[D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy
[D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy
Witam. Powoli dopada mnie chyba problem maglownicy. W zawieszeniu nie ma luzów itd a przy jeździe po bruku itd puka coś w okolicy podszybia kierowcy i pod maska. Na postoju nagrałem film. Oglądajcie z dźwiękiem.
Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=ag0qkz15_yU
Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=ag0qkz15_yU
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Witam!
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.
Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.
Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.
Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.
Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.szary824 pisze:Nie.carbonek pisze:Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Uwierz mi z końcówkami też można się na kur***ać U mnie palnik nawet nie pomógł...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba". Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.FOSS pisze:O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
Odpowiedni klucz to VAG1923 od AUDIszary824 pisze:Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba".
Do drążków jest słabe podejście więc nie wiem jak ty tam operujesz "żabą".
Raczej miałeś szczęście bo ja wielokrotnie miałem takie które wydawały się wręcz nieodkręcalne.szary824 pisze:Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.
Na szczęście z większością dałem sobie radę i to nie palnik był elementem kluczowym
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-