Dlatego napisałem jak się te tarcze ma czyli np bierzesz całość do swapa z jednego samochodu
380 z D4 w zamienniku to z tego co wiem ma jedynie Zimmerman.
Natomiast co do pomysłu S8/W12 D3 to widzę to tak: kupujesz przepłacony zacisk, który jest nie warty swojej ceny. A tak masz w podobnych jeśli nie dużo niższych pieniądzach zacisk kilka lat młodszy, gdzie nikt jeszcze nie zdążył dorobić ideologii pt. pochodzi z wersji limitowanej więc przemnóżmy cenę x2 czy 3. No i zacisk z D4 wygląda dużo lepiej od tych kowadeł z D3
Tak jak napisałem nie trzeba przetaczać jeśli ktoś nie ma dostępu do tokarki. Można założyć jak jest ewentualnie podciąć minimalnie zacisk. To jest na tej samej zasadzie co 269 na tył do auta gdzie była 20 a obecnie jest 22. Szukasz poliftowych jarzm, podcinasz te co masz albo zakładasz jak jest i latasz i tylko oklepujesz co jakiś czas korozję żeby nie 'szurało'.
Co do 18" jak wspomniałem, Avus I i jak widać u kolegi II wchodzą, łopata też wchodzi, ale 'pająk' mam wrażenie że nie wejdzie, bo już przy 360 jest na żyletki z ramionami.
Można by się jeszcze pokusić o mix, tj. zacisk D4, jarzmo z D3 i całość na 360. Wizualnie byłoby mega, ale nie chce mi się zrzucać zacisku żeby to przymierzyć czy ma to rację bytu.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.