Damian juz to probowalem i oprocz tego ze to "nie wygląda" to trace miejsce... generalnie w 85% jezdza na pusto, ale przy wyprawie rodzinnej z pełnym bagażnikem albo ją faktycznie przewróce aby nie było dodatkowego nacisku na butle, tym samym na wnęke koła, lub zrobie wzmocnie pod wnęką...FOSS pisze:Przewróć ją do góry nogami.CINEK pisze:ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.
Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać
A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
to nie jest zwykły napęd...to
dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zimemario1278 pisze:Reduktor za wysoko zamontowany powyżej (lustra wody ) i będą się zbierały pęcherzyki powietrza co za tym idzie będzie niedogrzewany i rano długo trzeba będzie czekać nim przełączy się na gas.
Teraz muszę coś z Navi wykminić by czytała nagrane płyty Wersję softu mam 5150, ale piratów nie widzi. U AMSTAFFa natomiast działa bez zarzutu
Tak więc chyba zostaje czytnik podmienić
to nie jest zwykły napęd...to
I nie ma co szukać dziury w całym.CINEK pisze:dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime
Nie chciałbym sobie przypisywać zbyt wiele ale śmiem twierdzić że lat kilka temu byłem jednym z prekursorów montażu LPG na podszybiu.
Moje D3 robione było jakoś w kwietniu 2011.
Oddałem do Energy Gas i jak powiedziałem, że reduktory na podszybiu to w pierwszym odruchu popukali się w głowę co by można było odczytać jako niemożliwe i nigdy wcześniej nie praktykowane.
Pokazałem palcem co i gdzie ma być i zrobili.
Wtedy wleciały tam dwie cegły GeniusMax od BRC a od jakichś 2 lat zastąpiłem je jednym KME Twin.
Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.
W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.
Przypadek?..... Nie sądzę
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
AMEN I tego sie trzymajmyFOSS pisze:Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.
W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.
Teraz mi wymyśl jak ta navi uruchomić z piratami
to nie jest zwykły napęd...to
Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Powiedzmy, że żarcikszary824 pisze:Taki żarcik czy nie czytasz? To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG