części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 paź 2018, 20:18

FOSS pisze:
CINEK pisze:ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.

Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu
Przewróć ją do góry nogami.
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać ;)
Damian juz to probowalem i oprocz tego ze to "nie wygląda" to trace miejsce... <bezradny> generalnie w 85% jezdza na pusto, ale przy wyprawie rodzinnej z pełnym bagażnikem albo ją faktycznie przewróce aby nie było dodatkowego nacisku na butle, tym samym na wnęke koła, lub zrobie wzmocnie pod wnęką...
to nie jest zwykły napęd...to

mario1278
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:54
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 08 paź 2018, 21:06

Najwyższym punktem ogrzewania jest zbiorniczek wyrównywaczy ,pytasz czy znam to z autopsji odpowiem że tak i pompa wody nie wygoni powietrza do zbiornika ponieważ jest niżej niż sam reduktor .Masz u siebie kme kanapkę a ja extrema a kme nie należy do redektórów z dobrą termiką.

mario1278
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:54
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 08 paź 2018, 21:07

Nagrzewnica jest spor niżej .

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 09 paź 2018, 00:26

CINEK pisze: Nooo to juz można na zloty latać <amasz>
jakieś plany.... propozycje.... <hmm>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 paź 2018, 00:38

No przysiągłbym, że nagrzewnica jest wyżej od zbiorniczka wyrównawczego <hmm> przynajmniej patrząc po wężach.... No nic, dzięki za info w każdym razie <hihi> bede obesrwował jak się zrobi chłodniej.
Przy obecnych temperaturach nagrzewa sie szybko, sprawdzimy zimą.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 paź 2018, 00:42

panton pisze:
CINEK pisze: Nooo to juz można na zloty latać <amasz>
jakieś plany.... propozycje.... <hmm>
No najszybciej to przyszly weekend....zaraz sie temat odswierzy...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 paź 2018, 18:38

mario1278 pisze:Reduktor za wysoko zamontowany powyżej (lustra wody ) i będą się zbierały pęcherzyki powietrza co za tym idzie będzie niedogrzewany i rano długo trzeba będzie czekać nim przełączy się na gas.
dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime :)

Teraz muszę coś z Navi wykminić by czytała nagrane płyty <hmm> Wersję softu mam 5150, ale piratów nie widzi. U AMSTAFFa natomiast działa bez zarzutu <bezradny>
Tak więc chyba zostaje czytnik podmienić <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 paź 2018, 23:17

CINEK pisze:dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime :)
I nie ma co szukać dziury w całym.

Nie chciałbym sobie przypisywać zbyt wiele ale śmiem twierdzić że lat kilka temu byłem jednym z prekursorów montażu LPG na podszybiu.

Moje D3 robione było jakoś w kwietniu 2011.
Oddałem do Energy Gas i jak powiedziałem, że reduktory na podszybiu to w pierwszym odruchu popukali się w głowę co by można było odczytać jako niemożliwe i nigdy wcześniej nie praktykowane.
Pokazałem palcem co i gdzie ma być i zrobili.
Wtedy wleciały tam dwie cegły GeniusMax od BRC a od jakichś 2 lat zastąpiłem je jednym KME Twin.
Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.

W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.

Przypadek?..... Nie sądzę :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 paź 2018, 00:12

FOSS pisze:Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.

W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.
AMEN <brawo> I tego sie trzymajmy :>

Teraz mi wymyśl jak ta navi uruchomić z piratami <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 paź 2018, 22:31

dziś przyszły przeguby kulowe do przeróbki cięgna podciśnienia gruszek kolektora ssącego <amasz> jedno o czym będę mógł zapomnieć <cicho>

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2018, 06:44

Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 11 paź 2018, 09:59

drago_o pisze:Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)
Taki żarcik czy nie czytasz? :) To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 paź 2018, 10:00

szary824 pisze:
drago_o pisze:Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)
Taki żarcik czy nie czytasz? :) To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta :)
:D :D :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2018, 10:02

szary824 pisze:Taki żarcik czy nie czytasz? To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta
Powiedzmy, że żarcik :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 paź 2018, 10:53

hahaha :D

ale z tymi za długimi przegubami to też po części masz rację. D3 są krótkie cięgna gruszek podciśnienia, podobnie jak w S8 D2, więc i tak je będę musiał "lekko" przyciąć <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl