[D3 preFL ALL ] Zmiana licznika na duży FIS
... i kodujesz ... i śmiga.Igor6631 pisze:Czyli mówisz ze kupuje licznik ten z drugiej aukcji wsadzam zdejmuje CP i smiga ?
6.0.0.6.6.1.6.6.0Igor6631 pisze:FOSS, podaj jakiś namiar kontaktowy do siebie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No właśnie w Etka znalazłem tylko z końcówką NX, ale z drugiej strony Etka pokazuje że te z końcówka 931 obsługują
[ Dodano: 2018-09-30, 08:48 ]
I jeszcze tutaj sprzedawca zapewnia że obsługuje
[ Dodano: 2018-09-30, 08:48 ]
I jeszcze tutaj sprzedawca zapewnia że obsługuje
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ten licznik z linka był w samochodzie bez ACC. A jak to wiem ? Daniel dał mi VIN z którego samochodu to wyciągał i po zdekodowaniu wyszło, że był zwykły CC.
Patrzyłem po nr z ETKI, bo na początku tez tak szukałem, ale..są tam bzdury wielokrotnie i niestety często te nr sie nie pokrywają z rzeczywistością.
4E0920931N nie obsługiwał ACC, a wiem do z tego, że montowałem taki u siebie w poprzedniej D3, którą obecnie ma Łukasz.
Patrzyłem po nr z ETKI, bo na początku tez tak szukałem, ale..są tam bzdury wielokrotnie i niestety często te nr sie nie pokrywają z rzeczywistością.
4E0920931N nie obsługiwał ACC, a wiem do z tego, że montowałem taki u siebie w poprzedniej D3, którą obecnie ma Łukasz.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Już się załamałem że 4E0920931N nie obsługuje ACC (ponieważ trafił się w dobrej cenie), ale coś nie dało mi spokoju więc poprosiłem o VIN i Damian sprawdził okazało się że wg VIN w aucie jest ACC więc wsiadłem w auto i do sprzedawcy ,okazało się że zegary obsługują ACC w samochodzie była manetka ACC w atrapie radar no i w samych zegarach pod światło jest widoczna ikonka Moje zegary są z 2007r i numer oprogramowania jest taki sam jak numer 4E0....
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dobra, pytanie z innej beczki, bo wiekszosc postów dotyczy tutaj D3 w ON. Jesli chodzi o PB to zoatały podane raptem 3 numery, ale mam takie pytanie:
Czy kupując np. Zegary od wersji W12 i po przekodowaniu na V8 będą one działać? Lub kupując licznik od Angola i przegrywając Eeprom z mojego tez bedzie smigał? Ktoś sie zagłębiał w taki temat.
Przerabiałem to w D2 kupując angola z 2.8 po regeneracji w aso i po przegraniu eepromu i przekodowaniu na EU smigał pięknie. Zastanawiam się czy w D3 też tak możliwość istnieje...
Czy kupując np. Zegary od wersji W12 i po przekodowaniu na V8 będą one działać? Lub kupując licznik od Angola i przegrywając Eeprom z mojego tez bedzie smigał? Ktoś sie zagłębiał w taki temat.
Przerabiałem to w D2 kupując angola z 2.8 po regeneracji w aso i po przegraniu eepromu i przekodowaniu na EU smigał pięknie. Zastanawiam się czy w D3 też tak możliwość istnieje...
to nie jest zwykły napęd...to