[D3 06 3.0TDI ] El.reczny,pęknięta obudowa.Zamiennik?
dice111, to co podałeś to tłoczki i uszczelnienie...(taki zestaw występuje do każdego zacisku Audi)..... podaj numer zestawu naprawczego do hamulca ręcznego? elementy typu silniczek elektryczny, pasek, którym jest napędzany, przekładnia itp. (o tym jest dyskusja i z tym ludzie mają problem)
jaki jest okres gwarancji takiego zacisku po regeneracji?
jaki jest okres gwarancji takiego zacisku po regeneracji?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dyć ja o zacisku piszę (o to pytałeś, to cytowałeś) nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.
Zależy od firmy. Większość chyba daje 2 lata. TRW, Ci ile da na kompletny kit ?
Zależy od firmy. Większość chyba daje 2 lata. TRW, Ci ile da na kompletny kit ?
Black Cars Matters
i tyle w temacie regeneracji... nie ma do tego zestawów naprawczychdice111 pisze:Dyć ja o zacisku piszę nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.
a historie w stylu "...ta wiedza nie jest dla wszystkich..." rozbawiłeś mnie...
2lata bez limitu kilometrów piękny kawalerzedice111 pisze:Zależy od firmy. Większość chyba daje 2 lata. TRW, Ci ile da na kompletny kit ?
a jestem przekonany, że taki nowy zacisk wytrzyma więcej niż 2lata
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak oficjalnie nie ma, m.in dla Ciebie. Ja te elementy nowe mogę mieć, więc śmiać to mogę się co najwyżej ja..panton pisze:i tyle w temacie regeneracji... nie ma do tego zestawów naprawczychdice111 pisze:Dyć ja o zacisku piszę nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.
a historie w stylu "...ta wiedza nie jest dla wszystkich..." rozbawiłeś mnie...
Dobrze zregenerowany również. I tyle w tym temacie ode mnie.panton pisze:2lata bez limitu kilometrów piękny kawalerze
a jestem przekonany, że taki nowy zacisk wytrzyma więcej niż 2lata
Black Cars Matters
dice111, spoko może ten "marketing" na kogoś działa ale nie na mnie.... sory
Myślę, że tym optymistycznym akcentem dyskusję możemy zakończyć
dobrze zregenerowany częściami / elementami, których nie ma.....ale są tylko kwestia tej tajemnej wiedzydice111 pisze:Dobrze zregenerowany również. I tyle w tym temacie ode mnie.
Myślę, że tym optymistycznym akcentem dyskusję możemy zakończyć
Ja ze wzgledu ze znajduje sie w UK i takowy egzeplarz posiadam z kiera po prawej steonie jestem zmuszony kupic uzywke badz nówke gdyz wysyłka do pl nie wchodzi w gre tak na prawde poniewaz koszty to jedno a drugie to czas ktorego za bardzo nie mam gdyz zbliza sie u mnie koniec przegladu a tutaj juz nie przejdzie za flaszke bo reczny nie działa takze musze jak naj szybciej poszukac w uk i wymienić
Muszę się ponownie wtrącić bo od kilku postów powtarzacie rzecz nieprawdziwądice111 pisze:Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka...
Silniczek jak najbardziej można kupić sam, bez tylnego zacisku - kupowałem go w ASO kilkukrotnie, również obydwa do swojego auta.
4E0998281B - silnik nastawczy
netto detal ca. 1262,78pln
4E0615403B - korpus zacisku z silnikiem nastawczym
netto detal ca. 3140,48pln
Z tego wszystkiego to w ASO niedostępny jest sam tylny zacisk bez silniczka.
Poza ASO - nie pamiętam. Ostatnio jak u kogoś zmieniałem to właściciel kupił używany.
Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje i zgodnie z wytycznymi producenta jeżeli płyn hamulcowy dostaje się z zacisku do silniczka do zacisk nadaje się już tylko do śmieci
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
O widzisz, nawet nie sprawdzałem w ASO, dobrze wiedzieć. Cena w sumie wyższa niż za kompletny zacisk z silnikiem od TRW (którego to osobno nie kupisz), no ale kto bogatemu zabroni.FOSS pisze:4E0998281B - silnik nastawczy
netto detal ca. 1262,78pln
Tak, ale do kupienia, tylko trzeba dobierać samemu po rozmiarze.FOSS pisze:Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje (...)
Black Cars Matters
podsumowując całą dyskusję
NIE ma zestawu naprawczego do elektrycznego hamulca ręcznego (TRW nie sprzedaje, nie udostępnia tego)
Pisane, że wszystkie elementy elektrycznego hamulca ręcznego są dostępne i można wykonać PEŁNĄ, kompleksową regenerację na NOWYCH częściach jest bzdurą!
Pisanie, że nowy tylny zacisk = zacisk zregenerowany w zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha jest bzdurą!
W zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha regeneracja elektrycznego hamulca ręcznego odbywa się na wymianie uszkodzonego elementu, gdzie najczęściej dawcą części jest UŻYWANY zacisk pozyskany na szrocie... ewentualnie dobierania silniczków czy elementów na zasadzie podobieństwa - dany oring jest takiego samego rozmiaru jak w kombajnie, pasek, którym napędza silniczek jest dobierany z kosiarki bo jest tego samego rozmiaru, czujnik hala od jakiegoś czasu można pozyskać ze źródła XYZ. To jest ta tajemna wiedza.
Pisanie, że są wymieniane wszystkie elementy na nowe jest bzdurą! (dlaczego? patrz powyżej)
Regeneracja jest w cenie ok 300zł od zacisku - ile za tą kwotę można kupić NOWYCH elementów by został jeszcze zysk dla Zdzicha, Rycha i Zbycha za usługę? pozostawiam do Waszej oceny
Amen.
NIE ma zestawu naprawczego do elektrycznego hamulca ręcznego (TRW nie sprzedaje, nie udostępnia tego)
Pisane, że wszystkie elementy elektrycznego hamulca ręcznego są dostępne i można wykonać PEŁNĄ, kompleksową regenerację na NOWYCH częściach jest bzdurą!
Pisanie, że nowy tylny zacisk = zacisk zregenerowany w zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha jest bzdurą!
W zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha regeneracja elektrycznego hamulca ręcznego odbywa się na wymianie uszkodzonego elementu, gdzie najczęściej dawcą części jest UŻYWANY zacisk pozyskany na szrocie... ewentualnie dobierania silniczków czy elementów na zasadzie podobieństwa - dany oring jest takiego samego rozmiaru jak w kombajnie, pasek, którym napędza silniczek jest dobierany z kosiarki bo jest tego samego rozmiaru, czujnik hala od jakiegoś czasu można pozyskać ze źródła XYZ. To jest ta tajemna wiedza.
Pisanie, że są wymieniane wszystkie elementy na nowe jest bzdurą! (dlaczego? patrz powyżej)
Regeneracja jest w cenie ok 300zł od zacisku - ile za tą kwotę można kupić NOWYCH elementów by został jeszcze zysk dla Zdzicha, Rycha i Zbycha za usługę? pozostawiam do Waszej oceny
Amen.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Problem jest aktualnie z obudowami, a nie wnętrznościami. Więc jeśli tym mianem równiez określasz pełną to się mogę zgodzić.panton pisze:Pisane, że wszystkie elementy elektrycznego hamulca ręcznego są dostępne i można wykonać PEŁNĄ, kompleksową regenerację na NOWYCH częściach jest bzdurą!
ChRL klepie je już do VW, wg mnie kwestią czasu będą gotowe plasty do reszty.
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
No litości... http://www.pompapaliwa.pl/zaciski-hamul ... 35281.html Jak Ci bardzo zależy to mogę zapytać kiedy wjeżdża kontener (o ile już nie stoi w BCT, bo mniej więcej już czas).
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
tak tak oczywiście.... 95% regeneracji różnych elementów w D3 odbywa się na ryżowych częściach (amorki, alternatory, kompresory zawiasu, itp. itd.)Pepek pisze:Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka.
dlaczego? wiele części, elementów jest niedostępna w ASO i tutaj ryżowi starają się wypełniać lukę rynku...
druga strona medalu to ceny - jeżeli dany element / część jest w oryginale to cena tego jest taka, że kwota całkowita "regeneracji" to nawet nie jest 20% ceny ori części (to powinno dać do myślenia dla kogoś kto używa mózgu)
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
JP... Chłopie weź Ty pomyśl zanim coś powiesz. Widzę, że dla Ciebie Chiny są dalej na etapie zanitowanych resoraków zmieniających kolor pod wpływem ciepłej wody. Oni jakby chcieli to by tą całą naszą oborę wykupili. Chińczyk zrobi ci to za co zapłacisz. Chcesz tanio? Masz tanio. Chcesz dobrze - masz dobrze. W EU masz drogo, bo musisz utrzymać bandę nierobów u żłobu, socjał, brudasów i resztę patoli, której 'dej'. Ty myślisz, że gdzie są odlewnie Brembo, TRW? W EU robi się niewiele i dla topowych marek. Dla Twojego 12 letniego kondona leją stal i żeliwo w ChRL, a materiał pochodzi z kasowanego szrotu w Alang. Żyj dalej w błogiej nieświadomości.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.