[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z nawiewami
Tak można odczytać w VCDS w blokach pomiarowych. Nie mam ELSA teraz ale tam są fajne instrukcje dostania się do każdego z czujników.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
nagrzewnice ? ale co ma nagrzewnica wspólnego z tym że przez 1 kratkę leci Ci ciepłe a w reszcie zimne ? wg mnie coś jest nie tak z jakimś czujnikiem i np nie zamyka którejś klapy i temu tak jest.
Ja z tym już sporo kombinuje u siebie ale nie mogę ogarnąć, nigdzie nie mogę dostać opisów bloków wartości mierzonych w sterowniku klimatronika bo bym sobie posprawdzał wszystko na spokojnie
Ja z tym już sporo kombinuje u siebie ale nie mogę ogarnąć, nigdzie nie mogę dostać opisów bloków wartości mierzonych w sterowniku klimatronika bo bym sobie posprawdzał wszystko na spokojnie
Panowie . Czy rozwiązaliscie problem zimnego powietrza z jednej strony?
U mnie u pasażera sauna a u kierowcy zima.
Elektrozawór wymieniony. Brak zmian.
VCDS nic nie pokazuje . Test klapek pozytywnie.
POMOCY. Straciłem juz 400 euro i wszystko w piz......
[ Dodano: 2017-02-24, 18:23 ]
Dodam tylko ze wlasnie wrociłem z auta. Podpiąłem jeszcze raz VCDSa po wymianie elektrozaworu. Przy robieniu testu klap u kierowcy bez zadnego problemu leci gorące powietrze. Takie gorące na maxa. Po zakonczeniu testu z lewych nawiewow znowu leci zimne.
To oznacza ze nagrzewnice są sprawne i elektrozawór rownież. pocieszenie.
Jakies pomysły? co dalej?
moj przypadek z dniem dzisiejszym zaliczam do cudów.....
U mnie u pasażera sauna a u kierowcy zima.
Elektrozawór wymieniony. Brak zmian.
VCDS nic nie pokazuje . Test klapek pozytywnie.
POMOCY. Straciłem juz 400 euro i wszystko w piz......
[ Dodano: 2017-02-24, 18:23 ]
Dodam tylko ze wlasnie wrociłem z auta. Podpiąłem jeszcze raz VCDSa po wymianie elektrozaworu. Przy robieniu testu klap u kierowcy bez zadnego problemu leci gorące powietrze. Takie gorące na maxa. Po zakonczeniu testu z lewych nawiewow znowu leci zimne.
To oznacza ze nagrzewnice są sprawne i elektrozawór rownież. pocieszenie.
Jakies pomysły? co dalej?
moj przypadek z dniem dzisiejszym zaliczam do cudów.....
A8 2004
-
- Forum Audi A8
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 mar 2017, 19:22
- Lokalizacja: KOSAKOWO/K GDYNI
ja mam troche inny klimat u mnie w zadnym nawiewie ne leci cieple vcds test i wsio ok .po chwili lipa .... silniczki sprawdzone i wszystkie dzialaja .... nagrzewnice gorace az pala i nie wiem jak zrobic nastawy podstawowe bo kanaly niedostepne .... pomocy ?!
(a8 d3 bfm)
(a8 d3 bfm)
BÓG WYBACZA.... JA NIGDY...;]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Witam . U mnie problem z brakiem ciepłego powietrza ze środkowych kratek pozostaje dalej bez zmian . Ale ostatnio zauważyłem ze kiedy używam spryskiwaczy to w nawiewach coś się zmienia tak jak by przelaczal się na chwile na szybę . Najlepiej można to zauważyć przy nawiewów ustawionym na max . Czy u was tez tak jest czy nam coś gdzieś nie tak w stykach ??
To nie jest normalne i nadaje się do naprawy.pogi1986 pisze:Witam . U mnie problem z brakiem ciepłego powietrza ze środkowych kratek pozostaje dalej bez zmian .
A to jest normalne.pogi1986 pisze:Ale ostatnio zauważyłem ze kiedy używam spryskiwaczy to w nawiewach coś się zmienia tak jak by przelaczal się na chwile na szybę .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-