![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy
[D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy
Witam. Powoli dopada mnie chyba problem maglownicy. W zawieszeniu nie ma luzów itd a przy jeździe po bruku itd puka coś w okolicy podszybia kierowcy i pod maska. Na postoju nagrałem film. Oglądajcie z dźwiękiem.
Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=ag0qkz15_yU
Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=ag0qkz15_yU
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 lis 2010, 20:12
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: V8 4.2 FSI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Zgorzelec
Witam!
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.
Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.
Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.
Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.
Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.szary824 pisze:Nie.carbonek pisze:Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Uwierz mi z końcówkami też można się na kur***ać
U mnie palnik nawet nie pomógł...
![:P](https://a8team.pl/images/smilies/dokuczacz.gif)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba". Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.FOSS pisze:O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
Odpowiedni klucz to VAG1923 od AUDIszary824 pisze:Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba".
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
Do drążków jest słabe podejście więc nie wiem jak ty tam operujesz "żabą".
Raczej miałeś szczęście bo ja wielokrotnie miałem takie które wydawały się wręcz nieodkręcalne.szary824 pisze:Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.
Na szczęście z większością dałem sobie radę i to nie palnik był elementem kluczowym
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-