części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 3.0TDI ] El.reczny,pęknięta obudowa.Zamiennik?

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 15:12

dice111, to co podałeś to tłoczki i uszczelnienie...(taki zestaw występuje do każdego zacisku Audi)..... podaj numer zestawu naprawczego do hamulca ręcznego? elementy typu silniczek elektryczny, pasek, którym jest napędzany, przekładnia itp. (o tym jest dyskusja i z tym ludzie mają problem)


jaki jest okres gwarancji takiego zacisku po regeneracji?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 lut 2018, 15:16

Dyć ja o zacisku piszę (o to pytałeś, to cytowałeś) nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.

Zależy od firmy. Większość chyba daje 2 lata. TRW, Ci ile da na kompletny kit ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 15:25

dice111 pisze:Dyć ja o zacisku piszę nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.
i tyle w temacie regeneracji... nie ma do tego zestawów naprawczych
a historie w stylu "...ta wiedza nie jest dla wszystkich..." rozbawiłeś mnie... :D
dice111 pisze:Zależy od firmy. Większość chyba daje 2 lata. TRW, Ci ile da na kompletny kit ?
2lata bez limitu kilometrów piękny kawalerze ;)
a jestem przekonany, że taki nowy zacisk wytrzyma więcej niż 2lata

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 lut 2018, 15:27

panton pisze:
dice111 pisze:Dyć ja o zacisku piszę nie o silniczku. Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka, co nie znaczy, że części do nich nie można dostać, bo można, ale ta wiedza nie jest dla wszystkich z wiadomych względów.
i tyle w temacie regeneracji... nie ma do tego zestawów naprawczych
a historie w stylu "...ta wiedza nie jest dla wszystkich..." rozbawiłeś mnie... :D
Tak oficjalnie nie ma, m.in dla Ciebie. Ja te elementy nowe mogę mieć, więc śmiać to mogę się co najwyżej ja..
panton pisze:2lata bez limitu kilometrów piękny kawalerze ;)
a jestem przekonany, że taki nowy zacisk wytrzyma więcej niż 2lata
Dobrze zregenerowany również. I tyle w tym temacie ode mnie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 15:37

dice111, spoko może ten "marketing" na kogoś działa ale nie na mnie.... sory <bezradny>
dice111 pisze:Dobrze zregenerowany również. I tyle w tym temacie ode mnie.
dobrze zregenerowany częściami / elementami, których nie ma.....ale są tylko kwestia tej tajemnej wiedzy <hihiwiesz>

Myślę, że tym optymistycznym akcentem dyskusję możemy zakończyć ;)

Fixu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 19 cze 2017, 21:52
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Fixu » 26 lut 2018, 19:41

Ja ze wzgledu ze znajduje sie w UK i takowy egzeplarz posiadam z kiera po prawej steonie jestem zmuszony kupic uzywke badz nówke gdyz wysyłka do pl nie wchodzi w gre tak na prawde poniewaz koszty to jedno a drugie to czas ktorego za bardzo nie mam gdyz zbliza sie u mnie koniec przegladu a tutaj juz nie przejdzie za flaszke bo reczny nie działa takze musze jak naj szybciej poszukac w uk i wymienić

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 lut 2018, 20:13

dice111 pisze:Nie ma w oficjalnej sprzedaży samych silniczków bez zacisku jak i elementów silniczka...
Muszę się ponownie wtrącić bo od kilku postów powtarzacie rzecz nieprawdziwą <faktycznie>

Silniczek jak najbardziej można kupić sam, bez tylnego zacisku - kupowałem go w ASO kilkukrotnie, również obydwa do swojego auta.

4E0998281B - silnik nastawczy
netto detal ca. 1262,78pln

4E0615403B - korpus zacisku z silnikiem nastawczym
netto detal ca. 3140,48pln

Z tego wszystkiego to w ASO niedostępny jest sam tylny zacisk bez silniczka.
Poza ASO - nie pamiętam. Ostatnio jak u kogoś zmieniałem to właściciel kupił używany.


Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje i zgodnie z wytycznymi producenta jeżeli płyn hamulcowy dostaje się z zacisku do silniczka do zacisk nadaje się już tylko do śmieci <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 lut 2018, 20:40

FOSS pisze:4E0998281B - silnik nastawczy
netto detal ca. 1262,78pln
O widzisz, nawet nie sprawdzałem w ASO, dobrze wiedzieć. Cena w sumie wyższa niż za kompletny zacisk z silnikiem od TRW (którego to osobno nie kupisz), no ale kto bogatemu zabroni.
FOSS pisze:Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje (...)
Tak, ale do kupienia, tylko trzeba dobierać samemu po rozmiarze.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 21:00

podsumowując całą dyskusję

NIE ma zestawu naprawczego do elektrycznego hamulca ręcznego (TRW nie sprzedaje, nie udostępnia tego)

Pisane, że wszystkie elementy elektrycznego hamulca ręcznego są dostępne i można wykonać PEŁNĄ, kompleksową regenerację na NOWYCH częściach jest bzdurą!

Pisanie, że nowy tylny zacisk = zacisk zregenerowany w zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha jest bzdurą!

W zakładzie Zdzicha, Rycha i Zbycha regeneracja elektrycznego hamulca ręcznego odbywa się na wymianie uszkodzonego elementu, gdzie najczęściej dawcą części jest UŻYWANY zacisk pozyskany na szrocie... ewentualnie dobierania silniczków czy elementów na zasadzie podobieństwa - dany oring jest takiego samego rozmiaru jak w kombajnie, pasek, którym napędza silniczek jest dobierany z kosiarki bo jest tego samego rozmiaru, czujnik hala od jakiegoś czasu można pozyskać ze źródła XYZ. To jest ta tajemna wiedza.

Pisanie, że są wymieniane wszystkie elementy na nowe jest bzdurą! (dlaczego? patrz powyżej)

Regeneracja jest w cenie ok 300zł od zacisku - ile za tą kwotę można kupić NOWYCH elementów by został jeszcze zysk dla Zdzicha, Rycha i Zbycha za usługę? pozostawiam do Waszej oceny

Amen.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 lut 2018, 21:18

panton pisze:Pisane, że wszystkie elementy elektrycznego hamulca ręcznego są dostępne i można wykonać PEŁNĄ, kompleksową regenerację na NOWYCH częściach jest bzdurą!
Problem jest aktualnie z obudowami, a nie wnętrznościami. Więc jeśli tym mianem równiez określasz pełną to się mogę zgodzić.
ChRL klepie je już do VW, wg mnie kwestią czasu będą gotowe plasty do reszty.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 lut 2018, 21:24

Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka. W Polsce te silniki chodzą po 500~800zł. Wystarczy nie mieć bana na google. I tyle w temacie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Becks

Post autor: Becks » 26 lut 2018, 21:27

Pepek pisze:Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka. W Polsce te silniki chodzą po 500~800zł. Wystarczy nie mieć bana na google. I tyle w temacie.
Gdzie?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 lut 2018, 21:40

No litości... http://www.pompapaliwa.pl/zaciski-hamul ... 35281.html Jak Ci bardzo zależy to mogę zapytać kiedy wjeżdża kontener (o ile już nie stoi w BCT, bo mniej więcej już czas).
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 21:43

Pepek pisze:Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka.
tak tak oczywiście.... 95% regeneracji różnych elementów w D3 odbywa się na ryżowych częściach (amorki, alternatory, kompresory zawiasu, itp. itd.)

dlaczego? wiele części, elementów jest niedostępna w ASO i tutaj ryżowi starają się wypełniać lukę rynku...

druga strona medalu to ceny - jeżeli dany element / część jest w oryginale to cena tego jest taka, że kwota całkowita "regeneracji" to nawet nie jest 20% ceny ori części (to powinno dać do myślenia dla kogoś kto używa mózgu)

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 lut 2018, 21:55

JP... Chłopie weź Ty pomyśl zanim coś powiesz. Widzę, że dla Ciebie Chiny są dalej na etapie zanitowanych resoraków zmieniających kolor pod wpływem ciepłej wody. Oni jakby chcieli to by tą całą naszą oborę wykupili. Chińczyk zrobi ci to za co zapłacisz. Chcesz tanio? Masz tanio. Chcesz dobrze - masz dobrze. W EU masz drogo, bo musisz utrzymać bandę nierobów u żłobu, socjał, brudasów i resztę patoli, której 'dej'. Ty myślisz, że gdzie są odlewnie Brembo, TRW? W EU robi się niewiele i dla topowych marek. Dla Twojego 12 letniego kondona leją stal i żeliwo w ChRL, a materiał pochodzi z kasowanego szrotu w Alang. Żyj dalej w błogiej nieświadomości.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl