A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
Hahah patrząc po pierwszych wydatkach to dopiero będe do swinki wkładł $€£ i to nie na naprawy a moje widzi mi sie ...
Generalnie auto poskladane, wszystko chodzi, jeszcze musze kompa podpiac i rozrząd sprawdzić.... Lpg tez juz ułożone, zostaje tylko podpiąc elektronike....
Wiec jak dobrze pojdzie to moze za 2 tyg. bedzie sie można spiknąć
Generalnie auto poskladane, wszystko chodzi, jeszcze musze kompa podpiac i rozrząd sprawdzić.... Lpg tez juz ułożone, zostaje tylko podpiąc elektronike....
Wiec jak dobrze pojdzie to moze za 2 tyg. bedzie sie można spiknąć
to nie jest zwykły napęd...to
no i podpiąłem swojego niezawodnego VCDSa i rozrząd mam ustawiony na tak jak był poprzednio czyli na +4 +6 ...CINEK pisze:jeszcze musze kompa podpiac i rozrząd sprawdzić
poza tym auto przeskanowane i błędów = brak
wczoraj walczyłem jeszcze z instalką LPG. Wszystkie techniczne graty mam podłączone i została tylko elektronika...ale to już do weekendy chyba ogarnę
Ogólnie jak sobie podliczyłem, to jak bym miał oddać do jakiejś firmy, która miałaby mi zamontować tą instalację na częściach oraz moich zasadach to myślę, że lekko 5000zł do 6000zł musiałbym położyć... przynajmniej w łódzkim
jak już zakończę zabawę z lpg to porobię zdjęcia
co do alternatora to wymienili łożyska, szczotki i jakąś tulejkę...nie wiem...nie znam się, ważne, że działamarekp750 pisze: A co do alternatora to napisz co tam w nim wymienili.
.
to nie jest zwykły napęd...to
lekko popuscisz na rolce i bedzie malina ale sprawdzales oczywiscie na rozgrzanym oleju ??CINEK pisze:
no i podpiąłem swojego niezawodnego VCDSa i rozrząd mam ustawiony na tak jak był poprzednio czyli na +4 +6 ...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marcin85, łącznie zmieniany 1 raz.
ogólnie jest malina. Wszystko chodzi jak należymarcin85 pisze:lekko popuscisz na rolce i bedzie malina ale sprawdzales oczywiscie na rozgrzanym oleju ??
Dziś dobiegł końca montaż instalacji LPG to moja pierwsza w pełni założona instalacja, prócz elektroniki (to robił doświadczony kolega). Wszystko jest szczelne i zestrojone jak należy. Aby wszystko prawidłowo dograć pojechaliśmy na S8 w kierunku Warszawy. Autko testowane na lpg do ponad 260 km/h, czyli blokady prędkości nie ma i ciągnie prawidłowo w całym zakresie obrotów....
poniżej małe "fotosejszyn", robione telefonem wiec jakość taka sobie....
Przy okazji ładnej pogody umyłem czarnulke, która już stoi na 20"
Nooo to juz można na zloty latać
Ostatnio zmieniony 07 paź 2018, 19:19 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Przewróć ją do góry nogami.CINEK pisze:ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.
Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Reduktor nagrzewa sie bardzo szybko i przełącza przy 30°C, podlaczony jest do wezy nagrzewnicy, ktore sa na tej samej wysoksci, wiec nie wiem skad te domniemania o niedogrzewaniu poza tym system odpowietrzania powinien sobie poradzić z tymi pęcherzykami
Znasz z autopsji, te "problemy" wyzej przez Ciebie opisane? Pytam z ciekawosci.
Poza tym nie jestem jedyną osobą tutaj, ktora ma tak zamontowany reduktor
Co do filtra to sie zobaczy czy bedzie spać błędami ubogiej dawki. Na szczescie ja akurat nie mam ciezkiej nogi
Znasz z autopsji, te "problemy" wyzej przez Ciebie opisane? Pytam z ciekawosci.
Poza tym nie jestem jedyną osobą tutaj, ktora ma tak zamontowany reduktor
Co do filtra to sie zobaczy czy bedzie spać błędami ubogiej dawki. Na szczescie ja akurat nie mam ciezkiej nogi
Ostatnio zmieniony 08 paź 2018, 20:20 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to