części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 2.8PB/LPG ] Wibracje podczas hamowania

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Gość

Post autor: Gość » 17 lip 2016, 18:14

Na jakiś czas i temat wróci jak bumerang.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2016, 21:54

szybki-ens pisze:Czyli zestawy naprawcze? I jazda :)
Raczej upgrade na heble z D3 ;)

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 143
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 13 mar 2018, 01:51

upgrade na heble z D3 dotyczy wylacznie aluminiowych zwrotnic, czy podejdzie i do zeliwnych?

marcin1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcin1983 » 13 mar 2018, 05:22

Do żeliwnych potrzebujesz adapterow pod tarcze.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 13 mar 2018, 05:29

Ja mam żeliwne i bez adapterów. Tylko musisz szukać tych z końcówką K, łożysko prasowane
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 mar 2018, 09:47

pb41ns pisze:Ja mam żeliwne i bez adapterów. Tylko musisz szukać tych z końcówką K, łożysko prasowane
Czyli te z po-lifta?... to nie te co są w 3.3tdi? <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 mar 2018, 10:07

FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo. Pasuje zacisk z D3 bez dystansów pod tarczę i zostają wszystkie wahacze bez zmian. 3.3tdi trzeba pomyśleć o "bananie" i dość wysokich cenach za samą zwrotnice jak i łożysko :O Tak czy siak ceny zwrotnic z końcówką K AA AD są coraz ciekawsze i już dorównują gównianym aluminiowym xD
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 14 mar 2018, 14:07

krzychu22.p1i pisze:FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo. Pasuje zacisk z D3 bez dystansów pod tarczę i zostają wszystkie wahacze bez zmian. 3.3tdi trzeba pomyśleć o "bananie" i dość wysokich cenach za samą zwrotnice jak i łożysko :O Tak czy siak ceny zwrotnic z końcówką K AA AD są coraz ciekawsze i już dorównują gównianym aluminiowym xD
Tak dokładnie, od Ciebie zresztą je nabyłem, to był złoty zakup <chura>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 mar 2018, 15:58

krzychu22.p1i pisze:FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo.
pb41ns pisze:Tak dokładnie, od Ciebie zresztą je nabyłem, to był złoty zakup <chura>
aha, ok - no nie wiedziałem, że były już wymieniane <hihi>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl