[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
ciekawe ile w ASO taka przyjemność
A wracając do domowych sposobów to kupuję pentlę,
i teraz lece po kolei z modułami, wyminam moduł, wpinam pętlę wykdowuje z GW, zamykam auto i czekam aż sie uśpi i sprwdzam pobór ?? Czy jeszcze trzeba zasilanie z tego modułu też odciąć ? wypiąć wtyczkę ?
Jak tak oo tym muyślę to pół auta do rozgrzebania a co z modułami które nie są podłączone światłowodem, przecież tego jest w choolerę w D3
A wracając do domowych sposobów to kupuję pentlę,
i teraz lece po kolei z modułami, wyminam moduł, wpinam pętlę wykdowuje z GW, zamykam auto i czekam aż sie uśpi i sprwdzam pobór ?? Czy jeszcze trzeba zasilanie z tego modułu też odciąć ? wypiąć wtyczkę ?
Jak tak oo tym muyślę to pół auta do rozgrzebania a co z modułami które nie są podłączone światłowodem, przecież tego jest w choolerę w D3
Pętla?... Jakieś 48pln netto czy coś takiego.mkbewe pisze:ciekawe ile w ASO taka przyjemność
Tak jak pisałem, wypiąć.mkbewe pisze:Czy jeszcze trzeba zasilanie z tego modułu też odciąć ? wypiąć wtyczkę ?
Różnie bywa.mkbewe pisze:Jak tak oo tym muyślę to pół auta do rozgrzebania
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Chodzi mi o to, ze po rozpięciu i nie przekręcania zapłonu wydaje mi się, ze nie powinien szukać niczego?dice111 pisze:Mylisz się. Wciąż nie rozumiesz jak to działa.
Dopiero jak wlacze zapłon to zaczyna sprawdzać system, a tak jeżeli wypnę i zostawię na moc, a rano podłączę i wlacze zapłon aby sprawdzić stan akumulatora na MMI, to powinno być OK?
Czy on nawet jak stoi nieruszony zamknięty to szuka sobie moduły, skoro się myle?
[ Dodano: 2018-06-24, 17:50 ]
Pisząc pokolei wszystkie miałem na myśli, ze każdego dnia inny, aż sprawdzę wszystkie.FOSS pisze:Po pierwsze nie możesz odpiąć wszystkich.Macccccc85 pisze:A gdyby tak odpisać pokolei wszystkie moduły? W końcu się dojdzie który to jest jespraemy?
Po drugie, żeby było zgodnie ze sztuką, to należy wypinać elektrycznie, pętlą serwisową zapętlać światłowód i z GW wykodować wypięty sterownik żeby go nie szukał na darmo.
I co to jest GW? Bo nie wszytskie skróty jeszcze rozgryzłem u Was 😜 Chodzi o zmianę parametrów za pomocą VAGa czy na MMI gdzieś w zielonym menu?
Sterownik Gateway.Macccccc85 pisze:I co to jest GW?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak, tylko przy infotainment przerwiesz pętle, więc takim sposobem i tak nie dojdziesz, który moduł nie pozwala uśpić samochodu.Macccccc85 pisze:Chodzi mi o to, ze po rozpięciu i nie przekręcania zapłonu wydaje mi się, ze nie powinien szukać niczego?
Samochód potrafi się wybudzić po jakimś czasie "sam z siebie".Macccccc85 pisze:Czy on nawet jak stoi nieruszony zamknięty to szuka sobie moduły, skoro się myle?
Jeśli natomiast chodzi Ci o to, że podczas diagnostyki znalazłeś uszkodzony moduł, wypinasz go i dajesz pętle, to wtedy nic nie musisz kombinować z bezpiecznikami, wystarczy usunięcie z GW. Z reszta podobnie jest gdy chcesz używac samochodu na codzień, np po awarii zmieniarki, jeździsz po prostu z pętlą, inaczej nie wstanie Ci MMI.
Jeśli natomiast chodzi o inne moduły to tak po odpięciu i wykodowaniu z bramki, nie mają komunikacji, bo mieć nie mogą.
Jakie i w czym ?Macccccc85 pisze:To przez co można w tym sterowniku zmienić dane parametry?
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
VAG tańszy 😜
Przymierzałem się do jego kupna, tym bardziej ze nje mam zaadaptowanego akumulatora, i tak się zastanawialem, czy przez to tez nie uciekal prąd, ale wtedy by uciekał cały czas nawet jak wypinać bezpieczniki.
Wiecie coś na temat tego sprzętu z Allegro?
Bo jest tego dużo, nawet z wyświetlaczami cały komplet.
Muszę zainwestować w pętle i jakiś sprzęt, polecacie któryś?
Przymierzałem się do jego kupna, tym bardziej ze nje mam zaadaptowanego akumulatora, i tak się zastanawialem, czy przez to tez nie uciekal prąd, ale wtedy by uciekał cały czas nawet jak wypinać bezpieczniki.
Wiecie coś na temat tego sprzętu z Allegro?
Bo jest tego dużo, nawet z wyświetlaczami cały komplet.
Muszę zainwestować w pętle i jakiś sprzęt, polecacie któryś?
Czytaj forum, jest o tym sporo.Macccccc85 pisze:Muszę zainwestować w pętle i jakiś sprzęt, polecacie któryś?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lip 2018, 11:45
- Lokalizacja: Gdańsk, Pomorskie
Cześć wszystkim,
Ostatni mam problem z rozładowującym się akumulatorem. Akumulator ma już 2 lata firmy bosch 110 Ah 920 A. ponad 6 miesięcy temu alternator był regenerowany poniewaź już nie ładował ( zapalała się kontolka na FIS ). Akumulator ma dobra pojemność . W stanie spoczynkowym 12,5 V. Po odpaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 12,6-13,1V a przecież alertnator powinie łądować napięciem ponad 14,0 V. Czy może być tak że to alternator został źle zregenrowany lub padł w nim jakiś inny element który nie byłwymirniany podczas regeneracji ? Do tej firmy oddawałem wcześniej rozruszniki i alternetory i nie było nigdy żadnych problemów ? Dodam że chciałem także VAG dostałć się do modułu akumulatora abu srpawdzić jaki jest zaadoptowany ale niestety z modułem się łącze ale jak chcę odczytać błędy luh przeprowadzić adaptację to wyświetla błąd komunikacji ? Czy to może być wina moduły że napięcie w instakcjia jest takie niskie ? Jeden z moich znajomych twierdzię ze to może być wina rozrusznika który potrzebuję duże dawki prądu aby uruchomić silnik ale moim zdanime po uruchominiu przecież rozrusznik się wyłącza wieć sprawny alternator powinnie wyworzyć prąd ponad 14 V nawet jeżeli akulmator jest całkowicie rozładowany . Chyba że się mylę ?
A może być coś nie tak z przewodami od alternetora ?
Czytałem że może to jeż być za lużno naciągnięty pasek napędzający alternator ale to bym raczej odrzucił ?
Ostatni mam problem z rozładowującym się akumulatorem. Akumulator ma już 2 lata firmy bosch 110 Ah 920 A. ponad 6 miesięcy temu alternator był regenerowany poniewaź już nie ładował ( zapalała się kontolka na FIS ). Akumulator ma dobra pojemność . W stanie spoczynkowym 12,5 V. Po odpaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 12,6-13,1V a przecież alertnator powinie łądować napięciem ponad 14,0 V. Czy może być tak że to alternator został źle zregenrowany lub padł w nim jakiś inny element który nie byłwymirniany podczas regeneracji ? Do tej firmy oddawałem wcześniej rozruszniki i alternetory i nie było nigdy żadnych problemów ? Dodam że chciałem także VAG dostałć się do modułu akumulatora abu srpawdzić jaki jest zaadoptowany ale niestety z modułem się łącze ale jak chcę odczytać błędy luh przeprowadzić adaptację to wyświetla błąd komunikacji ? Czy to może być wina moduły że napięcie w instakcjia jest takie niskie ? Jeden z moich znajomych twierdzię ze to może być wina rozrusznika który potrzebuję duże dawki prądu aby uruchomić silnik ale moim zdanime po uruchominiu przecież rozrusznik się wyłącza wieć sprawny alternator powinnie wyworzyć prąd ponad 14 V nawet jeżeli akulmator jest całkowicie rozładowany . Chyba że się mylę ?
A może być coś nie tak z przewodami od alternetora ?
Czytałem że może to jeż być za lużno naciągnięty pasek napędzający alternator ale to bym raczej odrzucił ?
Takie pytanko techniczne.... biorę się za sprawdzanie w a8 d3 co kradnie prąd. Mam pętlę światłowodową, i pytanie czy jak ją wepne np w zmieniarke (lub inny dowolny komponent) to czy te urządzenie nie będzie się uruchamiać, czy trzeba jeszcze odłączyć zasilanie od niego? W skrócie proszę o podpowiedź jak sprawdzić wszystkie elementy układu połączonego swiatlowodem pod kątem pobierania prądu, oczywiście mam do dyspozycji pętlę. Z góry dzięki za wskazówki.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Musisz wypiąć przewody, założyć sama pętle a później wyprocesować dane urządzenie komputerem z samochodu, bo inaczej nic nie sprawdziszPczester pisze:Takie pytanko techniczne.... biorę się za sprawdzanie w a8 d3 co kradnie prąd. Mam pętlę światłowodową, i pytanie czy jak ją wepne np w zmieniarke (lub inny dowolny komponent) to czy te urządzenie nie będzie się uruchamiać, czy trzeba jeszcze odłączyć zasilanie od niego? W skrócie proszę o podpowiedź jak sprawdzić wszystkie elementy układu połączonego swiatlowodem pod kątem pobierania prądu, oczywiście mam do dyspozycji pętlę. Z góry dzięki za wskazówki.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów