Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wypadający zapłon

pawwie
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wypadający zapłon

Post autor: pawwie » 13 cze 2018, 22:57

Witam,
mam problem z wypadającym zapłonem na 1 i 2 cylindrze.

Mechanik wyeliminował już:
- emeulator wtrysku,
- świece, cewki, wtryskiwacze, sondy
- sterownik silnika,

jego zdaniem zapchane są katalizatory.

Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ?

W załączniku zdjęcie z błędami.

Proszę o poradę !!!

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 13 cze 2018, 23:12

Zmierz kompresję jeszcze na cylindrach
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pawwie
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pawwie » 14 cze 2018, 22:48

michalwruszak pisze:Zmierz kompresję jeszcze na cylindrach
Kompresja jest dobra w przedziale 12-13

pfx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 10 kwie 2016, 10:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pfx » 15 lip 2018, 09:02

Problem jest obecny na LPG i PB?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 15 lip 2018, 09:19

pawwie pisze:Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ?
Nie.

I jak tam poradziłeś coś, przyczyn może być wiele np. nieszczelny dolot....

pawwie
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pawwie » 09 gru 2018, 23:02

pfx pisze:Problem jest obecny na LPG i PB?
Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.

Problem nierozwiązny :/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 gru 2018, 02:00

pawwie pisze:Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.

Problem nierozwiązny :/
Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pawwie
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pawwie » 19 maja 2019, 14:22

FOSS pisze:
pawwie pisze:Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.

Problem nierozwiązny :/
Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy?
Samochód użytkuje normalnie bo budą trzęsie strasznie na PB a jak przełączy na LPG to jest w porządku. Mechanik z racji że nie może dojść co to jest robi to na raty. Tydzień temu znowu oddałem auto i zobaczymy jaki będzie efekt.

[ Dodano: 2019-05-19, 14:22 ]
Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 maja 2019, 16:57

pawwie pisze:Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła.
Czyli tak jak podejrzewałem.
To nie jest robota na pół roku, nawet robiona na raty.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pawwie
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pawwie » 19 maja 2019, 21:58

FOSS pisze:
pawwie pisze:Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła.
Czyli tak jak podejrzewałem.
To nie jest robota na pół roku, nawet robiona na raty.
"Mechanik" poprostu nie mógł zdiagnozować co może byź przyczyną i dlatego tak długo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl