części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 mar 2018, 10:08

pepi pisze:cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić ...
W tym jest właśnie różnica w podejściu do tematu.
Nie po to kupuję nowy nastawnik aby potem przekładać do niego starą cewkę i bawić się w klejenie poxipolem zaworków i czegoś innego.

Kupuję część nową, na gwarancji i oczekuję, że jako nowa będzie w 100% sprawna i wytrzyma w swojej sprawności minimum okres gwarancji a najlepiej dużo dłużej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 mar 2018, 10:28

tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe .
Klejenie to tylko profilaktyka :]
W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines .
Więc trzeba sobie radzić inaczej

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 mar 2018, 10:50

pepi pisze:tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe .
Czyli CCC - Cena Czyni Cuda.

Cóż, ja wolę jednak dopłacić i kupić od sprawdzonego sprzedawcy produkt w 100% odpowiadający moim oczekiwaniom, w 100% sprawny i ze 100% pełną gwarancją przy której egzekwowaniu nie będę miał potem problemów.
Moim zdaniem kupowanie zasadą CCC to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
I nawet jak sam robię swoje auto, czyli nie płacę za robociznę, to jednak moja robocizna to czas a czas to pieniądz i każda poprawka, czy to w samochodzie klienta czy moim własnym, to strata czasu czyli również i pieniędzy.
pepi pisze:Klejenie to tylko profilaktyka :]
Tym samym przyznajesz, że wiesz, że kupiłeś produkt niepełnowartościowy i profilaktycznie próbujesz jakoś zalepić znane już wady tegoż produktu.
Moim zdaniem to już świadome wyrzucanie kasy w błoto <faktycznie>
pepi pisze:W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines .
Moim zdaniem jesteś w błędzie.
Jeszcze nigdy nie montowałem nowego chińskiego nastawnika a robiłem już tego sporo i co chwila mam podobne tematy do roboty.
I auta z roczników 1999-2000 nie są wcale jakimiś rodzynkami ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 mar 2018, 11:31

Panowie....przytoczę wcześniejszą wypowiedź Damiania
FOSS pisze: ... nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony <faktycznie>
:P ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 mar 2018, 16:47

no ja jak czytam to mam dość spory ubaw
ale mniejsza z tym kto bogatemu zabroni jego kasa i każdy robi jak uważa .
Rozumie audi to coś wyjątkowego i zarazem drogiego <boisie>
a te auta są mocno przereklamowane i już stare .
Zrobili sobie renomę na wcześniejszych modelach i jest jak jest .

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 23 mar 2018, 15:57

panowie na której głowicy powinno być 15 ogniw, a na której 16, między wałkami ?

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 27 mar 2018, 20:12

Na lewej 15 na prawej 16

Przy okazji nie wiem jak to zrobiłem ale uwaliłem ściągacz napinacza to wystrugałem sobie własny amelinowy <chura>

[ Dodano: 2018-03-27, 20:12 ]
Panowie mam pytanie ponieważ przez kilka dni nie miałem czasu na grzebanie przy samochodzie to odstawiłem to na później i dzisiaj dopiero poskładałem wałki na miejsce i przy kręceniu kluczem wału wszystko ładnie chodzi znaki na wałkach są ustawione dobrze ale jeden nastawnik tak jak by nie pracował poprawnie a mianowicie jak kręcę wałem to widzę że od spodu wybiera luz na łańcuchu dolny ślizg chodzi ale od góry ten co jest widoczny na wierzchu stoi w miejscu i nie wybiera luzu i teraz nie wiem czy to normalne czy nie?
Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Zaznaczam że od tego nastawnika odkręciłem cewkę i wyciągnąłem ten trzpień co jest pod cewką żeby dobrze to wyczyścić.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 mar 2018, 23:34

Prezes-Artek pisze:Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje ;)

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 28 mar 2018, 04:09

danishow pisze:
Prezes-Artek pisze:Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje ;)
No to mi ulżyło bo już myślałem że coś poszło nie tak <prosze> Dzięki <chura>

Thomas1993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 lis 2017, 13:58
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Thomas1993 » 17 maja 2018, 20:43

Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ? zakuwanie lancuszkow rozrzadu czesto praktykowane jest w motocyklach i gabarytowo jest on podobny. Sposob ten rozwiazal by sciaganie calego rozrzadu.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 maja 2018, 22:52

Thomas1993 pisze:Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ?
Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś to tak robił.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 maja 2018, 00:22

Thomas1993, bez uniesienia wałków i tak go nie wyciągniesz ...no chyba że "wkręcisz" nowy łańcuch za pomocą starego. Takie rzeczy robi się w nowszych Mercach gdzie łańcuch rozrządu siedzi między silnikiem a skrzynią biegów. Sam już to też raz robiłem i się sprawdza.

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 18 maja 2018, 08:16

Pomysł z zakuwaniem łańcucha byłby wygodniejszy, ale. Łańcuch motocyklowy nowy jest rozpięty i zakuwki do spięcia łańcucha są nieruszone (gotowe do zakucia). Łańcuch rozrządu jest już zakuty. Można go rozkuć ale potrzebne byłyby nowe ogniwa do zakucia proste-niesprasowane. Kiedyś gdzieś w necie widziałem takie łańcuchy rozrządu do zakucia tylko wtedy miałem inne auto i nie skupiałem się na tym.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 maja 2018, 19:18

ja robiłem ale nie w audi :]

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 20 maja 2018, 23:38

porszak czy mesio?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl