![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wypadający zapłon
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wypadający zapłon
Witam,
mam problem z wypadającym zapłonem na 1 i 2 cylindrze.
Mechanik wyeliminował już:
- emeulator wtrysku,
- świece, cewki, wtryskiwacze, sondy
- sterownik silnika,
jego zdaniem zapchane są katalizatory.
Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ?
W załączniku zdjęcie z błędami.
Proszę o poradę !!!
mam problem z wypadającym zapłonem na 1 i 2 cylindrze.
Mechanik wyeliminował już:
- emeulator wtrysku,
- świece, cewki, wtryskiwacze, sondy
- sterownik silnika,
jego zdaniem zapchane są katalizatory.
Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ?
W załączniku zdjęcie z błędami.
Proszę o poradę !!!
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zmierz kompresję jeszcze na cylindrach
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?pawwie pisze:Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.
Problem nierozwiązny![]()
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Samochód użytkuje normalnie bo budą trzęsie strasznie na PB a jak przełączy na LPG to jest w porządku. Mechanik z racji że nie może dojść co to jest robi to na raty. Tydzień temu znowu oddałem auto i zobaczymy jaki będzie efekt.FOSS pisze:Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?pawwie pisze:Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.
Problem nierozwiązny![]()
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy?
[ Dodano: 2019-05-19, 14:22 ]
Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Czyli tak jak podejrzewałem.pawwie pisze:Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła.
To nie jest robota na pół roku, nawet robiona na raty.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2017, 20:37
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski