Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Do mojej matowej 8 wpadły nowe przeguby wewnętrzne, zastąpiły oryginalne które wytrzymały od nowości 348 tyś km. Wymiana prosta, radość bezcenna, zero wibracji podczas przyspieszania. Miałem obawy że problem leży w skrzyni biegów, ale po konsultacji z kilkoma osobami, i ostatecznej opinii mojego speca od skrzyni ("nie dotykać skrzyni bo pracuje rewelacyjnie") zmieniłem przeguby na polecane przez MICHALA i auto aksamitnie sunie po ulicy.
Następny w kolejce jest zestaw paska PK wraz z wszystkimi rolkami i napinaczem. Miejsca jest mało ale podobno da się to wymienić bez zdejmowania przodu A przy okazji wpadnie nowy regulator napięcia do alternatora.
Tutaj będę bardzo wdzięczny za rady kolegów, którzy wymieniali pasek PK oraz wyciagali alternator w silniku 3.0 TDI. Na pewno każda rada usprawni pracę.
Następny w kolejce jest zestaw paska PK wraz z wszystkimi rolkami i napinaczem. Miejsca jest mało ale podobno da się to wymienić bez zdejmowania przodu A przy okazji wpadnie nowy regulator napięcia do alternatora.
Tutaj będę bardzo wdzięczny za rady kolegów, którzy wymieniali pasek PK oraz wyciagali alternator w silniku 3.0 TDI. Na pewno każda rada usprawni pracę.
czyli na jakie?Pczester pisze: zmieniłem przeguby na polecane przez MICHALA
da się...ale ja sie dowiedziałem po fakcie. Wystarczy ściągnąć zderzak i chłodnice. Pas zostaje.Pczester pisze:Miejsca jest mało ale podobno da się to wymienić bez zdejmowania przodu
...
a ja wymieniłem żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej bo jedna się spaliła, więc wymieniłem obie...
to nie jest zwykły napęd...to
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
CINEK pisze:czyli na jakie?Pczester pisze: zmieniłem przeguby na polecane przez MICHALA
Przeguby GKN Lobro.
da się...ale ja sie dowiedziałem po fakcie. Wystarczy ściągnąć zderzak i chłodnice. Pas zostaje.Pczester pisze:Miejsca jest mało ale podobno da się to wymienić bez zdejmowania przodu
No właśnie ja słyszałem że można to zrobić bez ścigania zderzaka i chłodnic (bo akurat mając już to zdjęte to pas nie jest problemem).
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Zmieniłem Wkoncu heble z tyłu na 330
Nie obyło się bez problemów, za Boga nie pasowały osłony tarcz, chyba w po fl inaczej jest rozstaw śróbek, osłony poszły na prasę by zrobić miejsce na otwory i jakoś się udało
Troszkę tylko trzeba było jarzmo podsxlifowac bo tarcza minimalnie ocierala, finalnie wyszło tak
I jeszcze jedna ciekawostka, nurtowalo mnie strasznie czy wejdzie felga w rozmiarze 17 i ku mojemu zaskoczeniu wszystko wchodzi na minimalny luz i nic nie ociera
Mam tylko zagwostke jeśli chodzi o klocki, niestety nie wchodzą te od Peugeota, są za grube, jest jakaś opcja by je ścienić na jakiejś frezarce?
A co najważniejsze, ja wiedziałem że hamulce się polepsza ale to co teraz jest przeroslo moje oczekiwanie, auto dęba staje
Nie obyło się bez problemów, za Boga nie pasowały osłony tarcz, chyba w po fl inaczej jest rozstaw śróbek, osłony poszły na prasę by zrobić miejsce na otwory i jakoś się udało
Troszkę tylko trzeba było jarzmo podsxlifowac bo tarcza minimalnie ocierala, finalnie wyszło tak
I jeszcze jedna ciekawostka, nurtowalo mnie strasznie czy wejdzie felga w rozmiarze 17 i ku mojemu zaskoczeniu wszystko wchodzi na minimalny luz i nic nie ociera
Mam tylko zagwostke jeśli chodzi o klocki, niestety nie wchodzą te od Peugeota, są za grube, jest jakaś opcja by je ścienić na jakiejś frezarce?
A co najważniejsze, ja wiedziałem że hamulce się polepsza ale to co teraz jest przeroslo moje oczekiwanie, auto dęba staje
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....