z olejem uszczelkami etc. Remont "kapitalny" ... co po remoncie:
1. Z 5 na 4 jak było uderzenie tak jest.
2. 3 na 4 powyżej 4 tys obrotów dziwnie się zachowuje, ciężko to opisać trzeba poczuć prowadząc samochód. Zjebali mi całą zabawę z wyprzedzania z 3 ego biegu. Tego wcześniej nie było.
3. Zmiana biegu z 3 na 4 na zimnym nie może się odbywać przy 2 tys obrotów. Czasami jest puknięcie tylnego dyfra czasami nie ma. O co chodzi ? Czarna magia. Pan Teodor stwierdził, że tak nie powinno być. I tyle.
4. Płyta zaworowa - katastrofa. Musiałem kupić używkę i wymienić. I teraz jest dopiero lepiej.
5. Terminowość ? Nie mają tego pojęcia w słowniku.
6. Uwzględnia gwarancje - to na plus.
Na szczęście po wymianie płyty zaworowej można jeździć i się nie wkur.... tak mocno. Kolega był w tym samym czasie (również z forum) i jego skrzynia chodzi kopiuj wklej. Zależy jak czapka stanie. Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok. Syfa nie zapudrujesz. Autem od naprawy zrobiłem 50 tys km w rok. Jeździ dalej. Dodam, że jestem wyczulony na każde niedomagania auta. Do nowych DSG też się przyczepie !
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
- Lokalizacja: Sopot
Już przestałem się denerwować. Auto doprowadziłem do ładu a zrobiłem już wszystko (na prawdę wszystko) oprócz nastawników bo jeszcze dają radę. I taki samochód mógłbym teraz kupić a nie od gołodupców. Zastanawiam się nad pomalowaniem całego ale w ASO chcą 15 tyspreston81 pisze:kosmy tak czytam i czytam i kurde wspolczuje tyle siana stracic , no bo w zasadzie kasa w bloto jak sie wkurzasz.... bez sensu


ps. Kończąc temat skrzyni to najlepiej zrobić tak jak mówił Maciu. Pewna skrzynia i dorzuciłbym do tego nowy konwerter.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
- Lokalizacja: Sopot
Tego nie chciałem już mówić.krzychu22.p1i pisze:Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć.
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
widzisz Krzysiu tylko na tym forum na palcach jednej ręki można policzyć osoby z takim myśleniem..... zrobić raz a dobrze....i zapomnieć o temacie na pozostały czas życia tego auta....krzychu22.p1i pisze:Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć.
każdy chce tanio i się oszukuje bo efekt końcowy jest taki, że pozostają bez $$$ i sprawnego tematu (skrzyni, silnika, hamulców z tyłu itp.)
kupowanie i wsadzanie używki z tych lat jaki ma sens? rozwiązanie na rok a czasami na 2 miesiące i temat powraca... jesteśmy bez 2-3k za skrzynie + wymiana (1??$) a wracamy do punktu wyjścia a poświęcony czas i nerwy na to wszystko trudno przełożyć na $$$$

ja słyszałem, że jutro ma padać....koziolek pisze:niedaleko jest Daniel Buda i słyszałem o nim dobre opinie
